10 tips για να "κόψετε" τη ζάχαρη και να χάσετε κιλά

116324_1_big

Είναι ίσως ο μεγαλύτερος εχθρός της υγείας αλλά και της γραμμής μας. Και μιλάμε για έναν ύπουλο εχθρό αφού η ζάχαρη δεν βρίσκεται μόνο στα προφανή (γλυκά και παγωτά) αλλά κρύβεται και σε τροφές υπεράνω υποψίας. Οι δέκα παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να παλέψετε μαζί της και να κερδίσετε.

1. Πετάξτε σήμερα από το σπίτι σας γλυκά και αναψυκτικά (αφήστε τα στον πλησιέστερο κάδο απορριμάτων με τη σχετική επισήμανση για να τα πάρει κάποιος που τα έχει περισσότερο ανάγκη). Στη θέση τους, αγοράστε φρέσκα φρούτα και φροντίστε να έχετε πάντοτε απόθεμα από αυτά.

2. Έχετε πάντα στο γραφείο σας φρέσκα ή παγωμένα άγλυκα φρούτα, για να έχετε πρόχειρα υγιεινά σνακ.

3. Αντί για ζάχαρη στα δημητριακά, στο ψωμί, στις κρέπες ή στο γιαούρτι, βάλτε φρέσκα φρούτα.

4. Αποφύγετε τα δημητριακά με ζάχαρη. Δοκιμάστε δημητριακά ολικής άλεσης, όπως κουάκερ, και χρησιμοποιήστε φρούτα και μπαχαρικά για να ενισχύσετε τη γεύση.

5. Διαβάστε καλά τις ετικέτες των προϊόντων που καταναλώνετε και ελέγξτε αν έχουν ζάχαρη. Εάν περιέχει σιρόπι καλαμποκιού, δεξτρόζη, σακχαρόζη, γλυκόζη, φρουκτόζη, μαλτόζη, ζάχαρη Turbinado (ξανθή ακατέργαστη), μελάσα ή σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, τότε το προϊόν πιθανόν να είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και θα πρέπει να το αποφύγετε.

6. Πειραματιστείτε με τα μπαχαρικά. Δοκιμάστε κανέλα σε άγλυκη σος μήλου, για να αλείψετε τις κρέπες ή το ψωμί. Άλλα μπαχαρικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και προσθέτουν γλυκύτητα είναι το μπαχάρι, το κάρδαμο, το γαρύφαλο, το τζίντζερ και το μοσχοκάρυδο.

7. Φτιάξτε τις δικές σας γρανίτες φρούτων βάζοντας στο μπλέντερ ένα ή περισσότερα φρούτα με λίγο χυμό και καταψύχοντας το μείγμα.

8. Το αλκοόλ υπολογίζεται ως ζάχαρη.

9. Αντικαταστήστε τον χυμό φρούτων με ανθρακούχο νερό ή σόδα. Φτιάξτε ένα smoothie (χυμό φρούτων) στο μπλέντερ προσθέτοντας βανίλια, γιαούρτι ή γάλα χωρίς λιπαρά ή παγωμένο συμπυκνωμένο χυμό.

10. Γίνετε δημιουργικοί και δοκιμάστε τις μαγειρικές σας ικανότητες. Για επιδόρπιο, ψήστε μήλα ή ανανά στον φούρνο.

Θέλετε κι άλλες ιδέες για την διατροφή, το σώμα, τη μόδα, την ομορφιά; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα κάτι νέο έχουμε για σας! 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ