Τι να κάνω όταν έχω αϋπνίες;

insomnia-sevenoaks-kentΟι αϋπνίες ταλαιπωρούν κατά διαστήματα εκατοντάδες ανθρώπους. Μπορεί να εμφανίζονται όταν νιώθουμε πιεσμένοι, έχουμε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα κι αναζητούμε τη λύση του, ζούμε με στρες, αλλά μπορεί και να εμφανιστεί αφού τα προβλήματα βρουν λύση κι εκεί που νομίζουμε πως επιτέλους είμαστε μια χαρά, δεν μπορούμε το βράδυ να κλείσουμε μάτι.

Το πώς οι αϋπνίες καταπολεμούνται είναι ένα μεγάλο θέμα που δεν θα το αναλύσουμε τώρα, εμείς θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν όταν είναι 2 το πρωί, όλοι στο σπίτι κοιμούνται κι εμείς στριφογυρίζουμε στο κρεβάτι μας...

1. Μην πανικοβάλεστε 

Είναι φυσικό να νιώσετε πανικό όταν βλέπετε πως η ώρα περνάει πάει 2, 3 το πρωί σε λίγες ώρες θα σηκωθείτε για δουλειά κι ακόμη δεν σας έχει πάρει ο ύπνος. Όμως η μόνη λύση σ΄αυτό είναι απλώς να το αποδεχθείτε. Να χαλαρώσετε και να πάρετε απόφαση πως μπορεί ακόμη και να μην κοιμηθείτε καθόλου αυτό το βράδυ. Και μόνο μ΄αυτή σας την απόφαση μπορεί πολύ γρήγορα να σας πάρει ο ύπνος.

2. Γράψτε 

Πάρτε ένα τετράδιο και γράψτε ημερολόγιο, τις σκέψεις σας, τι νιώθετε, τι σας χρειάζεται για να αισθανθείτε καλά. Αυτός ο -ας τον πούμε- διάλογος με τον εαυτό σας θα σας ηρεμήσει.

3. Διαβάστε ένα βιβλίο 

Επιλέξτε από τη βιβλιοθήκη σας ένα βιβλίο που πιστεύετε πως θα σας εξάψει το ενδιαφέρον και ξεκινήστε να το διαβάζετε. Είναι σίγουρο πως λίγη ώρα αργότερα θα σας έχει πάρει ο ύπνος.

4. Κάντε διαλογισμό 

Μη φαντάζεστε πως ο διαλογισμός θέλει ιδιαίτερες γνώσεις ή τεχνική για να γίνει. Απλώς μισοκλείνετε τα μάτια, έχοντας ανάψει ένα μικρό κεράκι μπροστά σας κι εστιάζετε στη φλόγα που τρεμοπαίζει (με μισόκλειστα μάτια για να μην αποσπάται η προσοχή σας σε άλλα αντικείμενα του χώρου). Αναπνεύστε από τη μύτη, κρατήστε την αναπνοή σας κι εκπνεύστε. Αδειάστε το μυαλό σας από σκέψεις. Ακόμη κι αν σας φαίνεται αδύνατο αυτό, καθώς ξεπροβάλλουν στο νου σας τα πιο απίθανα πράγματα, συνεχίστε, μην αγχώνεστε. Παρακολουθείστε το ρυθμό της αναπνοής σας και το πώς νιώθετε.

ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ

1. Μην μπείτε στα social media.

2. Μην ανοίξετε την τηλεόραση.

3. Μην προσπαθείτε να σας έρθει ο ύπνος, στριφογυρνώντας στο κρεβάτι.

4. Μην ξεκινήσετε να φτιάχνετε το σπίτι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΜΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ