Πώς θ΄αποκτήσεις τέλειους γλουτούς και πόδια μέχρι το καλοκαίρι

Πώς θ΄αποκτήσεις τέλειους γλουτούς και πόδια μέχρι το καλοκαίρι

Δες ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για ν΄αποκτήσεις τέλειους γλουτούς αλλά και πόδια μέχρι να έρθει η στιγμή που θα φορέσεις το μπικίνι σου και θα μπεις στη θάλασσα, το καλοκαίρι! 

1. Διατροφή 

Ξεκινάμε με τα γνωστά που όμως είναι πολύ σημαντικό να τ΄ακολουθήσεις να θες να δεις άμεσα αποτελέσματα (ναι ακόμη και σε ένα μήνα). Τρως λιγότερο απ΄ότι καις. Προσπάθησε να μην ξεπερνάς τις 1300-1500 θερμίδες την ημέρα.

Βάλε στη διατροφή σου υγιεινές επιλογές. Φρέσκα λαχανικά, χυμούς και φρούτα. Τα φρούτα και τους χυμούς να τους καταναλώνεις μέχρι τις 4 το απόγευμα. Τα λαχανικά μπορείς να τα φας και στις 12 τα μεσάνυχτα. 

Πρωτεϊνες, φυσικά άπαχες, όπως είναι το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, η άπαχη μπριζόλα, δίνουν μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό και σε κάνουν να καις λίπος (που αυτό θες να χάσεις για να μειωθεί η κυτταρίτιδα και ν΄αποκτήσεις τέλειους γλουτούς αυτό το καλοκαίρι).

Για μια δυο μέρες μπορείς ν΄ακολουθήσεις μια δίαιτα αποτοξίνωσης που θα βασίζεται μόνο σε λαχανικά και φρούτα συνδυασμένα με πολύ πολύ νερό, για να φύγουν γρήγορα οι τοξίνες και το πρήξιμο.

Κάθε μέρα να πίνεις ενάμιση με δυο λίτρα νερό. Αν μπορείς το πρωί ξεκίνα τη μέρα σου  πίνοντας ένα ποτήρι νερό με μισό χυμό λεμονιού γιατί όπως έχει αποδειχθεί, τονώνει τον μεταβολισμό και κάνει καύσεις. 

Βγάλε τελείως από τη διατροφή σου το αλάτι. 

2. Περιποίηση σώματος 

Η απολέπιση είναι απαραίτητη για να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος και να αποκτήσεις τέλειους γλουτούς (και απαλούς στην αφή). Επίσης, δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για ν΄απορροφηθεί πιο βαθιά είτε η ενυδατική, είτε η κρέμα κυτταρίτιδας που θα χρησιμοποιήσεις μετά. Μπορείς και μόνη σου να φτιάξεις απολεπιστικό, με λάδι και σόδα ή με λάδι, μέλι, κατακάθι του καφέ και πιπέρι.

Μετά το μπάνιο σου χρησιμοποίησε ένα προϊόν κατά της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους, κάνοντας μασάζ στους γλουτούς και στα πόδια σου για 2-3 λεπτά.

Χρησιμοποίησε πριν βγεις στην παραλία ένα self tan για να αποκτήσεις ένα ελαφρύ μαύρισμα που θα δείχνει τους γλουτούς και τα πόδια σου υπέροχα!

3. Σωστή και συστηματική γυμναστική 

Αυτό είναι το πιο βασικό όπλο για να καταπολεμήσεις το τοπικό πάχος και ν΄αποκτήσεις αληθινά σφιχτούς και τέλους γλουτούς. Ποδήλατο, ελλειπτικό, διάδρομο, ασκήσεις ποδιών με βάρη, βαθιά καθίσματα είναι απαραίτητα για να τονωθούν οι γλουτοί. 40 λεπτά την ημέρα για 4 φορές την εβδομάδα είναι αρκετά. Επίσης το κολύμπι, ειδικά με βατραχοπέδιλα, κάνουν φοβερή δουλειά! 

Θέλεις κι άλλες ιδέες για το σώμα, τη διατροφή, τη μόδα, το μακιγιάζ, τις σχέσεις; Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα κάτι νέο έχουμε για σένα! 

WOMANNOW.GR LOVES...