Αποκτήστε sexy, υπέροχα πόδια με 5 κινήσεις

slider

Τα πόδια είναι στο σημείο του σώματος που φαίνεται περισσότερο τώρα το καλοκαίρι. Και τα ωραία πόδια είναι μαγνήτης για τα ανδρικά βλέμματα. Τι πρέπει να κάνουμε για ν΄αποκτήσουμε σέξυ πόδια;

1.Οχι συχνή απολέπιση.

Ξεκινάμε με κάτι που δεν πρέπει να κάνουμε. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς, να μην κάνουμε συχνά. Είναι η απολέπισης γιατί έτσι μειώνεται η φυσική υγρασία του δέρματος, σ΄ένα σημείο όπως είναι τα πόδια, που είναι επιρρεπές σε χτυπήματα, μώλωπες και γενικά είναι εκτεθειμένα. Κάντε λοιπόν ήπια απολέπιση, κάθε 15 μέρες, μόνο για να φύγουν τα νεκρά κύτταρα. Αν θέλετε να φτιάξετε μόνες σας το απολεπιστικό σας, βάλτε σ΄ένα μπολ μέλι και βρώμη, ανακατέψτε και περάστε το μείγμα στα πόδια τρίβοντάς τα.

sexy legs2

2.Κλειδώστε την υγρασία

Αμέσως μετά το ντους, μην σκουπιστείτε τελείως. Πάρτε τα πολλά νερά με μια πετσέτα, πολύ απαλά και περάστε αμέσως ένα ενυδατικό λάδι ή κρέμα ενώ ακόμη δεν έχει στεγνώσει το δέρμα. Έτσι θα κρατήσετε την υγρασία, θα ενυδατωθούν τέλεια τα πόδια σας και θα έχετε μια βελούδινη επιδερμίδα

3. Μαύρισμα

Το μαύρισμα κάνει τα πόδια να φαίνονται πιο ελκυστικά. Αν όμως δεν έχετε φθάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ή δεν θέλετε να εκτείθεστε στις βλαβερές ακτίνες του ήλιου, δοκιμάστε τα κόλπα του μακιγιάζ που κάνουν οι διάσημοι makeup artists. Ένα σπρέυ με χρώμα bronze και λίγο λάδι και όχι μόνο θ΄αποκτήσετε ηλιοκαμένο δέρμα αλλά θα καλυφθούν και τυχόν σημάδια ή μώλωπες.

4.Aποτρίχωση

Το ξυραφάκι είναι η εύκολη λύση. Πολλές φορές όμως δημιουργεί μικροερεθισμούς που είναι αντιαισθητικοί. Αν δεν μπορείτε ν΄αποχωριστείτε το ξυραφάκι απλώστε για δυο τρία λεπτά αφρό ξυρίσματος ή conditionner μαλλιών. Έτσι θα γίνει λείο και απαλό το δέρμα. Να γνωρίζετε πως το λέιζερ είναι η καλύτερη λύση, αλλά δεν είναι γι αυτή την εποχή που εκθέτουμε το σώμα μας στον ήλιο, αν δεν το έχετε κάνει αφήστε το από Σεπτέμβρη. Η χαλάουα ή το κερί είναι μια καλή λύση, απλώς για πολλές θεωρείται επίπονη.

5.Άσκηση

Λίγα "ψαλιδάκια" ενώ είστε ανάσκελα στο κρεβάτι, ακόμη και στην παραλία, λίγες επαναλήψεις έχοντας το μισό σας πέλμα σ΄ενα σκαλί, λίγα σηκώματα στις μύτες των ποδιών ενώ κρατιέστε σε μια καρέκλα, είναι μια καλή αρχή για να τονώσετε τους μύες των ποδιών σας και σιγά σιγά και πιο μεθοδικά ν΄αποκτήσετε γραμμώσεις!

Θέλετε κι άλλες ιδέες; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα έχουμε κάτι που θα σας δώσει έμπνευση και θα σας φτιάξει το κέφι!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ