Ποιες είναι οι συνήθειες των πολύ πετυχημένων ανθρώπων; Αποκτήστε τις

Ποιες είναι οι συνήθειες των πολύ πετυχημένων ανθρώπων;

Βλέπουμε στα περιοδικά, στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση, αλλά και δίπλα μας, πετυχημένους ανθρώπους που έχουν πετύχει στη ζωή κι απολαμβάνουν απολαύσεις και υλικά αγαθά και σκεφτόμαστε πως υπήρξαν τυχεροί, πως η ζωή τους χαμογέλασε. Μόνο που μας διαφεύγει πως η τύχη μπορεί να βοηθήσει τον κάθε άνθρωπο για κάποια στιγμή στη διαδρομή της ζωής του, όμως η επιτυχία χρειάζεται δουλειά, επιμονή, προσήλωση και… μερικές καλές «μυστικές» συνήθειες.

Όλοι οι πετυχημένοι άνθρωποι, ακολουθούν καθημερινά συνήθειες που τους βοήθησαν να φθάσουν στο στόχο τους και στη συνέχεια να διατηρήσουν όσα κατέκτησαν.

Μάθετε λοιπόν τις «μυστικές» συνήθειες των πολύ πετυχημένων ανθρώπων κι αν θέλετε υιοθετήστε τις κι εσείς για να δείτε τη ζωή σας ν΄αλλάζει!

1. Διαβάστε κάθε μέρα

Το διάβασμα μας βοηθάει όσο δεν φαντάζεστε. Πρώτ΄απ΄όλα μπορεί να μας χαλαρώσει, εξασκεί το νου και τη σκέψη, ανοίγει τους ορίζοντές μας και μας μαθαίνει τόσα πράγματα που αλλιώς τα αγνοούμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός πολύ πετυχημένου ανθρώπου είναι ο Μπιλ Γκέιτς που κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί διαβάζει για μία ώρα. Όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι που δημιούργησαν περιουσίες, έψαξαν, έμαθαν, διάβασαν.

Βάλτε λοιπόν το διάβασμα στο πρόγραμμα, όπως μπορεί να έχετε τη γυμναστική (μακάρι να το κάνετε ήδη αυτό γιατί θα μιλήσουμε παρακάτω για τα καλά), το κομμωτήριο ή τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ.

2. Οργανώστε αυτά που μαθαίνετε διαβάζοντας

Διαβάζετε ένα υπέροχο βιβλίο ψυχολογίας, αυτοβελτίωσης, φιλοσοφίας που σας κάνει να νιώθετε υπέροχα με τον εαυτό σας. Μπορεί να είναι ένα βιβλίο ιστορίας, μάρκετινγκ, αρχιτεκτονικής που μπορεί να σας βοηθάει στη δουλειά σας, αφού αποκτάτε περισσότερες γνώσεις στο αντικείμενό σας. Είστε ενθουσιασμένοι, νιώθετε πως μαθαίνετε τόσα πράγματα, όμως όταν σε λίγες μέρες θα έχετε τελειώσει αυτό το βιβλίο μπορεί μέσα σας να έχουν καταγραφεί οι γνώσεις, μάλλον δε θα θυμάστε και πολλά.

Αν λοιπόν μια ιδέα, μια άποψη σας ενδιαφέρει πώς θα τη βρείτε εύκολα και γρήγορα; Απλώς κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης σημειώνετε ή υπογραμμίζετε αυτά που θέλετε. Ακόμη καλύτερα, σημειώστε τα με ένα στιλό σε ένα σημειωματάριο. Έτσι έχοντας τελειώσει ένα βιβλίο, εσείς θα έχετε… γράψει ένα άλλο, μικρότερο, μεστό που σίγουρα είναι φτιαγμένο για εσάς!

3. Ξυπνήστε νωρίς το πρωί και μάλιστά… αμέσως

Σπουδαίοι πετυχημένοι άνθρωποι όπως ο Ρότζερ Ιγκερ, διευθύνων σύμβουλος της Disney ή ο Μαρίσα Μέγερ διευθύνων σύμβουλος της Yahοο ξυπνάνε πάντα νωρίς το πρωί. Φυσικά δεν είναι εύκολο, όμως σιγά σιγά μπορείτε να το καταφέρετε. Να κάποια χρήσιμα tips που θα σας κάνουν να το καταφέρετε

  • Επιλέξτε έναν ήρεμο ήχο ξυπνητηριού που δεν θα σας κάνει να πετιέστε από το κρεβάτι τρομαγμένοι.
  • Μην πατήσετε στο κινητό της την αναβολή, ώστε να σηκωθείτε από το κρεβάτι σε 5, 10 ή 15 λεπτά γιατί μετά θα αισθάνεστε πολύ χειρότερα.
  • Γράψτε μια λίστα το βράδυ πριν κοιμηθείτε με πράγματα που θέλετε να κάνετε μέσα στη μέρα. Και η πρώτη δουλειά που θα έχετε σημειώσει να είναι ευχάριστη ώστε να σας δώσει κίνητρο να σηκωθείτε αμέσως από το κρεβάτι.

4. Γυμναστείτε

 Οι πετυχημένοι άνθρωποι έχουν βάλει την άσκηση, τη γυμναστική, τα σπορ στο καθημερινό τους πρόγραμμα. Γιατί, όχι μόνο το σώμα κρατιέται σε φόρμα αλλά μας κάνει να αισθανόμαστε υγιείς, γεμάτοι ενέργεια, μειώνει σημαντικά το στρες και βελτιώνει τη μνήμη. Μάλιστα μελέτες έχουν δείξει πως οποιασδήποτε μορφής άσκηση κάνει τους ανθρώπους πιο δημιουργικούς αλλά και πιο έξυπνους. Η δικαιολογία «έχω πολλή δουλειά και καθόλου χρόνο για άσκηση» είναι από μόνη της η πιο αντιπαραγωγική φράση που μπορείτε να πείτε στον εαυτό σας.

Μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας, αφιερώστε αρκετές ώρες από τη ζωή σας σε καθημερινή βάση αν θέλετε πραγματικά να πετύχετε, όπως κάνουν οι μεγάλοι αθλητές, επιχειρηματίες κι όσοι έχουν καταφέρει να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους! 

5. Ξεκινήστε να δουλεύετε ακόμη κι αν δεν έχετε έμπνευση

Υπάρχουν μέρες που δεν έχετε όρεξη για δουλειά και καθόλου έμπνευση. Μην αφεθείτε στην απραξία, περιμένοντας να βρείτε το κέφι σας. Ένας διάσημος συγγραφέας  είπε πολύ σωστά κάτι που μπορεί να σας δώσει την ώθηση, να σηκωθείτε από τον καναπέ «Αν ένας συγγραφέας περιμένει τις ιδανικές συνθήκες για να δουλέψει, τότε θα πεθάνει χωρίς να έχει γράψει τίποτε».

Πιέστε τον εαυτό σας λοιπόν και δουλέψτε για 20 λεπτά. Είναι σίγουρο πως μπαίνοντας σε αυτόν τον ρυθμό, θα σας έρθει το κέφι και η όρεξη για να  συνεχίσετε. Ακόμη όμως κι έτσι να μην γίνει, θα έχετε κάνει ένα βήμα κι αύριο θα είναι μια άλλη μέρα. Αν τώρα μια συγκεκριμένη δουλειά είναι αυτή που σας φαίνεται «βουνό», αφιερώστε κάθε μέρα από μισή ώρα ώστε σύντομα να την έχετε ολοκληρώσει.

6.Διαλογιστείτε

Όλες οι έρευνες αποδεικνύουν ότι ο διαλογισμός μειώνει το στρες, βελτιώνει τη συγκέντρωση του νου και κάνει τους ανθρώπους αληθινά χαρούμενους, αφού έχουν έρθει σ΄ επαφή με τον εσωτερικό τους εαυτό. Φυσικά δεν είναι τόσο εύκολο να μπορέσεις ν΄αποκοπείς από τον εξωτερικό κόσμο για λίγη ώρα, να μη σκέφτεσαι τίποτα και να ηρεμήσεις. Όμως γίνεται.

Ξεκινήστε με απλές ασκήσεις όπως εστίαση στον ρυθμό της αναπνοής για 5 λεπτά, δυο φορές τη μέρα. Αν οι σκέψεις δεν σας αφήνουν μιλήστε εσωτερικά κάνοντας μια δήλωση.

7. Μην αποσπάτε την προσοχή σας με μηνύματα και mails

Το να ανοίγετε τα mails σας, να απαντάτε, να γράφετε μηνύματα στο κινητό αν δεν περιμένετε κάποια σοβαρή απάντηση, κάθε λίγο και λιγάκι σας αποσπάει την προσοχή από τη δουλειά που κάνετε.

Για να μην έχετε λοιπόν διακοπές να ελέγχετε τα μηνύματά σας δυο φορές τη μέρα σε συγκεκριμένες ώρες, ας πούμε το πρωί και το απόγευμα ή το μεσημέρι και πριν φύγετε από τη δουλειά ή έστω αφού έχετε ολοκληρώσει μια δύσκολη δουλειά.

8. Δώστε χρόνο ή χρήμα

Γίνετε εθελοντές σε μια φιλανθρωπική οργάνωση, βοηθήστε για λίγη ώρα κάθε εβδομάδα ανθρώπους που έχουν ανάγκη, δώστε ένα ποσό από τα χρήματα του μισθού σας και όλη αυτή η προσφορά σας θα έρθει πίσω σ΄εσάς διπλή. Φυσικά, έχουμε μάθει πως στόχος είναι να μην περιμένουμε αντάλλαγμα όταν προσφέρουμε κάτι. Και πράγματι, δεν θα περιμένετε. Όμως το αντάλλαγμα θα έρθει και πριν από αυτό η μεγάλη ικανοποίηση που θα λάβετε από την κίνηση γενναιοδωρίας σας.

Σύμφωνα με έρευνα το 73% των πολύ πλούσιων ανθρώπων όπως η Όπρα Γουίνφρεϊ, ο Μαρκ Ζοουκενμπεργκ είναι εθελοντές και βοηθούν με διάφορους τρόπους συνανθρώπους τους που έχουν την ανάγκη τους. Κι αν δεν έχετε τα χρήματα για να βοηθήσετε, ο χρόνος σας είναι αρκετός για να δώσει χαρά σε δεκάδες ανθρώπους.

9. Κρατήστε ημερολόγιο με τους στόχους σας

Πάρτε ένα μεγάλο καινούργιο σημειωματάριο. Γράψτε τρεις στόχους που πρέπει κάθε μέρα να φέρετε εις πέρας. Δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλοι, ούτε γενικοί. Γράψτε για παράδειγμα «να πετάξω 10 άχρηστα αντικείμενα από το γραφείο μου», ή «να κάνω 100 κοιλιακούς». Κάθε μέρα βάζετε ένα τσεκ δίπλα στον στόχο που έχετε ολοκληρώσει. Έτσι γίνεται συνήθεια και μετά από δυο εβδομάδες μπορείτε να προσθέσετε νέους στόχους πιο δύσκολους που θα σας φέρουν κοντά στα όνειρά σας.

Κάτι τέτοιο πρότεινε ο Jerry Seinfeld με την πρωτότυπη μέθοδο ημερολογίου και πολλοί άνθρωποι στον κόσμο άλλαξαν τις συνήθειές τους. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να μην περάσει μια μέρα που να μην βάλετε τσεκ σε όσα έχετε υποσχεθεί στον εαυτό σας ότι θα κάνετε. 

Θέλετε κι άλλες ιδέες για να γίνει ακόμη καλύτερη η καθημερινότητά σας; Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και μπείτε στην παρέα του womannow.gr

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ