8 εύκολα και γρήγορα γεύματα για το βράδυ, όταν κάνετε δίαιτα!

8 εύκολα και γρήγορα γεύματα για το βράδυ, όταν κάνετε δίαιτα

Τι θα φάμε το βράδυ όταν κάνουμε δίαιτα; Προτάσεις εύκολες και γρήγορες, για να φτιάξουμε στο σπίτι, ή ακόμη και να παραγγείλουμε απ΄έξω αν δεν έχουμε κέφι για μαγείρεμα, φαγητά, με τις δικές μας γευστικές πινελιές, που κάνουν τη δίαιτά μας πραγματικά απολαυστική! Αυτά λοιπόν είναι 8 εύκολα και γρήγορα γεύματα για το βράδυ, όταν κάνουμε δίαιτα!

1. Σούπα στα γρήγορα : Φτιάξτε μια σούπα με κρεμμύδια, λάχανο, πιπεριές, κολοκύθια, καρότα, σκόνη από κάρυ, καυτερό πιπέρι, σπιτικό ζωμό και σιγοβράστε τα σε μια κατσαρόλα με νερό για μισή ώρα. Συνοδεύστε τη σούπα με μια κουταλιά της σούπας γιαούρτι και δυο φέτες γαλοπούλα βραστή με χαμηλά λιπαρά.

2. Ομελέτα διαίτης στο φούρνο: Μια φριτάτα με λαχανικά είναι ό,τι πρέπει για το βράδυ. Χτυπήστε 4 ασπράδια αυγών, προσθέστε σπανάκι που ήδη θα έχετε βράσει από πριν, ή άλλα ψιλοκομμένα λαχανικά, μαύρο πιπέρι και μαγειρέψτε την σε ένα μικρό ταψί μέσα στον φούρνο κι όχι στο τηγάνι.

3. Γαρίδες με σαλάτα: Ξεπαγώστε κάτω από κρύο νερό μερικές κατεψυγμένες γαρίδες. Φτιάξτε μια γρήγορη σαλάτα με σπανάκι, χυμό λεμονιού και μουστάρδα τύπου ντιζόν, ανακατέψτε κι έχετε ένα υπέροχο γεύμα διαίτης για το βράδυ.

4. Κοτόπουλο με λαχανικά: Πάρτε ένα φιλέτο κοτόπουλου, αλείψτε το με μουστάρδα κι ελάχιστο λάδι και ψήστε το σε αντικολλητικό τηγάνι. Ψιλοκόψτε κρεμμυδάκι φρέσκο, πιπεριές και σβήστε με λίγο κρασί. Συνοδεύστε με αγγούρι ή μαρούλι.

5. Σολομός με πιπεριά: Ανακατέψτε λίγο σολομό ωμό αν σας αρέσει αλλιώς από κονσέρβα, που θα έχετε κόψει σε κομμάτια μαζί με ένα κουταλάκι μουστάρδα και λίγο λάδι ελιάς. Κόψτε κι αναμείξτε με μια πιπεριά και το δείπνο σας είναι έτοιμο.

6. Και κάτι γλυκό: Ένα γιαούρτι με λίγο μέλι, 5 καρύδια και 5 αμύγδαλα πασπαλισμένα με κανέλλα, θα σας χορτάσει και θα ικανοποιήσει την διάθεσή σας για γλυκό. Επίσης λεπτοκομμένα μήλα στο φούρνο με λίγη κανέλλα στο φούρνο, είναι τέλειο σνακ.

Αν δεν έχετε κέφι να μαγειρέψετε και παραγγέλνετε delivery

7. Κινέζικο: Μια μερίδα λαχανικών στον ατμό (ή και δυο) και γαρίδες στον ατμό είναι μια πολύ γευστική, υγιεινή και λιγοθερμιδική επιλογή για το βράδυ σας.

Θέλετε να συνοδεύσετε όλ΄αυτά με μια σπιτική ασιατική σάλτσα; Θα πρέπει να έχετε βούτυρο αμυγδάλου, για να χρησιμοποιήσετε δυο κουταλιές της σούπας, μια κουταλιά ξύδι και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι. Θρυμματίστε λίγο σκόρδο, τριμμένο τζίντζερ και κόκκινο πιπέρι, ανακατέψτε όλ΄αυτά μαζί και βουτήξτε στο μείγμα αυτό τα λαχανικά και τις γαρίδες.

8. Ελληνικό: Πάρτε 3 καλαμάκια κοτόπουλου και συνδυάστε τα με μια πράσινη σαλάτα. Bουτήξτε τα σε μια γρήγορη σος που θα φτιάξτε με λίγο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, άνηθο και λίγη μουστάρδα. Επίσης καλαμάκια από μοσχάρι (όχι από χοιρινό) ή μια μπριζόλα μοσχαρίσια, είναι επίσης μια καλή λύση για το βράδυ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 8 ΣΝΑΚ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 12 ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΙΤΑ

Θέλετε κι άλλες ιδέες για τη διατροφή, το σώμα, τη μόδα, την ομορφιά, το σπίτι, τις σχέσεις; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook και μπείτε στη μεγάλη παρέα του womannow.gr 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ