Πώς θα ξεκινήσετε το τρέξιμο;

run3Το τρέξιμο είναι ιδανικό για να τονώσει το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα, να μας κρατήσει σε φόρμα, να κάψουμε θερμίδες, να δυναμώσει πόδια και γλουτούς και να μας κάνει να καταπολεμήσουμε το άγχος, όμως θέλει συγκεκριμένο πρόγραμμα ειδικά για κάποιον που ξεκινάει να τρέχει για πρώτη φορά. Αν θέλετε κι εσείς να ανανεωθείτε και γυμνάζοντας το σώμα σας με τον πιο... οικονομικό τρόπο (γιατί τέτοιες εποχές, όλα πρέπει να τα σκεφτόμαστε), βγείτε έξω και ξεκινήστε. Μην ανησυχείτε για το πόσο γρήγορα θα τρέξετε ενώ χρειάζεται να έχετε μαζί σας ένα ρολόι για να ελέγχετε τον χρόνο που θα εναλλάσσετε το περπάτημα με το τρέξιμο. Ξεκινάμε με ένα πρόγραμμα 15 λεπτών!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΤΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ; 

Φορέστε σωστά παπούτσια ειδικά για τρέξιμο κι αν έχετε ενοχλήσεις στα γόνατα, καλύτερα να ξεκινήσετε σε ένα μικρό στάδιο με ταρτάν αντί στην άσφαλτο προκειμένου ν΄αποφύγετε τους κραδασμούς.

1. Ξεκινήστε με 30 δευτερόλεπτα περπάτημα, 30 τρέξιμο για ένα λεπτό.

2. Τώρα συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας και συνεχίστε με 1 λεπτό περπάτημα, 1 λεπτό τρέξιμο.

3. Πάρτε το ipod σας, βάλτε τη μουσική που σας αρέσει, καλύτερα να έχει ένταση και συνεχίστε με 1,5 λεπτό περπάτημα, 1,5 τρέξιμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 5 ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

4. Βάλτε ένα στόχο. Κοιτάξτε μπροστά και σκεφτείτε πώς θα φθάσετε στο περίπτερο, ή στο δεύτερο σπίτι ή στο πάρκο και συνεχίστε με 2 λεπτά περπάτημα και 2 τρέξιμο

5. Αρχίστε να κάνετε μεγάλους δρασκελισμούς και συνεχίστε με 1,5 τρέξιμο, 1,5 λεπτό περπάτημα. Ανοίξτε το βήμα σας.

6.Τώρα αρχίζετε να χαλαρώνετε, μειώνετε το ρυθμό τόσο του περπατήματος, όσο και του τρεξίματος για 2 λεπτά.

Αυτό ήταν... Κρατήστε αυτό το πρόγραμμα για μερικές μέρες κι όσο νιώθετε πιο δυνατή κι έχετε αντοχή, αρχίστε ν΄αυξάνετε τον χρόνο του τρεξίματος. Πριν φθάσετε στο σπίτι σας, κάντε μερικές ασκήσεις στρέτσινγκ για τα πόδια, για να μην πιαστείτε και να μπορέσετε ξανά να τρέξετε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΚΑΝΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, 5 SUPER ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ