Τι γυμναστική να επιλέξετε;

run 2Ασκούμαστε για να νιώσουμε ευχαρίστηση, ψυχική και σωματική ανάταση, ευεξία. Όταν μάλιστα συνδυάσουμε την άσκηση με τη φύση, τότε τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο αναζωογονητικά. Τα παρακάτω τρία είδη άσκησης θα σας κρατήσουν σε φόρμα ενώ παράλληλα θα σας ανεβάσουν τη διάθεση.

Γρήγορο περπάτημα

Κάθε πότε: 30 λεπτά καθημερινά ή 45 λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα. Με γρήγορο και σταθερό ρυθμό, χωρίς να λαχανιάζετε.
Τα υπέρ: Είναι η ιδανική άσκηση για τους ασθματικούς και όσους πάσχουν από βρογχίτιδα. Η αναπνευστική ικανότητα βελτιώνεται, η καρδιά δυναμώνει, ενώ έρευνες έχουν αποδείξει ότι 45 λεπτά περπάτημα κάθε μέρα μειώνει κατά 30% τον κίνδυνο εμφράγματος. Γυμνάζει τις γάμπες και τα πόδια και κάνει καλό στην ευελιξία συνδέσμων και αρθρώσεων. Επίσης, μειώνεται ο κίνδυνος οστεοπόρωσης και ελαττώνονται οι πιθανότητες κατάθλιψης ή αϋπνίας. Επιπλέον, είναι μια άσκηση που όλοι μπορούν να εφαρμόσουν.
Ο καλύτερος τρόπος: Ξεκινήστε και ολοκληρώστε το περπάτημα με λίγες διατάσεις. Προσέξτε ώστε να πατάτε καλά το πέλμα στη γη, αλλά μην σκέφτεστε το βηματισμό σας γιατί αυτό θα σας κουράσει. Μην ξεκινήσετε περπατώντας πολύ γρήγορα. Είναι προτιμότερο να βρείτε το ρυθμό σας μετά από λίγα λεπτά και μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό.

Κολύμβηση

Κάθε πότε: Μία ή δύο φορές την εβδομάδα για 20 λεπτά τουλάχιστον.
Τα υπέρ: Μπορείτε να δουλέψετε την αναπνοή σας ανάλογα με το στιλ που θα επιλέξετε. Επιπλέον, η ύπτια θέση ευνοεί το αίμα να επιστρέψει στην καρδιά. Το νερό έχει τη μαγική ιδιότητα να μας χαλαρώνει, να μας ηρεμεί, να διώχνει και το άγχος να διευκολύνει τον ύπνο μας. Χάρη στην αντίσταση που προβάλλει το νερό, γυμνάζονται όλοι οι μύες του σώματος και μάλιστα με συμμετρικό τρόπο, ενώ ευνοείται η καρδιοαγγειακή λειτουργία.
Ο καλύτερος τρόπος: Μην προσπαθήσετε να κολυμπήσετε γρήγορα. Δοκιμάστε την ελεύθερη κολύμβηση. Αν δείτε πως χάνετε την αναπνοή σας ή η καρδιά σας χτυπά πολύ γρήγορα, αλλάξτε στιλ και ξεκινήστε ξανά.

Ποδήλατο

Κάθε πότε: Δύο φορές την εβδομάδα για μια ώρα ή για μια απόσταση 50-60 χλμ. κάθε φορά που κάνετε ποδήλατο.
Τα υπέρ: Επιβραδύνεται η διαδικασία γήρανσης των πνευμόνων και βελτιώνεται ο ρυθμός λειτουργίας της καρδιάς. Το ποδήλατο γυμνάζει τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους, τους ώμους και την οσφυική μοίρα ενώ ενισχύει την ισορροπία και την αντοχή μας.
Ο καλύτερος τρόπος: Διαλέξτε ένα ποδήλατο που το μέγεθός του να ταιριάζει με το ύψος σας και ζητήστε να σας ρυθμίσουν το ύψος του τιμονιού και της σέλας.

WOMANNOW.GR LOVES...