Μυστικά για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Θέλετε να αποκτήσετε ένα ωραίο σώμα μέχρι να βγείτε στην παραλία αλλά δεν αντέχετε να κάνετε δίαιτα; Τότε με αυτά τα μυστικά, αν τα εντάξετε στην καθημερινότητά σας θα έχετε το αποτέλεσμα που ονειρεύεστε και μάλιστα θα είναι μόνιμο. Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας!

1. Καταγράφετε τι τρώτε

Πάρτε ένα σημειωματάριο και για μια δυο μέρες γράφετε τι ακριβώς τρώτε. Μπορείτε να ψάξετε στο ίντερνετ έναν θερμιδομετρητή και να σημειώνετε δίπλα τις θερμίδες. Γρήγορα θα καταλάβετε πόσες θερμίδες καταναλώνετε και ποιες τροφές πρέπει να μειώσετε ή να βγάλετε τελείως από τη διατροφή σας. Γενικά να έχετε κατά νου πως για να χάσετε βάρος η διατροφή σας δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 1200 θερμίδες, ανάλογα φυσικά και με τη σωματική δραστηριότητα, το ύψος, το βάρος, την ηλικία σας κλπ.

2. Μια δόση υδατάνθρακα τη μέρα

Αυτό είναι σούπερ μυστικό. Φάτε λίγο ψωμί, μια πατάτα ή ό,τι άλλο υδατάνθρακα θέλετε σε ένα και μόνο γεύμα. Ιδανικά μέχρι το μεσημεριανό σας. Και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα.

3. Προσοχή στα φρούτα

Τα φρούτα είναι υγιεινά, έχουν βιταμίνες, όμως παχαίνουν. Γι αυτό να τα καταναλώνετε με μέτρο κι αν γίνεται μέχρι το μεσημέρι.

4. Πίνετε πολύ νερό

Μέσα στη μέρα χρειάζεται να πίνετε γύρω στα 2,5 λίτρα νερό. Όχι όλο μαζί, αλλά κατά τη διάρκεια του 24ωρου. Μπορείτε να προσθέσετε αγγούρι ή λεμόνι για να κάνετε ταυτόχρονα και αποτοξίνωση στον οργανισμό σας.

5. Όχι στο τσιμπολόγημα

Μπορεί να νιώθετε πως δεν τρώτε πολύ κι όμως να παχαίνετε γιατί ίσως έχετε αυτή την κακή συνήθεια να τσιμπολογάτε κάθε τόσο, κάτι μικρό. Κι όμως όσο μικρό κι αν είναι έχει θερμίδες. Γι αυτό ας περιοριστείτε στα 3 γεύματα και 2 σνακ τη μέρα, ώστε ο οργανισμός σας να κάνει καύσεις και να μην πεινάτε.

6. Όχι στη ζάχαρη και στο λευκό ψωμί

Βγάλτε τελειώς από τη διατροφή σας τη ζάχαρη. Αντικαταστήστε την με στέβια ή άλλη γλυκαντική ουσία. Όταν σας έρχεται η όρεξη για γλυκό φάτε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας, ένα ζελέ φρούτων με 0% ή μισή μπάρα δημητριακών. Και φυσικά ξεχάστε το λευκό ψωμί. Αντικαταστήστε το με μαύρο αλλά κι αυτό με μέτρο.

7. Δημιουργήστε νόστιμες συνταγές

Για να μην τρώτε τα ίδια και τα ίδια, για να μην σταματήσετε να προσέχετε επειδή δεν αντέχετε άλλο το φιλέτο κοτόπουλου, αναζητήστε στο διαδίκτυο συνταγές με λίγες θερμίδες και χαμηλά λιπαρά και δημιουργήστε στην κουζίνα σας.

8. Καθημερινή άσκηση

Η άσκηση πρέπει να μπει στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Έστω ένα μισάωρο γρήγορο περπάτημα. Είναι ο μόνος ασφαλής τρόπος για να κινηθεί ο μεταβολισμός σας και να χάσετε σίγουρα τα περιττά κιλά.

Photo Jakob Owens via unsplash

Ακολούθησε μας στο instagram  πατώντας εδώ και πάρε ιδέες και έμπνευση!

Με ένα κλικ εδώ, μπαίνετε στη μεγάλη παρέα του womannow στο facebook και χαλαρώνετε διαβάζοντας θέματα που σας αρέσουν!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ