Υιοθετήστε 5 υγιεινές καθημερινές συνήθειες

igeiaΖούμε μια καθημερινότητα γεμάτη άγχος, συχνά δεν προσέχουμε τη διατροφή μας, πιεζόμαστε και ξεχνάμε πόσο κακό μπορεί να κάνουμε στην υγεία μας με τις καθημερινές μας συνήθειες. Όσο μεγαλώνουμε μάλιστα ο οργανισμός μας, μας προειδοποιεί πως χρειάζεται να τον φροντίζουμε περισσότερο. Αλλά για να μην φθάσουμε σε αυτό το σημείο, καλύτερα να υιοθετήσουμε από σήμερα κιόλας 10 υγιεινές καθημερινές συνήθειες. Σίγουρα θα νιώσουμε καλύτερα και μάλιστα πολύ γρήγορα.

1.Απενεργοποιήστε το κινητό σας (και όχι μόνο)

Οι ψηφιακές συσκευές μας αρρωσταίνουν. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν δεκάδες έρευνες που θεωρούν πως το κινητό τηλέφωνο κι άλλες ηλεκτρονικές συσκευές διαταράσσουν τους φυσικούς καρδιακούς ρυθμούς, ειδικά όταν κοιμόμαστε ενώ η παρατεταμένη έκθεση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές συνδέθηκε με καρδιαγγειακές παθήσεις και σακχαρώδη διαβήτη.

Τι κάνουμε: Κλείνουμε κι απομακρύνουμε το βράδυ τις ηλεκτρονικές συσκευές μας ενώ κάντε ένα διάλειμμα 15 λεπτών, κάθε ώρα που βρίσκεστε μπροστά στον υπολογιστή.

2.Κοιμηθείτε

Για να αναζωογονηθεί ο οργανισμός χρειάζεται ξεκούραση, ύπνο από 7 εως 9 ώρες καθημερινά αλλιώς η υπέρταση, η παχυσαρκία, η κατάθλιψη και η πρόωρη γήρανση παραμονεύουν!

Τι κάνουμε: Δημιουργούμε ένα τέλειο περιβάλλον χαλάρωσης στην κρεβατοκάμαρά μας και κοιμόμαστε χωρίς διακοπή πριν από τις 12 το βράδυ αν είναι δυνατόν, έως το πρωί.

3. Τρώτε 5 μικρά γεύματα μέσα στη μέρα 

Μπορεί να ξεχάσατε να φάτε εξαιτίας της πολλής δουλειάς στο γραφείο, ή να νομίζετε πως με το να μένετε νηστική όλη μέρα θα χάσετε κιλά. Λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα. Διότι όταν χάνετε γεύματα, ο μεταβολισμός σας παύει να λειτουργεί στο φουλ, αφήστε δε που το πιο πιθανό είναι το βράδυ να φάτε διπλές και πολύ παχυντικές ποσότητες.

Τι κάνουμε: Έχουμε πάντα μαζί μας μπάρες δημητριακών και κράκερς και στο ψυγείο μας φρέσκα κομμένα λαχανικά ώστε να μην έχουμε καμία δικαιολογία πλέον.

4. Ξεχάστε το αλάτι

Το αλάτι υπάρχει παντού, σχεδόν σε ό,τι καταναλώνουμε. Στο ψωμί, στα τυριά, στα σνακς, στα έτοιμα φαγητά. Η ημερήσια ποσότητα κατανάλωσης αλατιού είναι μισό κουταλάκι του γλυκού.

Τι κάνουμε: Δεν βάζουμε σχεδόν καθόλου αλάτι στα φαγητά και τις σαλάτες, αλλά προτιμάμε μπαχαρικά, λεμόνι και ξύδι, αφού η κατανάλωση αλατιού προκαλεί υπέρταση.

5. Βάλτε ελαφρά βάρη στο πρόγραμμα γυμναστικής σας 

Μη νομίζετε πως η αίθουσα με τα βάρη στο γυμναστήριο είναι μόνο για τους άντρες. Ειδικά οι γυναίκες (και μάλιστα καθώς μεγαλώνουν) έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη τα βάρη. Εξάλλου τα βάρη βοηθάνε στον μεταβολισμό, στην ευλιγισία και στην ενδυνάμωση των οστών.

Tι κάνουμε: Ενσωματώνουμε ελεύθερα βάρη και ασκήσεις σε όργανα στο πρόγραμμά μας, λάστιχα αλλά και ασκήσεις με το βάρος του σώματός μας.

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ