Ξυπνάτε κουρασμένη; Που οφείλεται και τι να κάνετε;

4069831b460cbd12437fd802682eed35Έχετε κοιμηθεί τις ώρες που έχετε ανάγκη κι όμως ξυπνάτε κουρασμένη και χωρίς διάθεση για να πάτε στη δουλειά ή ν΄ασχοληθείτε με το σπίτι. Ας δούμε μαζί πού οφείλεται η κούραση αυτή και τι μπορείτε να κάνετε για να γίνει το πρωινό σας ξύπνημα... καλύτερο!

1.Άγχος: Μήπως κατά τη διάρκεια της νύχτας αλλά και πριν πέσετε για ύπνο, προβληματίζεστε με σκέψεις που δεν έχουν λύση τουλάχιστον για εκείνη την ώρα; Προγραμματιστείτε, γράψτε σ΄ένα τετράδιο πριν κοιμηθείτε τις δουλειές που έχετε να κάνετε την επόμενη ημέρα κι αν το πρόγραμμα είναι βαρύ μεταθέστε κάποιες υποχρεώσεις για την μεθεπόμενη και αποφασίστε πως θα δείτε όλα όσα σας ταλαιπωρούν την επόμενη ημέρα. Τι νόημα έχει να μεταφέρεστε στο χρόνο και να βασανίζεστε αφού, εκείνη τη στιγμή τουλάχιστον, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα;

2.Υπολειτουργία του θυρεοειδούς: Ελέγξτε με εξετάσεις αίματος τη λειτουργία του θυρεοειδούς σας ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ψυχολογική σας διάθεση ενώ η υπολειτουργία του δημιουργεί κόπωση.

3. Καφεϊνη: Μήπως κατά τη διάρκεια της ημέρας πίνετε αρκετούς καφέδες ή αναψυκτικά με καφεϊνη; Μειώστε λοιπόν τις ποσότητες σταδιακά, μέχρι εκεί που δεν θα σας ενοχλεί. Κι αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με άλλα ροφήματα. Πριν κοιμηθείτε πιείτε ένα ποτήρι με ζεστό γάλα ή χαμομήλι.

4.Βαρύ φαγητό: Πριν κοιμηθείτε πρέπει να έχετε φάει ελαφρά ή τουλάχιστον τρεις ώρες πριν. Μειώστε τα λιπαρά και τις σάλτσες κι αν θέλετε κάτι να μασουλήσετε πριν από τον ύπνο, φάτε μια μπάρα δημητριακών.

5. Αλκοόλ: Σίγουρα ξέρετε πως μετά από ένα ξενύχτι με ποτό, δεν μπορούμε να κοιμηθούμε καλά. Ακόμη όμως και παραπάνω από ένα ποτήρια κρασί, μπορεί να μας στερήσει τον βαθύ και καλό ύπνο.

6. Ροχαλητό: Mήπως κατά τη διάρκεια του ύπνου δεν αναπνέετε καλά; Ροχαλίζετε ή έχετε σημάδια άπνοιας. Τότε πρέπει σίγουρα να επισκεφθείτε έναν ειδικό προκειμένου να σας λύσει το πρόβλημα μιά για πάντα. Αν φυσικά ο σύντροφός σας ροχαλίζει και δεν σας αφήνει να κοιμηθείτε πρέπει ν΄αντιμετωπίσετε ανάλογα το πρόβλημα!

Τι μπορείτε να κάνετε: 

  • Να ακολουθείτε κατά τη διάρκεια της ημέρας μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε μαγνήσιο που βρίσκεται στα λαχανικά.
  • Να γυμνάζεστε ή να περπατάτε. Ο ύπνος γίνεται απολαυστικός όταν μέσα στη μέρα έχετε κάνει μισή ή μία ώρα γυμναστική. Ιδανική ώρα θεωρείται νωρίς το απόγευμα
  • Να παίρνετε μια πολυβιταμίνη για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να παίρνει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται.
  • Να κλείνετε υπολογιστές και τηλεόραση μια ώρα πριν κοιμηθείτε και να σας πάρει ο ύπνος διαβάζοντας ένα βιβλίο, γράφοντας ή ακούγοντας μουσική.
  • Να έχετε φάει τουλάχιστον δυο ώρες πριν κοιμηθείτε.
  • Να ακολουθήσετε για μιά εβδομάδα πρόγραμμα που θα κοιμάστε πολύ νωρίς και θα ξυπνάτε νωρίς.

Αν θέλετε κι άλλες ιδέες για να κοιμάστε καλά, κάντε κλικ εδώ!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ