Το νέο υγιεινό εβδομαδιαίο μενού

b13250a699ad1c3e54577836960687c2Από τη μία μπορεί να έχετε βαρεθεί πλέον να τρώτε τα ίδια και τα ίδια. Από την άλλη, επειδή αρέσουν στα παιδιά τα μακαρόνια και οι πατάτες τηγανιτές (εντάξει κι εσείς δεν λέτε όχι) έχετε προσθέσει μερικά επιπλέον κιλά. Ας φτιάξουμε λοιπόν ένα μενού για όλη την εβδομάδα που θα ικανοποιεί όλη την οικογένεια αλλά πάνω απ΄όλα θα είναι υγιεινό χωρίς περιττά λίπη κι επιπλέον θερμίδες. Όχι, δεν θα κάνουμε δίαιτα, θα κάνουμε μια σωστή ισορροπημένη διατροφή και θα βγάλουμε από το πρόγραμμά μας τις τροφές που δεν μας κάνουν καλό. Εσείς ξέρετε σε ποιες μέρες θα βάλετε τα ανάλογα φαγητά, εμείς απλώς σας προτείνουμε.

Δευτέρα

  • Ζυμαρικά ολικής άλεσης με κόκκινη σάλτσα
  • Ζυμαρικά με  κιμά από σόγια και κρητική σαλάτα

Τρίτη

  • Μπιφτέκια με άπαχο κιμά, κους κους με λαχανικά ή άγριο ρύζι
  • Λαδερό με ένα μπιφτέκι

Τετάρτη

  • Ψάρι με μπρόκολο, καρότα, βραστές πατάτες ή χόρτα
  • Ψάρι με κουνουπίδι ή σπανάκι ογκρατέν (με τυρί χαμηλών λιπαρών)

Πέμπτη

  • Κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες και σαλάτα
  • Σουβλάκι κοτόπουλο στο φούρνο με ντιπ γιαουρτιού, πίτα αλάδωτη και σαλάτα χωριάτικη

Παρασκευή

Όσπρια σούπα ή σαλάτα ( σαλάτα φακές, ρεβίθια, μαυρομάτικα)

Σάββατο

Μπριζόλα με άγριο ρύζι και χόρτα

Κυριακή  

Ψάρι ή κόκκινο κρέας (ανάλογα τι θα έχουμε επιλέξει για το Σάββατο) με άφθονη σαλάτα

Για βραδινό: Το βράδυ προτιμήστε να φάτε λιγότερο κι εσείς και τα παιδιά σας. Σας δίνουμε μερικές ιδέες: 

  • Tοστ με ψωμί πολύσπορο, γαλοπούλα και τυρί
  • Αραβικές πίτες με κότατζ τσιζ και ψιλοκομμένο αγγούρι
  • Ομελέτα με ελάχιστο λάδι (για τους ενήλικες δυο, τρία ασπράδια, ένα κρόκο)
  • Γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • Πατάτα ψητή με κότατζ τσιζ και μουστάρδα
  • Σουβλάκι κοτόπουλου με πράσινη σαλάτα
  • Άγριο ρύζι με γιαούρτι άπαχο
  • Σούπες λαχανικών

 

 

 

 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ