Μία μαγική άσκηση με 3 παραλλαγές για να σφίξετε κοιλιά, πόδια, χέρια

Μία μαγική άσκηση με 3 παραλλαγές για να σφίξετε κοιλιά, πόδια, χέρια

Θέλετε να σφίξετε το σώμα σας, να ρίξετε την κοιλιά σας, να δυναμώσετε τον κορμό, τα μπράτσα σας και να σμιλέψετε τα πόδια, αλλά δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο; Ξεχάστε τις πολλές επαναλήψεις με τις δεκάδες διαφορετικές ασκήσεις για κάθε μυική ομάδα, γιατί πλέον υπάρχει μόνο μία άσκηση (που εμείς σας τη δίνουμε σε 3 παραλλαγές) που μπορείτε να την κάνετε κάθε μέρα για 1 λεπτό και να δείτε διαφορά στο σώμα σας, πολύ γρήγορα. Η άσκηση αυτή είναι η σανίδα. Μπορεί αν κάνετε γιόγκα ήδη να την ξέρετε, ή αν πηγαίνετε σε ομαδικά προγράμματα σύγχρονων γυμναστηρίων. Είναι απλή, μπορεί να γίνει απ΄οποιονδήποτε και όταν το σώμα σας αρχίζει να αισθάνεται δυνατό, μπορείτε να την δυσκολέψετε προσθέτοντας μερικά δευτερόλεπτα επιπλέον, αλλά και κάποιες παραλλαγές. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ

Πώς κάνουμε την άσκηση σανίδα 

Μία μαγική άσκηση με 3 παραλλαγές για να σφίξετε κοιλιά, πόδια, χέρια

Τοποθετούμε αγκώνες και τις μύτες των ποδιών στο πάτωμα, προσπαθώντας να ισιώσουμε όλον τον κορμό και την πλάτη. Τα πόδια μας πρέπει να είναι λίγο ανοιχτά και να σφίγγουμε πολύ καλά την κοιλιά. Σα να κάνουμε το σώμα μας μια ίσια σανίδα. Μένουμε έτσι για 30 δευτερόλεπτα. Με την πάροδο του χρόνου, κάνουμε μικρό διάλειμμα κι επαναλαμβάνουμε. Μπορούμε να σηκώνουμε εναλλάξ και το ένα πόδι σε ορθή γωνία για να δουλέψουμε και τους γλουτούς. 

Μία μαγική άσκηση με 3 παραλλαγές για να σφίξετε κοιλιά, πόδια, χέρια

Όσο δυναμώνουμε το σώμα μας, προσπαθούμε να σηκώσουμε το ένα πόδι από το έδαφος εναλλάξ με το αντίθετο χέρι. 

Όσο προχωράμε, μπορούμε να ακουμπάμε πια μόνο τις παλάμες μας στο έδαφος κι όχι όλο το χέρι, απλώς η άσκηση δυσκολεύει. Ακουμπώντας τις παλάμες, έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα στα μπράτσα.

Μία μαγική άσκηση με 3 παραλλαγές για να σφίξετε κοιλιά, πόδια, χέρια

Τώρα ερχόμαστε ανάσκελα και τεντώνουμε τα χέρια και τα πόδια, σφίγγοντας πάντα την κοιλιά. Σηκώνουμε τα πόδια εναλλάξ. 

Αν κάθε μέρα κάνετε για λίγα λεπτά αυτή την άσκηση, σε συνδυασμό με μια διατροφή φτωχή σε λίπη, τότε σίγουρα θα βγείτε στην παραλία με μεγάλη αυτοπεποίθηση!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΨΩΜΑΚΙΑ

Θέλετε κι άλλες ιδέες για το σώμα, τη μόδα, την ομορφιά, τις σχέσεις; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook, για να τα μαθαίνετε όλα!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ