15 μυστικά για σέξυ κοιλιά μέχρι να πεις... μπικίνι

Χρειάζεστε μόνο 15 μέρες που αν ακολουθήσετε τα 15 μυστικά θα αποκτήσετε σέξυ κοιλιά, που δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας, μόλις βάλετε το μπικίνι σας. Και το καλύτερο; Δεν θα παίρνουν οι άλλοι τα μάτια τους από πάνω σας!

15 μυστικά για σέξυ κοιλιά μέχρι να πεις... μπικίνι

15 μυστικά για σέξυ κοιλιά μέχρι να πεις... μπικίνι

1. Πρώτ΄ απ΄ όλα μην τρώτε ακατάστατα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο τι θα φάτε μετά τις 8 το βράδυ και μην αρχίσετε να τσιμπολογάτε επειδή βλέπετε sex and the city.

2. Αποφύγετε τις ωμές τροφές μετά τις 4 το απόγευμα. Ακόμη και τα λαχανικά, να είναι μαγειρεμένα. Κι αυτό γιατί οι ρυθμοί του μεταβολισμού πέφτουν όσο περνά η μέρα και τα ωμά λαχανικά ή φρούτα δυσκολεύουν τον οργανισμό.

3. Βάλτε τις φυτικές ίνες στο πιάτο σας αλλά σιγά σιγά. Αυτό το λέμε γιατί κάποιες γυναίκες όταν αποφασίζουν να κάνουν δίαιτα, παραγεμίζουν το πιάτο τους με σαλάτες ή δημητριακά και τελικά έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα (για εκείνη της στιγμή), ένα έντονο φούσκωμα. Έτσι το ιδανικό για αρχή είναι να καταναλώνετε δυο φρούτα την ημέρα, δυο φλιτζάνια σαλάτα και ένα μπολ δημητριακών.

4.Τρώτε ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια).Περιέχουν λιπαρά μεν, που όμως μας αδυνατίζουν, καθώς αποβάλλουμε περισσότερο λίπος μέσω του πεπτικού συστήματος όταν τα τρώμε! Με μέτρο βέβαια και όχι πάνω από 10 τη φορά γιατί και οι ξηροί καρποί έχουν θερμίδες…

5. Κάντε πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι δεν θα πεινάτε, ώστε να πέσετε με τα μούτρα μετά σε ό,τι παχυντικό βρείτε μπροστά σας και κάνετε και καύσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

6. Μασήστε τη μπουκιά σας καλά! Με αυτόν τον τρόπο δεν θα φουσκώνετε και θα χορτάσετε πιο γρήγορα.

7. Φάτε μισή σαλάτα πριν ξεκινήσετε το γεύμα σας.Έτσι δεν θα "πέσετε" με τα μούτρα πάνω στο γεμάτο πιάτο σας, αφού δεν θα πεινάτε τόσο πολύ.

8. Πετάξτε ο,τι είδους ζάχαρη υπάρχει στο ντουλάπι σας. Ναι, ούτε την καστανή να αφήσετε. Θα δείτε μεγάλη διαφορά αν πίνετε τον καφέ σας σκέτο ή έστω αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με στέβια ή άλλες γλυκαντικές ουσίες. Εξάλλου μια συνήθεια είναι.

9. Αποφύγετε για λίγες μέρες τα τηγανιτά.Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο. Ολες το ξέρουμε, απλώς όλες λατρεύουμε τις πατάτες τηγανητές!

futness

10. Δοκιμάστε τα ροφήματα. Πράσινο τσάι για απώλεια πόντων από την περιοχή της κοιλιάς, μέντα εναντίον του τυμπανισμού, χαμομήλι για καύση του λίπους. Πριν κοιμηθείτε μάλιστα, είναι απόλαυση!

11. Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και τα αναψυκτικά.Είναι και παχυντικά και δημιουργούν κυτταρίτιδα. Εντάξει ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί επιτρέπεται κάθε δύο μέρες...

12. Μην πίνετε νερό κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Πιείτε όμως το πρωί λίγο χλιαρό νερό με λεμόνι και προσπαθήστε να πίνετε καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας τουλάχιστον 1,5 με 2 λίτρα.

13. Μην τρώτε με άγχος. Μην βιάζεστε, καθίστε κι απολαύστε το. Κι αυτό γιατί έχει αποδειχθεί ότι το λίπος στην κοιλιά και το στρες, συνδέονται.

14. Τρώτε το μισό φαγητό στο πιάτο σας. Στην πραγματικότητα δεν το χρειάζεστε όλο.

15. Συνδυάστε τη σωστή διατροφή με άσκηση και στη συγκεκριμένη περίπτωση με κοιλιακούς. Μπείτε στο you tube και κατεβάστε δεκάλεπτα προγράμματα που γυμνάζουν όλους τους μυες της κοιλιάς. Αν αυτό το κάνετε για 15 μέρες, τα αποτελέσματα που θα δείτε θα είναι εντυπωσιακά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: KΑΝΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΦΟΥΛ

Θέλετε κι άλλες ιδέες για το σώμα, τη διατροφή, το μακιγιάζ, τις σχέσεις; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα κάτιν νέο έχουμε για εσάς!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ