10 αλλαγές για να χάσεις γρήγορα κιλά

Θέλεις να χάσεις γρήγορα κιλά; Θα πρέπει να κάνεις γρήγορα 10 αλλαγές στη ζωή σου, στις συνήθειες και στη διατροφή σου και πραγματικά θα τα καταφέρεις. Βάλε έναν ρεαλιστικό στόχο, τόσο όσον αφορά στην απώλεια των κιλών που θες να χάσεις, όσο και στο χρονικό περιθώριο και ξεκίνα με γνώμονα να νιώσεις πιο όμορφη, πιο ευτυχισμένη, πιο υγιής με περισσότερη ενέργεια! Μην το βάζεις κάτω, μην τα παρατάς αν δεις πως χρειάζεσαι λίγο περισσότερο χρόνο και στο τέλος σίγουρα θα βγεις κερδισμένη!

10 αλλαγές για να χάσεις γρήγορα κιλά

10 αλλαγές για να χάσεις γρήγορα κιλά

1. Ξύπνα νωρίτερα

Όσο πιο νωρίς ξυπνάς, τόσο πιο εύκολο είναι να χάσεις κιλά, αφού ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και γίνονται καύσεις. Αντίστοιχα, προσπάθησε να κοιμάσαι νωρίς και καλά, για να χάσεις γρήγορα κιλά και να νιώθεις υγιής και με ενέργεια.

2. Δες λιγότερη τηλεόραση

Έχει αποδειχθεί πως όταν κάποιος βλέπει γι αρκετή ώρα τηλεόραση έχει την τάση να τσιμπολογάει. Άρα μειώνοντας την ώρα της τηλεθέασης, μειώνεις και τις επιπλέον, άχρηστες θερμίδες που τρως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΕ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΟΒΟΝΤΑΣ 500 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

3. Πάρκαρε μακριά

Έχεις συνηθίσει να ψάχνεις θέση για το αυτοκίνητο, έξω από το μέρος στο οποίο πας. Άλλαξέ το αυτό για να περπατάς λίγο παραπάνω κάθε μέρα, με έναν τρόπου που δεν θα σου είναι δυσάρεστος. Πάρκαρε λοιπόν 5 λεπτά πιο μακριά και κέρδισε.

4. Κάνε πρόγραμμα μαγειρέματος

Μια αιτία που παίρνουμε κιλά, είναι πως μπαίνουμε στο σπίτι πεινασμένες και τρώμε ό,τι βρούμε μπροστά μας. Για να χάσεις γρήγορα κιλά όμως, θα πρέπει να ξέρεις τι θα φας και πότε. Οπότε κάνε στην αρχή της εβδομάδας το πρόγραμμα διατροφής σου, γέμισε το ψυγείο σου με φρούτα και λαχανικά κι έχε για κάθε στιγμή που πεινάς, κάτι υγιεινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 8 ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΙΤΑ

5. Έχε πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό

Πολλές φορές το έχεις ακούσει, το έχουμε ξαναπεί κι εμείς, ότι υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ότι πεινάς, αλλά στην πραγματικότητα απλώς διψάς. Οπότε έχοντας ένα μπουκαλάκι νερό πάντα μαζί σου, όχι μόνο ξεγελάς τον εαυτό σου, τον ικανοποιείς και δίνεις και μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό σου.

6. Κόψε τους χυμούς

Προτίμησε να τρως φρέσκα ολόκληρα φρούτα, καθώς οι διατροφολόγοι ισχυρίζονται πως σου δημιουργούν κορεσμό, αφού χρειάζονται μάσηση κι επιπλέον σκέψου πως ένας χυμός χρειάζεται τρία φρούτα, ενώ εσύ δεν θα φας περισσότερα από ένα. Μέτρα θερμίδες λοιπόν κι αποφάσισε...

7. Βάλε μπαχαρικά στα φαγητά σου

Απόφυγε τις σάλτσες γιατί έχουν θερμίδες και νοστίμισε τα φαγητά σου με μπαχαρικά, καρυκεύματα, λεμόνι και κόψε θερμίδες με αυτόν τον τρόπο.

8. Βάλε τρόφιμα που καίνε λίπος στη διατροφή σου

Κάποια τρόφιμα βοηθούν στην καύση του λίπους, οπότε γιατί να μην τα συμπεριλάβεις στη διατροφή σου αν θες να χάσεις γρήγορα κιλά; Μερικά από αυτά είναι οι καυτερές πιπεριές και γενικά το πιπέρι (καγεν κλπ), το πράσινο τσάι, το λεμόνι, το ξύδι. Όλη η λίστα με τις τροφές που καίνε το λίπος είναι εδώ

9. Μυστικό για το κρασί

Κανονικά αν θες να χάσεις βάρος θα πρέπει να κόψεις τελείως το αλκοόλ καθώς μπλοκάρει τον μεταβολισμό. Αν όμως είναι αναγκαίο να πιεις σε ένα κάλεσμα ή γιορτή, να θυμάσαι πως για κάθε ποτήρι αλκοόλ πρέπει να πίνεις δυο ποτήρια νερό.

10. Σερβιρίσου σε μικρότερο πιάτο

Αυτό είναι ένα υπέροχο κόλπο που αποδίδει αν θες να χάσεις κιλά, αφού συνήθως σε ό,τι πιάτο κι αν φας, τρως όλο το φαγητό που υπάρχει μέσα. Ε, όπως καταλαβαίνεις σ΄ένα μικρότερο πιάτο, η ποσότητα θα είναι η μισή, άρα ο στόχος σου μπορεί εύκολα να επιτευχθεί.

Photo Jade Rousseau via Unsplash

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ;

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr και πάρε έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή. Aκολούθησέ μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ και στο Instagram πατώντας εδώ.

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ