Γιατί δεν χάνω κιλά; Αυτά είναι τα λάθη

Γιατί δεν χάνω κιλά; Αν κι εσύ αναρωτιέσαι, ενώ κάνεις δίαιτα κι έχεις ήδη στερηθεί τόσα αγαπημένα σου φαγητά, μάλλον κάνεις κάποιο από αυτά τα λάθη που έχουμε εντοπίσει. Πριν πάμε παρακάτω, να ξεκαθαρίσουμε ότι εννοείται πως δεν πρέπει να περιμένεις να χάνεις ένα κιλό τη μέρα, γιατί αυτό θα είναι πολύ επιβαρυντικό για την υγεία σου. Επίσης, μην ζυγίζεσαι κάθε μέρα, αλλά μία φορά την εβδομάδα την ίδια πάντα ώρα. Και τέλος... να έχεις υπομονή. Εμείς οι γυναίκες και λόγω ορμονικών θεμάτων, μπορεί για ένα διάστημα να φαίνεται πως έχουμε... κολλήσει, μετά όμως αν η προσπάθεια συνεχισθεί θα δεις τη ζυγαριά ξαφνικά να... κατεβαίνει.

Γιατί δεν χάνω κιλά; Αυτά είναι τα λάθη

Γιατί δεν χάνω κιλά; Αυτά είναι τα λάθη

Νερό το πρωί

Με το που ξυπνάς πίνεις νερό ή τρέχεις με ένα φλιτζάνι καφέ να ετοιμαστείς και πας στη δουλειά; Κι εκεί; Πίνεις νερό; Αυτό είναι ένα βασικό λάθος που κάνεις και σαμποτάρεις τη δίαιτά σου. Ο μεταβολισμός για να λειτουργήσει θέλει νερό ειδικά το πρώι, μετά από έναν 8ωρο ύπνο.

Σωστές ώρες ύπνου

Ούτε πολλές ώρες, ούτε λίγες. Ένα γεμάτο οχτάωρο είναι απαραίτητο για να πάρεις ενέργεια, να νιώθεις υγιής και να δουλέψει ο μεταβολισμός, ώστε να χάσεις κιλά. Επίσης, η ώρα που ξυπνάς παίζει ρόλο, οπότε μην το παρακάνεις, γιατί ένα μυστικό των γυναικών με ωραία σώματα, είναι να ξυπνούν νωρίς, καθώς τονώνεται ο μεταβολισμός. Κάτι ακόμη που ίσως να μην ξέρεις είναι πως αν σ΄αρέσει ο μεσημεριανός ύπνος, καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Έρευνα που έγινε στο πανεπιστήμιο του Κολοράντο, κατέληξε στο συμπέρασμα πως όταν κοιμάσαι καλά επί 8 ώρες το βράδυ χάνεις περισσότερο βάρος, απ΄ότι αν κοιμηθείς επιπλέον μια ώρα κατά τη διάρκεια της μέρας. Εκείνη την ώρα λοιπόν, καλύτερα να πας να περπατήσεις, να κάνεις μια βόλτα στο πάρκο ή στις βιτρίνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΙΤΑ- ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ

Μάσημα τροφής

Ξέρεις πως  σύμφωνα με μελέτη αποδείχθηκε πως όσο πιο πολύ μασάει κάποιος το φαγητό του, καίει περισσότερες θερμίδες; Αυτό και μόνο φθάνει για να τρως από εδώ και στο εξής πιο αργά, να μασάς καλά γιατί μ΄αυτόν τον τρόπο απορροφιούνται όλα τα θρεπτικά συστατικά των τροφών και γίνεται καλύτερα η λειτουργία της πέψης.

Τρως ενώ δουλεύεις

Έτσι δεν απολαμβάνεις το φαγητό, τρως περισσότερο απ΄όσο χρειάζεσαι και... παχαίνεις. Άσε που επειδή βιάζεσαι δεν μασάς αργά την τροφή σου και είπαμε αυτό πόσο ζημιογόνο είναι για τη δίαιτά σου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΓΙΑ Ν΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ

Άγχος

Το άγχος προκαλεί μεταξύ άλλων και αποθήκευση λίπους το ήξερες; Γι αυτό προσπάθησε να οργανώσεις τη ζωή σου με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αγχώνεσαι. Ξύπνα 10 λεπτά νωρίτερα για να είσαι στην ώρα σου στη δουλειά και πριν κοιμηθείς, δες όλες τις υποθέσεις που έχεις για την αυριανή μέρα ώστε να μειώσεις το στρες.

Πίνεις αλκοόλ ή κρασί

Ακόμη κι ένα ποτήρι κρασί μπορεί να μπλοκάρει τον μεταβολισμό σου και ενώ προσέχεις την διατροφή σου να βλέπεις πως δεν χάνεις κιλά. Γι αυτό όσο καιρό βρίσκεσαι σε δίαιτα, βγάλε τελείως από την καθημερινότητά σου το αλκόολ. Σε κάποιες δίαιτες επιτρέπεται ένα με δυο ποτήρια κρασί. Να ξέρεις όμως ότι πρόκειται για κενές θερμίδες κι αν τις κόψεις τελείως, θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά.

Πολλά δημητριακά και μπάρες

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι ο,τι πρέπει για το πρωινό σου γεύμα, καθώς περιέχουν φυτικές ίνες και σε γεμίζουν ενέργεια. Το να τρως όμως μέσα στη μέρα μπολ δημητριακών (όχι ολικής άλεσης μόνο) που τα περισσότερα περιέχουν ζάχαρη ή μπάρες του εμπορίου, μπορεί να είναι μία ακόμη αιτία που δεν χάνεις κιλά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΡΙΠΛΟ ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ

Προσοχή στο αμυγδαλόγαλα

Ναι το γάλα αμυγδάλου έχει ελάχιστες θερμίδες και συνισταται στις δίαιτες. Όμως δεν έχει ασβέστιο και πρωτεϊνες, που χρειάζονται απαραιτήτως αν θες να χάσεις βάρος. Οπότε... με μέτρο το αμυγδαλόγαλα.

Τρως μετά από μια δίαιτα γλυκά και λιπαρά

Μπορεί όντως στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά να  ταλαιπωρείσαι, όμως με το να διακόπτεις τη δίαιτά σου και να τρως γλυκά και πλούσια σε λιπαρά φαγητά, μόνο και μόνο γιατί κουράστηκες και θες με αυτόν τον τρόπο να ανταμείψεις τον εαυτό σου, σε κάνει να πηγαίνεις πίσω την προσπάθεια που κάνεις και να μη χάνεις κιλά. Αν αυτό συμβαίνει κάθε Σαββατοκύριακο (που πολλές από εμάς το κάνουμε) μην αναρωτιέσαι μετά γιατί δεν χάνεις κιλά; Τα λάθη τα ξέρεις!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ;

Μπες κι εσύ στη μεγάλη παρέα του womannow.gr ακολουθώντας μας στο Instagram και στο facebook για να παίρνεις ιδέες κι έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ