Πότε πρέπει να τρως μέσα στη μέρα για να χάσεις βάρος!

Ξέρεις πως το πότε τρως κάθε μέρα επηρεάζουν την επιτυχία της διατροφής σου, αν θες να χάσεις κιλά, όσο και το τι τρως; Οι ώρες που σου προτείνουμε είναι με βάση ένα μέσο πρόγραμμα μιας γυναίκες που ξυπνάει πολύ πρωί και κοιμάται όχι πολύ αργά. Εσύ προσάρμοσέ το στον δικό σου τρόπο ζωής, αφήνοντας απλώς τον ίδιο αριθμό ωρών, ανάμεσα στα γεύματα. Είσαι έτοιμη να μάθεις πότε πρέπει να τρως μέσα στη μέρα για να χάσεις βάρος;

Πρωινό 7.00- Η καλύτερη στιγμή της ημέρας για να δώσετε την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να ξεκινήσει. Ένα πρωινό υγιεινό πλούσιο σε πρωτεϊνες, βοηθά στην αίσθηση κορεσμού και στην αποφυγή λιπαρών σνακ αργότερα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα του πανεπιστημίου του Μισούρι. Επίσης τα δημητριακά, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

  • Τι να φάτε- Γιαούρτι, βρώμη, γάλα με χαμηλά λιπαρά, ένα κουταλάκι λιναρόσπορο που καταπολεμά το λίπος, αυγά, καρύδια και γάλα με χαμηλά λιπαρά.
  • Τι να μην φάτε- Ένα πολύ πλούσιο πρωινό με μπέικον, κρουασάν και ψωμιά γιατί έτσι θα έχετε πάρει τις μισές θερμίδες από αυτές που πρέπει να καταναλώσετε μέσα στη μέρα, σε ένα και μονο γεύμα. 

Σνακ 10:00 π.μ.- Ένα σνακ 3 ώρες μετά το πρωινό σας θα κάνει τον μεταβολισμό να λειτουργήσει και θα σας κρατήσει και μέχρι το μεσημεριανό γεύμα. Γι αυτό ποτέ μην αμελείτε να έχετε μαζί σας ένα σνακ για να σας "κόψει" την όρεξη, ώστε να μην φάτε παραπάνω απ΄όσο πρέπει το μεσημέρι.

  • Τι να φάτε- Ξηρούς καρπούς, ένα φρούτο, λίγα καρότα μέσα σε ντιπ γιαουρτιιού, μια φρυγανιά με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο.
  • Τι να μην φάτε- Τυρόπιτες, πεϊνιρλί, σάντουιτς κι άλλα τέτοια (ειδικά σφολιατοειδή) που η θερμιδική τους αξία μπορεί να φθάνει και το επιτρεπόμενο όριο θερμίδων μιας ολόκληρης μέρας, σε περίπτωση που κάνετε δίαιτα.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΘΕΣ Ν΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ

Μεσημεριανό 13:00 μμ.- Η κατάλληλη ώρα για το δεύτερο κυρίως γεύμα της ημέρας όπου μαζί με την πρωτεϊνη θα πρέπει να καταναλώσετε και ελαιόλαδο, αβοκάντο ή κάποιο καλό λιπαρό ώστε να βοηθήσει τον οργανισμό να απορροφήσει τις λιποδιαλυτές βιταμίνες που βρίσκονται στα λαχανικά και τα φρούτα, όπως η Α, η D, η Ε.

  • Τι να φάτε- Σάντουιτς σολομού με λαχανικά, κάποιο άλλο ψάρι, κοτόπουλο, πατάτα βραστή, ρύζι.
  • Τι να μην φάτε- Οτιδήποτε τηγανιτό. Γιατί οτιδήποτε τρώτε που περιέχει πολλά λιπαρά δεν είναι μόνο θερμιδική βόμβα, αλλά χρειάζεται πολλή ενέργεια για την χώνεψη, οπότε μετά μην αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να δουλέψετε.

Σνακ 16:00 μμ. -Ελέγξτε την ώρα και φάτε το απογευματινό σας σνακ τώρα, γιατί αν περάσουν περισσότερες από 4 ώρες από το μεσημεριανό, τότε σε λίγο θα θέλετε να πέσετε με τα μούτρα σε γλυκά ή τσιπς. Άρα προγραμματιστείτε γιατί ο εγκέφαλός σας σε λίγο θα ζητάει πολλές θερμίδες.

  • Τι να φάτε - Λίγα αμύγδαλα, ένα φρούτο, μια φέτα ψωμί πολύσπορο με cottage ή άλλο τυρί χαμηλό σε λιπαρά.Επίσης μια μπανάνα, ένα γάλα αμυγδάλου με σοκολάτα ακόμη και λίγη μαύρη σοκολάτα σε κομμάτι. 
  • Τι να μην φάτε- Γλυκάκια και σνακ που σίγουρα θα στριφογυρίζουν στο μυαλό σας, καθώς επίσης και καφέ, γιατί μπορεί να σας δημιουργήσει αργότερα επιθυμία για περισσότερο φαγητό.

Δείπνο 19:00 μμ.- Το ένα τέταρτο του πιάτου σας πρέπει να αποτελείται από άπαχη πρωτεΐνη, το άλλο τέταρτο από ρύζι ή ψωμί ολικής άλεσης και το μισό πιάτο από λαχανικά και σαλάτα. Βάλτε κι ένα κουτάλι του γλυκού λάδι. 

  • Τι να φάτε- Ψητό κοτόπουλο, ψάρι, ρύζι, πιπεριές, αυγά βραστά ή ποσέ με σπανάκι, μανιτάρια κι άλλα λαχανικά.
  • Τι να μην φάτε- Αποφύγετε να φάτε πολλούς υδατάνθρακες και στόχος σας να είναι να καθίσετε στο τραπέζι ν΄απολαύσετε το φαγητό σας ώστε να φάτε αργά και να ικανοποιηθείτε.

Και μέσα στη νύχτα- Αν πεινάτε αργότερα και δεν σας έχει πάρει ο ύπνος, φάτε δυο φέτες γαλοπούλα, λίγο τυρί cottage κι άφθονα αγγουράκια ή κολοκυθάκια βραστά που θα τα έχετε έτοιμα στο ψυγείο. Αν θέλετε κάτι γλυκό, λίγο μήλο με κανέλλα, ή μισό γιαούρτι με λίγο μέλι θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΜΕ "ΣΠΙΤΙΚΑ" ΜΥΣΤΙΚΑ

Ακολουθήστε μας στο Instagram και θα πάρετε έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ