Κάνετε δίαιτα και δεν μπορείτε χωρίς γλυκά; 15 γλυκές προτάσεις

Κάνετε δίαιτα και δεν μπορείτε χωρίς γλυκά; 15 γλυκές προτάσεις

Θέλετε ν΄αδυνατίσετε, να ξεκινήσετε δίαιτα αλλά δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς γλυκά; Έχουμε τη λύση... με 15 γλυκές προτάσεις που δεν έχουν θερμίδες και λίπη. Έτσι και την επιθυμία σας για γλυκό θα καλύψετε και κιλά θα χάσετε! 

1. Αντικαταστήστε για αρχή τη λευκή ζάχαρη με μαύρη ξεκινώντας από τον καφέ σας. Σιγά σιγά αφαιρείτε μαύρη κι αντικαταστήστε την με στέβια. 

2. Αντικαταστήστε το λευκό αλεύρι με μαύρο και φτιάξτε γλυκά ή κέικ με αυτό το αλεύρι, μέλι ή μαύρη ζάχαρη και λάδι αντί για βούτυρο. Προσθέστε σταφίδες για extra γλύκα.

3. Ψήστε μήλα στο φούρνο με κανέλα, σταφίδες και καρύδια. 

4. Αν θέλετε σοκολάτα, 60 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας δεν χαλάνε ποτέ τη δίαιτα, ίσα ίσα, περιορίζουν έπειτα την επιθυμία για γλυκό.

5. Μια πολύ νόστιμη σοκολατένια ιδέα είναι να λιώσετε λίγη μαύρη σοκολάτα στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρί και να την απλώσετε σε μαύρο ψωμί, ώστε να φτιάξετε ένα γλυκό σοκολατένιο τοστ.

6. Ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με μέλι και μπανάνα είναι μια τέλεια γλυκιά πρόταση.

7. Βάλτε κανέλα όπου μπορείτε. Στο γιαούρτι, στα δημητριακά, την βρώμη και τα φρούτα σας. Η κανέλα και την όρεξη ρυθμίζει και την επιθυμία για γλυκό μειώνει.

8. Φτιάξτε Light ζελέ φρούτων, έχουν ελάχιστες θερμίδες και καθόλου λιπαρά.

9. Φάτε μπάρες δημητριακών με μέλι, φράουλες, σοκολάτα. Έχετε πάντα μαζί σας από μια δυο μπάρες για τυχόν... λιγούρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΕ ΤΡΩΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΟΒΟΝΤΑΣ 500 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

10. Φτιάξτε σοκολατάκια διαίτης με δημητριακά. Απλώστε σε ένα αντικολλητικό ταψί, μερικές κουταλιές της σούπας  δημητριακά. Λιώστε μαύρη σοκολάτα και περιχύστε κάθε κουταλιά. Αφήστε τα να κρυώσουν κι έτσι θα έχετε υπέροχα σοκολατάκια για τις στιγμές που θέλετε ένα γλυκό. 

11. Πιείτε ένα ρόφημα με κακάο και γάλα με χαμηλά λιπαρά (ή και χωρίς γάλα). 

12. Έχετε πάντα στο ντουλάπι σας ένα σακουλάκι με αποξηραμένα φρούτα. 

13. Φτιάξτε τα δικά σας γλυκά, όπως cheese cake, με μπισκότα ολικής άλεσης και χαμηλά λιπαρά, γιαούρτι (επίσης με χαμηλά λιπαρά), στέβια και φρούτα. Ναι, την κρέμα γάλακτος όσο Light κι αν είναι, πρέπει να την ξεχάσετε. 

14. Ακόμη όμως κι αν βρεθείτε στον πειρασμό και δεν μπορείτε ν΄αντισταθείτε σε μια τούρτα, φάτε απλώς δυο κουταλιές. Τόσο χρειάζεστε εξάλλου για να σας φύγει η επιθυμία για γλυκό! 

15. Μερικές φορές νομίζουμε πως θέλουμε γλυκό, αλλά απλώς... πεινάμε. Γι αυτό να τρώτε κάθε 3 ώρες, από κάτι λίγο, ενεργοποιεί φοβερά τον μεταβολισμό και κάνει καύσεις και να πίνετε πολύ, πολύ νερό! 

Περιηγηθείτε στην κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ κάνοντας κλικ εδώ, κι ανακαλύψτε κι άλλες ιδέες για δίαιτα και διατροφή

Θέλετε κι άλλες ιδέες για το σώμα, την ομορφιά, τη μόδα, το σπίτι, τις σχέσεις; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να τα μαθαίνετε όλα 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ