Μάθετε να συγχωρείτε τον εαυτό σας

girlΜόλις φάγατε ένα ολόκληρο σακουλάκι τσιπς. Νιώθετε άσχημα, κρίνετε τον εαυτό σας και αφού τα φάγατε τα τσιπς δεν καταφέρατε ούτε να τα απολαύσετε. Τσακωθήκατε με τον αγαπημένο σας. Σκέφτεστε πως εσείς φταίτε, δεν έπρεπε να του μιλήσετε έτσι. Για πολλούς λόγους,  πολύ συχνά μπαίνουμε στο τριπάκι της αυτοκριτικής. Γεμίζουμε έτσι τον εαυτό μας με άγχος, ενοχές κάτι που μπορεί να μας στερήσει τον ύπνο, τη ζωντάνια, την ενέργειά μας!

Το γεγονός ότι δεν μπορούμε να συγχωρέσουμε εύκολα τον εαυτό μας μας κάνει να μην βλέπουμε με καθαρό μάτι την πραγματικότητα. Το κόλπο είναι να αποδεχθούμε αυτό που κάναμε, να το καταλάβουμε πως είναι λάθος χωρίς όμως ν΄ασκήσουμε κριτική. Απλώς την επόμενη φορά θα επιχειρήσουμε να το αλλάξουμε. Αυτό βέβαια χρειάζεται δουλειά με τον ίδιο μας τον εαυτό και δράση. Εμείς σας προτείνουμε τρία απλά βήματα προκειμένου να ξεκινήσετε:

 1.Ζητήστε κατανόηση: Πολλοί από εμάς ζητάμε απλώς ένα συγγνώμη, όταν κάνουμε λάθος, αλλά μερικές φορές αυτό δεν είναι αρκετό. Αυτό που βοηθά πραγματικά είναι να σκεφτούμε την συγχώρεση περισσότερο ως μια διαδικασία, παρά ως κάτι που συνέβη για μια στιγμή. Για παράδειγμα αντί να ζητάτε συγγνώμη απ’ τα παιδιά σας, γιατί τους φωνάξατε, ζητήστε να σας συγχωρέσουν και στη συνέχεια επικεντρωθείτε στο να συγχωρέσετε εσείς τον εαυτό σας.

2.Βρείτε τι μάθημα πήρατε: Αναγνωρίστε ότι είμαστε όλοι άνθρωποι και ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν με τα εργαλεία και τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή σας. Στη συνέχεια, ρωτήστε τον εαυτό σας τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάσταση την επόμενη φορά.

3.Κάντε τη δράση εικόνα: Στο τέλος της ημέρας, φέρτε στο νου σας όλους αυτούς που αγαπάτε και φανταστείτε να τους λέτε: «Σε συγχωρώ», «Σε παρακαλώ, συγχώρέσε με κι εσύ», παίρνοντας συγχρόνως βαθιές, ήρεμες αναπνοές. Εστιάζοντας στην συγχώρεση, αντί να αναμασάτε τη σύγκρουση, σας δημιουργείται μια αίσθηση γαλήνης.

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ