Ανακαλύψτε 6 λόγους για να βάλετε στη διατροφή σας τη γλυκοπατάτα

sweet potatoΜπορεί στο εξωτερικό η γλυκοπατάτα να είναι ένα λαχανικό που το χρησιμοποιούν πολύ στην κουζίνα, όμως στην Ελλάδα δεν είναι τόσο διαδεδομένη. Κι όμως, γλυκοπατάτα μπορούμε πλέον να βρούμε παντού, σε κάθε σούπερ μάρκετ και οπωροπωλείο, να τη βάλουμε στην διατροφή μας και να κερδίσουμε τα πολλά οφέλη που μας δίνει. Για να δούμε λοιπόν τους 5 πιο βασικούς λόγους για να τρώμε γλυκοπατάτα.

1. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

2. Μια γλυκοπατάτα περιέχει 28% των καθημερινών αναγκών του οργανισμού σε μαγγάνιο και βοηθά το σώμα να μεταβολίσει υδατάνθρακες. Μάλιστα το μαγγάνιο βοηθάει τον οργανισμό να απορροφήσει κι άλλα θρεπτικά συστατικά.

3. Είναι εξαιρετική πηγή Β- καροτίνης, ένα συστατικό που μετατρέπεται από τον οργανισμό σε βιταμίνη Α. Κάνει καλό στα μάτια και ενισχύει το ανοσοποιητικό.

4. Η κατανάλωση γλυκοπατάτας βοηθάει στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.  Ο λόγος ; Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες επιβραδύνει την απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα. 

5. Κάνει καλό στην καρδιά γιατί είναι πηγή καλίου και βιταμίνης Β6.

6. Η γλυκοπατάτα είναι φοβερή πηγή βιταμίνης C και D. Βοηθά τον οργανισμό να παράγει κολλαγόνο ενώ είναι ο,τι πρέπει και για να μειώσει τα επίπεδα του άγχους.  Tέλος, τρώγοντας μια γλυκοπατάτα την ημέρα έχουμε πιο γερά κόκαλα, δόντια ενώ βοηθά και στην ελαστικότητα του δέρματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: OI KAΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΙΑΤΑ ΜΕ ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑ 

1. Πουρέ

2. Σούπα

3. Τηγανιτή

4. Γεμιστή στο φούρνο

5. Πίτα

6. Στην κατσαρόλα με κρέας

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΤΖΙΝΤΖΕΡ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

WOMANNOW.GR LOVES...