Πώς θα καταφέρεις τελικά να κάνεις δίαιτα και το καλοκαίρι να είσαι fit

Πώς θα καταφέρεις τελικά να κάνεις δίαιτα και το καλοκαίρι να είσαι fit

Ανοίγει ο καιρός κι εσύ σκέφτεσαι πώς μέχρι το καλοκαίρι θα είσαι fit. Ναι, πρέπει να προσέξεις τη διατροφή σου, να γυμναστείς λίγο, όλα τα ξέρεις αυτά, αλλά δεν το αποφασίζεις. Γιατί απλώς σου φαίνεται δύσκολο να ξεκινήσεις. Λοιπόν, σου έχουμε έναν σίγουρο τρόπο για να ξεκινήσεις, να συνεχίσεις και να έχεις μέχρι την αρχή του καλοκαιριού τα αποτελέσματα που ονειρεύεσαι για ένα αδυνάτο και υγιές σώμα! 

1.Πάρε ένα σημειωματάριο. Αυτό θα το αφιερώσεις μόνο στην προσπάθειά σου να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι και ν΄αποκτήσεις υγιεινές συνήθειες που θ΄αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής σου.

2.Τι θα γράφεις στο σημειωματάριό σου.

1. Ξεκίνα πριν αρχίσεις τη δίαιτα, να γράφεις ο,τι τρως. Κάθετι όμως, ακόμη κι ένα μπισκότο που σε κερνάνε στη δουλειά. Μετά από μια εβδομάδα, ίσως και νωρίτερα θα ξέρεις γιατί παίρνεις κιλά και θα είσαι έτοιμη ν΄αλλάξεις.

2. Και τώρα αρχίζουμε το σχέδιο "αδύνατο σώμα". Γράφουμε στο σημειωματάριο κάθε γεύμα της ημέρας, αναλυτικά και απαραιτήτως πρέπει να είναι πεντε. Τρία κυρίως και δυο ενδιάμεσα. Σ΄αυτό μην αντισταθείς, θεωρώντας ότι θα σε παχύνουν, γιατί όχι μόνο δεν το κάνουν, αλλά τα συχνά γεύματα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και σε βοηθούν να χάσεις κιλά. Τα ενδιάμεσα γεύματα μπορεί να είναι λίγα αμύγδαλα, ένα φρούτο ή μπαστουνάκια λαχανικών.

3. Το πρωινό πρέπει να είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, το βραδινό σε πρωτεϊνες.

4.Στο σημειωματάριο θα γράφεις ακόμη και πόσο νερό πίνεις

5.Φυσικά θα σημειώνεις και τις ημέρες που ασκείσαι καθώς και το είδος της άσκησης. 

6.Σημείωσε το τελευταίο σου γεύμα να είναι 4 ώρες πριν κοιμηθείς.

3.Ψώνισε σωστά, πέτα τις... ακατάλληλες λιχουδιές

1. Άδειαστε τα ντουλάπια και το ψυγείο σου από τροφές που παχαίνουν. 

2 Κάνε λίστα με τα φαγητά της εβδομάδας.

3. Πήγαινε στο σουπερ μάρκετ και αγόρασε όλ΄αυτά που χρειάζεσαι και κάτι παραπάνω, ώστε να μην έχεις διακαιολογία ότι δεν έχεις να φας υγιεινές τροφές. Εντάξει μερικές μικρές σοκολάτες υγείας επιτρέπονται.

4. Αγόρασε μέλι, τσίχλες και λαχανικά. Το μέλι θα σου μειώνει την αίσθηση επιθυμίας για γλυκό, με τις τσίχλες θα νιώθεις ότι τρως κάτι χωρίς να..."τρως" και τα λαχανικά φυσικά επιτρέπονται όποια ώρα της ημέρας κι αν πεινάσεις.

Κάνε πρόγραμμα άσκησης 

1. Βάλε στο πρόγραμμα να περπατάς γύρω στα 20 λεπτά κάθε μέρα. Τώρα μπορεί να σου φαίνονται πολλά, αλλά μόλις βγεις να περπατήσεις είναι σίγουρο πως θα νιώσεις τόσο όμορφα που θα διπλασιάσεις τον χρόνο.

2. Τι θα έλεγες να ανανεώσεις την εγγραφή σου στο γυμναστήριο; Λίγα βάρη κάνουν πολύ καλό, καθώς κι αυτά ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, εκτός του ότι χαρίζουν γραμμωμένο σώμα. Μην βάλεις στόχους που δεν μπορείς να πετύχεις, δηλαδή πέντε φορές την εβδομάδα γυμναστική. Με 3 φορές την εβδομάδα, είσαι μια χαρά! 

4.Αγόρασε ένα ωραίο ρούχο

Θέλεις ένα τζιν; Ένα κοντό φορεματάκι; Ψώνισε ένα ωραίο ρούχο που να σου είναι στενό, ώστε να το έχεις ως στόχο να το φορέσεις, όταν χάσεις τα κιλά σου. Αν δεν θέλεις να κάνεις έξοδα, βρες ένα παλιό σου τζιν που φορούσες όταν ήσουν πιο αδύνατη και βγάλτο από το πατάρι. Φόρεσέ το και βάλε στόχο να κάνεις το φερμουάρ να κλείσει κι εσύ να νιώθεις ξανά υπέροχη! 

5. Συγχώρεσε τον εαυτό σου αν κάνει καμιά ατασθαλία

Μην σταματήσεις την προσπάθεια επειδή ένα βράδυ βγήκες με παρέα και έφαγες... τα πάντα. Απόλαυσέ το και από το επόμενο πρωί, συνέχισε σα να μη συνέβη ποτέ αυτό! Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, ακόμη και οι ενοχές... παχαίνουν! 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ Θ΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΥΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 8 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ

Θέλετε κι άλλα άρθρα για την διατροφή, την άσκηση, την καλή ζωή; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook γιατί κάθε μέρα, κάτι νέο έχουμε για σας! 

WOMANNOW.GR LOVES...