Ποιες τροφές μας κάνουν να φαινόμαστε κουρασμένες;

kourasiΈνας καλός ύπνος είναι το ιδανικό για να φαινόμαστε αλλά και να νιώθουμε ξεκούραστες, όμως δεν αρκεί. Έχουμε μιλήσει για τα μυστικά του μακιγιάζ που μας δείχνουν κουρασμένες ώστε να τα αποφεύγουμε και για το πώς θα κοιμόμαστε καλύτερα, αλλά αυτή τη φορά θα δούμε ποιες τροφές που καταναλώνουμε όλοι λίγο ή περισσότερο, κάνουν το δέρμα του προσώπου μας να φαίνεται κουρασμένο.

1. Το αλάτι: Tο αλάτι σε μικρή δόση είναι απαραίτητο, αλλά όταν το παρακάνουμε τρώγοντας πολλά αλμυρά φαγητά το δέρμα μας αφυδατώνεται και στεγνώνει, οπότε φαινόμαστε και πιο κουρασμένες. Τι θα λέγατε να το αντικαταστήσετε με άλλα καρυκεύματα και φυτικά μπαχαρικά;

2. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες: Κάνετε δίαιτα οπότε έχετε βγάλει από τη διατροφή σας τη ζάχαρη και την έχετε αντικαταστήσει με ασπαρτάμη; Σωστά, όσον αφορά στις θερμίδες που παίρνετε, όμως μπορεί να σας κάνει η ασπαρτάμη να θέλετε πολύ περισσότερο την ζάχαρη απ ότι πριν και να τη λαχταράτε πραγματικά. Εξάλλου σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες φαίνεται πως είναι εξίσου κακή με τη ζάχαρη. Αν μπορείτε αφαιρέστε τελείως από τη διατροφή σας τη ζάχαρη κι αρκεστείτε σ΄αυτή που βρίσκεται στα φρούτα.

3. Αλκοόλ: Το αλκοόλ αφυδατώνει τον οργανισμό και ίσως το έχετε καταλάβει μετά από ένα φοβερό ξενύχτι με πολλά ποτά, όταν κοιτάτε το πρωί το πρόσωπό σας στον καθρέφτη! Ακόμη όμως κι ένα με δυο ποτήρια κρασί καθημερινά μπορεί να σας κάνουν αν δείχνετε κουρασμένες. Μειώστε λοιπόν την ποσότητα και προσπαθείστε να πίνετε ενδιαμέσως και νερό για να μην αφυδατώνεστε!

4. Τα τηγανιτά: Λατρεύουμε τις πατάτες τηγανιτές, τα τηγανιτά κολοκυθάκια όμως όχι μόνο κάνουν κακό στη γραμμή μας αλλά μας δείχνουν και κουρασμένες αφού οτιδήποτε τηγανιτό είναι εχθρός του δέρματός μας. Πόσο μάλλον αν όλ΄αυτά τα τρώμε εκτός σπιτιού με λάδια που δεν ξέρουμε πόσες φορές έχουν χρησιμοποιηθεί και τι ποιότητας είναι...

5.Υδατάνθρακες: Oλα με μέτρο χρειάζονται, έτσι και οι υδατάνθρακες. Δεν θέλουμε να τους αποκλείσουμε τελείως από τη ζωή μας αλλά όταν τρώμε αρκετούς υδατάνθρακες καταστρέφουμε το κολλαγόνο στο δέρμα μας κι έτσι φαινόμαστε πολύ πιο κουρασμένες. Φάτε μαύρο ψωμί ή μαύρα μακαρόνια και συνοδεύστε με μια γενναία δόση σαλάτας!

6.Κόκκινο κρέας: Ολοένα και περισσότερες μελέτες αποδεικνύουν τα οφέλη της μείωσης του κόκκινου κρέατος στη διατροφή μας. Επειδή όμως εμείς εδώ μιλάμε για... ομορφιά, σας λέμε πως αν τρώτε περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας θ΄αποκτήσετε γρηγορότερα ρυτίδες που προκαλούνται από την ένωσης καρνιτίνης στο κόκκινο κρέας που σκληραίνει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων.

7. Πικάντικα: Για τον μεταβολισμό είναι ό,τι πρέπει τα πικάντικα φαγητά, αλλά για το δέρμα δεν είναι και το καλύτερο αφού το ερεθίζει και προκαλεί διαστολή των αιμοφόρων αγγείων.

8. Καραμέλες και ζαχαρωτά: Εδώ είναι το πιο φανερό παράδειγμα. Τρώτε ένα ζαχαρωτό παίρνετε την απαιτούμενη ενέργεια για λίγο και πολύ πολύ γρήγορα όμως θα πέσει κατακόρυφα και θα σας κάνει να αισθάνεστε πολύ πιο κουρασμένοι απ΄ότι πριν. Επίσης οι καραμέλες κάνουν τα μάτια σας να φαίνονται πρησμένα δημιουργώντας σακούλες από κάτω οπότε αν τόσο πολύ λατρεύετε αυτά τα ζαχαρωτά, τουλάχιστον φάτε ένα δυο κι όχι όλο το σακουλάκι!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ