Ποτό και γυμναστική: Τι κάνεις αν έχεις πιει;

Πρώτ΄απ΄όλα να δούμε τι συμβαίνει όταν πίνεις ένα ποτό. Όλοι ξέρουμε πως το αλκοόλ θολώνει λίγο την κρίση, σε ζαλίζει, μπορεί σε μεγάλη ποσότητα ή σε παρθένους οργανισμούς να σε κάνει να χάνεις την ισορροπία σου. Υπάρχουν όμως κι άλλες επιπτώσεις που καλό είναι να γνωρίζουμε όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση που προκαλεί, η αφυδάτωση, η μυϊκή κόπωση, τα αργά αντανακλαστικά. 

Ποτό και γυμναστική: Τι κάνεις αν έχεις πιει;

Το ποτό μειώνει τις αναστολές (κι αυτό σε περιόδους διακοπών και χαλάρωσης μπορεί να μας αρέσει) επηρεάζει όμως και την χημεία του εγκεφάλου. Κι αυτό συμβαίνει ακόμη και μετά από ένα ποτήρι αλκοόλ. Άρα πηγαίνοντας στο γυμναστήριο όχι μόνο θα αισθάνεσαι αδύναμη και κουρασμένη, αλλά θα είσαι κι επιρρεπής στους τραυματισμούς. Πάντως η άσκηση που θα κάνεις δεν θα είναι όσο αποτελεσματική χρειάζεσαι. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΘΕΣ Ν΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ

Γενικά το ποτό και η γυμναστική δεν συνδυάζονται και καλύτερα να πάρεις μια μέρα... ρεπό από το γυμναστήριο, αν έχεις πιει.

Αν όμως δεν μπορείς με τίποτε να χάσεις τη γυμναστική ή την προπόνησή σου, μετά από μια ξέφρενη νύχτα ποτού ή μετά από ένα μεσημέρι με συναδέλφους στο μπαρ, τότε προσπάθησε να κάνεις τα εξής:

  1. Φάε πριν πιεις, ώστε ο οργανισμός να επιβραδύνει την απορρόφηση αλκοόλ.
  2. Περίμενε όσο το δυνατόν περισσότερη ώερα μέχρι να πας στο γυμναστήριο. Σκέψου πως για ένα ποτό αντιστοιχούν δυο ώρες αναμονής.
  3. Πίνε πάρα πάρα πολύ νερό, για να κρατήσεις όσο γίνεται τον οργανισμό σου ενυδατωμένο
  4. Μην σηκώσεις πολλά βάρη, μην κάνεις την πιο έντονη άσκηση που μπορείς και γενικά προσπάθησε να κρατήσεις χαμηλούς ρυθμούς στην προπόνησή σου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr για να πάρεις έμπνευση και ιδέες για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή κάνοντας like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθώντας μας στο Instagram!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ