Tips για να τρώτε λιγότερο

Δίαιτα, διατροφή, γυμναστική  από τώρα και μέχρι το καλοκαίρι κι έπειτα με το που πιάσουν τα κρύα σοκολάτες, σάλτσες, τυριά κι οινοπνευματώδη ποτά και βρισκόμαστε διαρκώς σε έναν συνεχή αγώνα δρόμου, ταλαιπωρώντας  το σώμα μας, ρίχνοντας την ψυχολογία μας και "διαλύοντας" τον μεταβολισμό μας. Όλοι ξέρουμε πως αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι μια ισορροπημένη διατροφή κι άσκηση, αλλά δεν το τηρούμε. Ας μην ψάξουμε τους λόγους, μπορεί να είναι το στρες, η ανία, ακόμη κι η έλλειψη κινήτρων.

Tips για να τρώτε λιγότερο

Το θέμα είναι τώρα τι κάνουμε. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν σιγά σιγά και σταθερά με μερικά tips για να τρώμε λιγότερο, ώστε να λαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες κι έτσι σταδιακά ν΄αποκτήσουμε την εμφάνιση που θέλουμε. Έτοιμοι; Πάμε

Tips για να τρώτε λιγότερο

  • Tρώτε κάθε 3 με 4 ώρες, γιατί αφήνοντας μεγαλύτερα διαστήματα χωρίς να έχετε φάει, όταν θα βρεθείτε μπροστά σε φαγητό, θα φάτε πολύ περισσότερο.
  • Τρώτε φυτικές ίνες που δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού. Μια μπάρα στην τσάντα σας, είναι τέλεια λύση για να μην φάτε ό,τι βρείτε στο δρόμο (τυρόπιτες κλπ) και να νιώσετε χορτασμένη.
  • Τρώτε όσα αγγουράκια και βραστά κολοκυθάκια θέλετε κατά τη διάρκεια της μέρας.
  • Αν πεινάσετε μέσα στη νύχτα, φάτε σκέτη πρωτεϊνη όπως μια φέτα γαλοπούλα βραστή ή τυρί τύπου cottage.
  • Αυγά βραστά. Φάτε ένα αυτό πριν πάτε σε δείπνο σε σπίτι ή εστιατόριο, γιατί έτσι σίγουρα θα φάτε λιγότερο.
  • Αβοκάντο. Μπορεί να έχει πολλές θερμίδες αλλά είναι μαγική τροφή, οπότε καταναλώστε το με μέτρο. Κόψτε μισό και βάλτε το στη σαλάτα σας, σε ένα τοστ ή συνοδεύστε το με μερικές ψητές γαρίδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- 10 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

  • Προσπαθήστε να καταλάβετε αν πεινάτε ή βαριέστε. Όσο κι αν σας κάνει εντύπωση, έχει αποδειχθεί πως τις περισσότερες φορές που νομίζουμε ότι πεινάμε, απλώς νιώθουμε ανία.
  • Ρωτήστε τον εαυτό σας πόσο πεινάει. Βάλτε μια κλίμακα δική σας από το 1 εως το 100. Κι έτσι συμφωνήστε πως θα τρώτε μόνο όταν περνάτε το σημείο του 80.
  • Ακόμη κι αν θελήσετε μια σοκολάτα, ένα γλυκό ή πίτσα, φάτε λίγο μόνο για να πάρετε τη γεύση. Φάτε ένα ή δυο κομμάτια σοκολάτας, δυο μπουκιές από το γλυκό και ένα κομμάτι πίτσα. Έτσι δε νιώθετε πως καταπιέζεστε, ούτε πως στερείστε.
  • Κόψτε τελείως τη ζάχαρη. Όχι μόνο γιατί έχει πολλές θερμίδες κι είναι τελείως ανθυγιεινή, αλλά γιατί θα σε κάνει να πεινάς περισσότερο.
  • Τρώτε αργά και μασήστε καλά την τροφή.
  • Πίνετε πολύ νερό. Βάλτε μέσα στο νερό σας, λεμόνι, αγγούρι ή φύλλα από δυόσμο για να νιώθετε πως πίνετε ένα... ποτό. Επίσης και η δίψα πολλές φορές καμουφλάρεται και νομίζουμε ότι πεινάμε, ενώ το μόνο που χρειαζόμαστε είναι... νερό!
  • Τρώτε σε μικρά πιάτα ή αφήστε στο πιάτο σας το μισό φαγητό.
  • Αν βγείτε έξω ξεκινήστε με μια σαλάτα χωρίς πολύ λάδι, τυριά και αλλαντικά. Έτσι θα έχετε χορτάσει όταν έρθει το κυρίως γεύμα.
  • Η βραστή πατάτα μπορεί να σας κρατήσει χορτάτη για πολλές ώρες. Απλώς, μη βάλετε παχυντικά τυριά, βούτυρα και μαγιονέζα. Κόψτε κρεμμυδάκι, πιπερίτσα, πασπαλίστε με ξύδι και λίγο λάδι κι έχετε ένα υπέροχο χορταστικό γεύμα.
  • Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά πάντα είναι μια φανταστική λύση για τις στιγμές που πεινάτε.
  • Μασήστε μια τσίχλα χωρίς ζάχαρη. Θα νιώθετε πως τρώτε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΧΥΝΕΙΣ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΠΑΧΥΝΤΙΚΑ ΦΑΓΗΤΑ

Photo Kate Voytsutskaya via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...