10 τροφές για αδυνάτισμα

Κάνετε δίαιτα ή διατροφή, με στόχο να βγείτε στην παραλία με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Τι τρώτε όμως; Ξέρετε πως υπάρχουν ιδανικές τροφές για αδυνάτισμα; Πως αν τρώτε κάτι από αυτά που σάς προτείνουμε, η απώλεια των κιλών θα γίνει πιο εύκολα από το να επιλέγετε άλλες; Ετοιμαστείτε λοιπόν, πήγαιντε για ψώνια και καλωσόριστε το νέο σας σώμα, επιλέγοντας τις σωστές τροφές για αδυνάτισμα.

10 τροφές για αδυνάτισμα

10 τροφές για αδυνάτισμα

Πράσινο τσάι : Το πράσινο τσάι είναι γνωστό πως βοηθάει στην καύση του λίπους, ενιχύει τον μεταβολισμό ενώ είναι πλούσιο σε αντιοιξειδωτικά. Αν θέλετε λοιπόν ν΄αδυνατίσετε, μια κούπα με πράσινο τσάι πρέπει να είναι πάντα δίπλα σας, στο γραφείο ή στο κομοδίνο.

Σπαράγγια: Τα σπαράγγια βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα κι αυτό είναι που χρειάζεται κανείς για ν΄αδυνατίσει. Οπότε είναι το τέλειο λαχανικό.

Μήλα: Τα μήλα αποτοξινώνουν τον οργανισμό, είναι πολύ αποτελεσματικά στην διάσπαση της χοληστερόλης, ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας κι έχουν πολλές φυτικές ίνες. Επίσης τα μήλα είναι ό,τι πρέπει για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΕ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΟΒΟΝΤΑΣ 500 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Ψάρια: Τα ψάρια έχουν λίγες θερμίδες, θεωρούνται πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών κι έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Συμπληρώστε το πιάτο σας με μπρόκολο, φασόλια ή πράσινα λαχανικά.

Φακές : Ιδανική τροφή για να χτίσετε μυϊκή μάζα, καθώς θεωρείται μια πολύ καλή χορτοφαγική πηγή πρωτεϊνης που βοηθά στην καύση του λίπους και στο αδυνάτισμα.

Γιαούρτι: Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, δεν έχει πολλές θερμίδες, περιέχει όμως πρωτεϊνες και θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για τον οργανισμό ειδικά όταν κάνετε δίαιτα (κι όχι μόνο).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΙΤΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ

Γλυκοπατάτα: Είναι από τα πιο βασικά λαχανικά για εσάς που κάνετε δίαιτα, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οπότε μετά δεν πεινάς, ενώ έχει πάρα πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Ρόδια: Το ρόδι έχει σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως νάτριο, ασβέστιο, κάλιο ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού και βοηθά στην καύση του λίπους. Επίσης μην ξεχνάτε τις αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες γιατί το ρόδι είναι... αντιγηραντικό και χαρίζει λαμπερό πρόσωπο.

Βρώμη: Η βρώμη όχι μόνο μειώνει τη χοληστερόλη και ρυθμίζει το σάκχαρο, όμως η υψηλή περιεκτικότητά του σε ίνες σας κάνει να νιώθετε χορτασμένη, κόβει την όρεξη και σας κρατάει για πολλές ώρες. Επίσης ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

Βατόμουρα:  Σύμφωνα με έρευνες, τρώγοντας βατόμουρα σε καθημερινή βάση, μπορείτε ν΄απαλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά που συνδέεται και με πολλές παθήσεις. Μάλιστα τα βατόμουρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, ρυθμίζοντας το σάκχαρο στο αίμα και τη χοληστερόλη.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΚΙΛΑ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr, κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook και πάρε ιδέες για όλα όσα σ΄ενδιαφέρουν. Ακολούθησέ μας στο instagram και πάρε έμπνευση!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ