Τι πρέπει να τρώμε μετά τη γυμναστική;

Start-Indoor-Cycling

Μιλήσαμε για τις τροφές που πρέπει να καταναλώσετε πριν από τη γυμναστική. Τώρα όμως τελειώσατε την προπόνηση στο γυμναστήριο, στον στίβο ή στο σπίτι σας και πεινάτε. Προσέξτε λοιπόν τι θα επιλέξετε να φάτε, αφού χρειάζεστε τροφές που θα σας δώσουν πίσω τη χαμένη σας ενέργεια και ταυτόχρονα δεν θα σας παχύνουν...

Ψητό κοτόπουλο με λαχανικά

Το σώμα σας χρειάζεται τώρα κάτι θρεπτικό. Η άπαχη πρωτεΐνη που περιέχει το ψητό κοτόπουλο και οι υδατάνθρακες θα σας κάνουν να αισθανθείτε χορτάτη χωρίς όμως να σας φουσκώσουν. Λίγα λαχανικά με ελαιόλαδο, είναι ο ιδανικός συνδυασμός φυσικά!

Ομελέτα λαχανικών με αβοκάντο

Ξέρουμε πως τα αυγά είναι μια σπουδαία πηγή πρωτεΐνης και είναι ό,τι πρέπει για να τονώσει τους μύες μετά από μια έντονη προπόνηση. Βάλτε λαχανικά μέσα στην ομελέτα και γαρνίρετε με μερικές φέτες αβοκάντο αφού θα βοηθήσει το σώμα σας να απορροφήσει τα λιποδιαλυτά θρεπτικά συστατικά που έχουν τα λαχανικά σας, όπως οι βιταμίνες A, D , E.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 5 ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Σολομός με γλυκοπατάτα

Ο σολομός εκτός από την πρωτεΐνη που περιέχει, παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση των φλεγμονών βοηθώντας στη ρύθμιση των επιπέδων ινσουλίνης. Οι γλυκοπατάτες περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και φέρνουν σε ισορροπία τα επίπεδα του γλυκογόνου που έχουν πέσει μετά τη γυμναστική.

Σάντουιτς με μαύρο ψωμί, τόνο, χούμους και σπανάκι 

Ο τόνος περιέχει λίγες θερμίδες αλλά πολλές πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Το χούμους είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Και το σπανάκι είναι ο,τι χρειάζεται τώρα ο οργανισμός σας αφού θα σας δώσει ξανά ενέργεια, θα σας χορτάσει, θα μειώσει την αρτηριακή πίεση και θα κάνει και καλό στο... δέρμα σας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ

WOMANNOW.GR LOVES...