Εύκολοι τρόποι για να μειώσεις θερμίδες κάθε μέρα

Αν θέλεις να μην παχύνεις αυτό το καλοκαίρι, ή να χάσεις τα τελευταία περιττά κιλάκια πριν βγεις στην παραλία αλλά χωρίς να κάνεις δίαιτα και να στερηθείς τις εξόδους σου για φαγητό και ποτό, τότε μπορείς με εύκολους τρόπους να μειώσεις τις θερμίδες που παίρνεις κάθε μέρα. Έτσι ούτε σε αυστηρό πρόγραμμα θα είσαι, οπότε δεν θα "κουράζεσαι" ψυχολογικά, απλώς θα μετράς τι τρως και τι πίνεις. Τι λες; Δεν φαίνεται δύσκολο. 

Εύκολοι τρόποι για να μειώσεις  θερμίδες κάθε μέρα

Εύκολοι τρόποι για να μειώσεις  θερμίδες κάθε μέρα

Μέτρα τις θερμίδες που καταναλώνεις- Δεν χρειάζεται αν είσαι μ΄έναν θερμιδομετρητή στο χέρι και να υπολογίζεις, αλλά ξέρεις ή μπορείς να δεις στο internet πόσες θερμίδες έχει ένα burger ή ένα σουβλάκι. Υπάρχουν βέβαια και applications να ξέρεις που σε βοηθούν να μετράς θερμίδες και υπολογίζουν αυτόματα, πόσες χρειάζεται να καταναλώσεις και πόσες να κάψεις.

Φάε με το αντίθετο χέρι από αυτό που γράφεις- Απίθανο κόλπο γιατί έτσι φυσικά τρως λιγότερο και μειώνεις τις θερμίδες σου, αφού το άλλο χέρι δεν βολεύει.

Μην βάζεις καθόλου σάλτσες- Είναι πολλές επιπλέον θερμίδες, χωρίς να σε χορταίνουν.

Μην πίνεις τις... θερμίδες σου- Ξέρεις πως ένα daquiri φράουλα ή μια pina colada έχουν γύρω στις 500 θερμίδες; Και δεν σε χορταίνουν! Αν θες να δεις τι ποτά να πίνεις όταν κάνεις δίαιτα κάνε κλικ εδώ

Γέμιζε με λαχανικά το μισό σου πιάτο- Με αυτόν τον τρόπο και υγιεινά θρέφεσαι και λιγότερες θερμίδες παίρνεις, αφού ως γνωστόν τα λαχανικά δεν έχουν θερμίδες. Επίσης στο μέρος όπου βάζεις τα λαχανικά θα έβαζες σε άλλη περίπτωση πατάτες ή μακαρόνια. Οπότε να τι γλιτώνεις!

Ξεκίνα το φαγητό σου όταν είσαι έξω με ένα ορεκτικό με λίγες θερμίδες-Δηλαδή με μια σαλάτα ή σούπα. Μελέτες έχουν δείξει πως με αυτόν τον τρόπο νιώθει κανείς πληρότητα και δεν συνεχίζει να τρώει περισσότερες θερμίδες στη συνέχεια του γεύματος.

Πιες ένα με δυο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό- Έτσι, το αίσθημα της δίψας θα έχει σίγουρα ικανοποιηθεί και μπορεί τελικά να μην πεινάς τόσο όσο νόμιζες.

Μαγείρευε εσύ το φαγητό σου- Γιατί έτσι ξέρεις τι υλικά έχεις χρησιμοποιήσεις, πώς έχεις μαγειρέψει το φαγητό, πόσο αλάτι έχεις βάλει, πόσο παχυντικό είναι τελικά.

Μην τρως την πέτσα από το κοτόπουλο ή το κρέας- Γιατί μόνο λίπος και περιττές θερμίδες έχουν.

Βάζε σε κάθε γεύμα σου πρωτεϊνη- Η πρωτεϊνη ενεργοποιεί τον μεταβολισμό κι αυξάνει τη μυϊκή μάζα. Όταν μάλιστα είναι σωστά μαγειρεμένη, έχει λίγες θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΚΙΛΑ; ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ

Κόψε τελείως τα τηγανητά- Ό,τι κι αν φας, μαγείρεψέ το στο γκριλ, στο φούρνο, στον ατμό. Με το που θα το βάλεις στο τηγάνι, αμέσως θα πάρεις δεκάδες άχρηστες κι ανθυγιεινές θερμίδες.

Ζήτα παιδικό μενού - Όταν πας σε εστιατόριο μπορείς να ζητήσεις ένα μενού για παιδιά (σε ποσότητα) κι έτσι πραγματικά θα φας λιγότερο. Αν δε γίνεται, τότε παρήγγειλε μισή μερίδα.

Άσε και κάτι στο πιάτο σου- Μας έμαθαν από μικρά παιδιά να μην αφήνουμε τίποτε στο πιάτο μας. Τότε μπορεί να μην το κάναμε, τώρα όμως; Λοιπόν πάντα να αφήνεις λίγο φαγητό στο πιάτο σου. Σκέψου πως γλιτώνεις τουλάχιστον 200 θερμίδες.

Φάε ένα μικρό γλυκό αντί για μια ολόκληρη πάστα- Αν θες απαραιτήτως ένα γλυκό σ΄ένα τραπέζι ή σε μια πρόσκληση, αρκέσου σ΄ένα μικρό γλυκάκι ή σε τρεις κουταλιές και μη φας μια ολόκληρη πάστα.

Κόψε τη ζάχαρη τελείως- Ήρθε η ώρα να γλιτώσεις τις πιο περιττές θερμίδες. Βγάλε τελείως τη ζάχαρη από τον καφέ ή το τσάι σου και τα αποτελέσματα που θα δεις στο σώμα σου θα είναι θεαματικά.

Χρησιμοποίησε μικρά πιάτα για να τρως- Με αυτόν τον τρόπο, βάζεις πολυ λιγότερο φαγητό, άρα μειώνεις και θερμίδες.

Μην παίρνεις φαγητό delivery- Όσο κουρασμένη κι αν είσαι, καλύτερα να φτιάξεις ένα τοστ, ένα αυγό ακόμη και μια μερίδα μακαρόνια, παρά να παραγγείλεις απ΄εξω burger και σουβλάκια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΣΟΥ

Photo: Αlexa Suter via unsplash

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr για να παίρνεις ιδέες κι έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή! Τι λες; Θα μας ακολουθήσεις στο facebook και στο instagram;

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ