Πώς δεν θα πάρεις κιλά στις διακοπές!

Πώς δεν θα πάρεις κιλά στις διακοπές!

Την πιο ζεστή εποχή του χρόνου, όταν τα ρούχα ελαφραίνουν και βγαίνουν στον ήλιο μπρατσάκια, κοιλίτσες και μπουτάκια όλων των ηλικιών, αποχρώσεων και μεγεθών, μπορεί κανείς να φανταστεί -χωρίς να παίρνει μεγάλο ρίσκο- πως υπάρχει μία και μοναδική κατηγορία γυναικών. Είναι οι γυναίκες που θα έκαναν τα πάντα για να πάγωναν τον μεταβολισμό τους τότε, που έκανε ακόμα μόνος όλη τη βρωμοδουλειά, ώστε να  ικανοποιούν την κάθε λιγουρίτσα τους χωρίς τύψεις.

Δυστυχώς, κάπου εκεί, κοντά στα τριάντα, ο καημένος ο μεταβολισμός παθαίνει υπερφόρτωση, κοινώς, τα παίζει και έρχεται η ώρα της οδυνηρής συνειδητοποίησης ότι, η περίοδος χάριτος έχει περάσει ανεπιστρεπτί, το μπουτάκι πλέον φούσκωνει εν μία νυκτί και μάλιστα βγαίνει και σε βερσιόν… έξτρα ανάγλυφη. Και τότε αρχίζεις και υπολογίζεις θερμίδες και μπουκιές…

Το καλοκαιράκι όμως, που ξυπνάει το παιδί μέσα σου, οι αντιστάσεις στις απολαύσεις γίνονται πιο αδύναμες.  Έτσι, όταν είσαι στο νησί και λιγουρεύεσαι με πάθος τους λουκουμάδες με πραλίνα και παγωτό, ε όχι, θα τους φας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ

Και καλά θα κάνεις. Αλλά. Για να  μην σε πιάσει απελπισία με το θέαμα που θα αντικρίσεις στον καθρέφτη μετά από μια εβδομάδα διακοπών, μπορείς να κάνεις μικρά κόλπα ώστε να μην πάρεις σε αυτές τις διακοπές ούτε γραμμάριο!

  • Βγάλε τα γλυκά από το πρωινό σου. Ο μεταβολισμός σου το πρωί ακόμα «κοιμάται», οπότε καλύτερα να αποφύγεις τα κρουασάν, τις μαρμελάδες και τα μπισκότα. Αντί για αυτά, καλή επιλογή είναι ένα μπολ γάλα με νιφάδες βρώμης, αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα, ένα γιαούρτι με φρούτα εποχής και μέλι ή ένα κουλούρι με τυρί και γαλοπούλα. Και μην ξεχνάς ότι, τα βραστά αβγά κάνουν θαύματα στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς.
  • Φάε πολλά φρούτα ανάμεσα στα γεύματα. Ζουμεροί γερμάδες, βερίκοκα, βανίλιες, δροσερό καρπουζάκι, πεπόνι, θα σε χορτάσουν, θα  σιγάσουν την επιθυμίασου για γλυκό και θα βάλουν τον μεταβολισμό σου σε λειτουργία.
  • Δες τη γυμναστική με άλλο μάτι. Κάντε με τα πιτσιρίκια διαγωνισμό κολύμβησης, παίξτε κυνηγητό και μπάλα. Θα ιδρώσεις και θα σου αρέσει κιόλας! Κάνε μια βόλτα κατά μήκος της παραλίας με γρήγορο βηματισμό και στο τέλος ρίξε μία βουτιά να δροσιστείς! Πήγαινε το απόγευμα μέχρι το διπλανό χωριό με τα πόδια. Θα δεις τη φύση και θα αναζωογονηθείς διπλά.
  • Απόφυγε τα πολλά τηγανιτά. Αν η όρεξη σου τραβάει πατατούλες τηγανητές, να τις φας. Αλλά δεν είναι ανάγκη να φας και καλαμαράκια και κολοκυθάκια τηγανητά. Κάνε μία μίνι έρευνα αγοράς, μάθε σε ποια ταβερνάκια θα φας τα πιο φρέσκα ψάρια, ντόπια κρέατα, και σαλάτες από τα μποστάνια τους και νιώσε βασίλισσα στο τραπέζι σου!
  • Πιες αλκοόλ με μέτρο! Ναι, είναι διακοπές, θα πιείς και κάτι παραπάνω, αλλά να θυμάσαι, το αλκοόλ έχει πολλές περισσότερες θερμίδες από όσες νομίζεις. Και για του λόγου το αληθές:

- μπίρα - 120 θερμίδες

- μαύρη μπίρα – 427 θερμίδες

- κρασί λευκό – 59 θερμίδες (1 ποτήρι)

- ούζο – 150 θερμίδες

- ρακί – 170 θερμίδες

- τζιν – 95 θερμίδες

- βότκα – 176 θερμίδες

- ουίσκι – 110 θερμίδες

  • Πιες πολύ νερό! Σε ενυδατώνει, σε ξεκουράζει, σε ομορφαίνει. Να ξέρεις ότι η ποσότητα νερού που αναλογεί στο σώμα σου ιδανικά είναι όσο το βάρος σου επί 3. Δηλαδή, αν είσαι 60 κιλά είναι 1,8λίτρα (60*3=180). Και αν κάποια μέρα κάνεις…ζαβολιές, μην ξεχάσεις την επόμενη να πιείς ακόμα περισσότερο νερό, αφού αποβάλλει όλες τις τοξίνες του σώματός σου. 

Θες κι άλλες ιδέες για τη διατροφή, το στυλ, το μακιγιάζ, τις σχέσεις; Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα κάτι νέο έχουμε για σένα!

Λυδία Μουτάφη

Η Λυδία Μουτάφη είναι δημοσιογράφος. Από τότε που έγινε μαμά, γελάει, χορεύει, παίζει και τραγουδάει περισσότερο. Αγαπάει τα βιβλία, τη μαγειρική και το πιλάτες. Λατρεύει το θέατρο, τα γλυκά και τα κλασικά film-noir. Τρελαίνεται να ακούει ιστορίες και να φτιάχνει δικές της. Θέλει να γεμίσει το διαβατήριό της με πολύχρωμες σφραγίδες από όλο τον κόσμο.

WOMANNOW.GR LOVES...