Μυστικά για καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι

Ο χρόνος που έχουμε για τον εαυτό μας είναι πολύτιμος και γι αυτό θέλουμε ν΄αξιοποιούμε κάθε λεπτό. Όταν γυμναζόμαστε λοιπόν θέλουμε όχι μόνο να μην χάνουμε χρόνο, αλλά να έχουμε και τα μέγιστα αποτελέσματα που θα μπορούσαμε κατά τη διάρκεια της προπόνησής μας, όπου κι αν την κάνουμε. Να χάνουμε τις περισσότερες θερμίδες που μπορούμε, να καίμε το περισσότερο ποσοστό λίπους που γίνεται, να βελτιώσουμε την αντοχή και την φυσική μας κατάσταση στο έπακρο των δυνατοτήτων μας. Γι αυτό έχουμε μερικά μυστικά που αν τ΄ακοκολουθήσεις θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι.

Μυστικά για καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι

Μυστικά για καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι

1. Κάνε πρόγραμμα

Το πιο συνηθισμένο λάθος που γίνεται όταν πηγαίνεις στο γυμναστήριο ή κάνεις προπόνηση γενικά, είναι να μην έχεις πρόγραμμα. Για να πετύχεις τα καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι θα πρέπει να ξέρεις τι ασκήσεις θα κάνεις, πόσες επαναλήψεις και για πόση ώρα. Κάνε ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου, αεροβικές και όσο για τα όργανα, μην εξαντλείς όλη σου την προπόνηση σε αυτά. Όλα γραμμένα αναλυτικά για να μην βγαίνεις εκτός προγράμματος και ταλαιπωρείσαι... άδικα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΣΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΜΕ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ

2. Άλλαζε συχνά τις ασκήσεις

Όταν κάνεις το ίδιο πρόγραμμα ασκήσεων για ένα χρονικό διάστημα, το σώμα μαθαίνει σ΄αυτή την προπόνηση, προσαρμόζεται και σιγά σιγά ο μεταβολισμός δεν ενεργοποιείται όσο θα έπρεπε κι ούτε και το μάξιμουμ των θερμίδων και του λίπους που θα μπορούσες να κάψεις, καις. Οπότε άλλαζε συχνά ασκήσεις, όργανα, χρόνο για να μην συνηθίζει και βαριέται το σώμα σου (κι εσύ).

3. Αυξομειώσε την ένταση

Έχει αποδειχθεί πως η εναλλαγή στην ένταση των ασκήσεων καίει περισσότερες θερμίδες κι ενεργοποιεί τον μεταβολισμό περισσότερο, απ΄ ότι ν΄αφιερώνεις τον ίδιο χρόνο αλλά σε μια ίδιας έντασης άσκηση. Δηλαδή καλύτερα να περπατάς 5 λεπτά, να κάνεις ένα γρήγορο τρέξιμο για ενάμιση λεπτό κι έπειτα χαλαρό περπάτημα ξανά ή ν΄ αυξομειώνεις την κλίση του διαδρόμου για καλύτερα αποτελέσματα όταν γυμνάζεσαι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 5 TIPS ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΕΣΤΕ!

4. Κάνε σωστά τις ασκήσεις

Καλύτερα να κάνεις δυο σετ των 12 επαναλήψεων και να είναι σωστές οι ασκήσεις, παρά να κάνεις τρία σετ των 20 και να είναι λάθος. Θα σου πούμε ένα παράδειγμα. Αν είσαι στο όργανο της κοπηλατικής, πρέπει να κάνεις ολοκληρωμένη την άσκηση, από την αρχή ως το τέλος, τεντώνοντας πόδια, χέρια, θώρακα, πλάτη. Αν την κάνεις μισή, θα κάψεις τις μισές θερμίδες. Κάτι άλλο που πρέπει να έχεις κατά νου, είναι πως ο πιο εύκολος τρόπος για να τραυματισθείς είναι να κάνεις λάθος τις ασκήσεις όταν γυμνάζεσαι. 

5. Κάντε σωστά διαλείμματα

Μετά από κάθε άσκηση, κάνε ένα μικρό διάλειμμα. Αυτό ίσως ήδη το κάνεις, αφού είναι γνωστό, όμως για πόση ώρα; Μήπως ξεπερνάς τα 30 δευτερόλεπτα που χρειάζεται; Για να είναι αποτελεσματικές οι ασκήσεις και να μην χάνεις χρόνο, βάλε το χρονόμετρο του τηλεφώνου σου να σε ειδοποιεί. Αυτό είναι μια καλή λύση. Έτσι μεγιστοποιείς τον συνολικό χρόνο που αφιερώνεις στην προπόνησή σου και γυμνάζεσαι πιο αποτελεσματικά.

6. Κάνε πάντα προθέρμανση

Με την προθέρμανση διάρκειας 10 λεπτών, αυτό που πετυχαίνεις είναι να αυξήσεις την ελαστικότητα του σώματος, να μην έχεις τραυματισμούς και να προετοιμαστεί η καρδιά για την έντονη άσκηση που θ΄ακολουθήσει. Αν βαριέσαι να κάνεις διάδρομο στο γυμναστήριο, μπορείς να πας εκεί με τα πόδια με γρήγορο περπάτημα, ώστε να εξοικονομήσεις και χρόνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΘΕΣ Ν΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ;

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr κάνοντας Like στη σελίδα μας στο facebook κι ακολούθησέ μας στο Instagram γιατί κάθε μέρα κάτι νέο έχουμε για σένα που θα σ΄εμπνεύσει.

Photo Bruce Mars via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ