Δίαιτα: Τι να τρως ανάλογα με τον σωματότυπό σου

Ξέρεις πως η πιο αποτελεσματική δίαιτα για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι, είναι αυτή που βασίζεται στον σωματότυπό σου; Κι είναι απλό να εξηγηθεί, αφού άλλες τροφές πρέπει να καταναλώσει αλλά και ν΄αποφύγει μια γυναίκα που έχει λίπος στην κοιλιά, άρα με σωματότυπο μήλο κι άλλες μια γυναίκα με σωματότυπο αχλάδι, που το πάχος συγκεντρώνεται στην περιφέρεια. Εμείς σου παρουσιάζουμε όλους τους σωματότυπους για να βρεις τον δικό σου, να δεις τι πρέπει να τρως για να χάσεις βάρος και σου έχουμε και μια ενδεικτική δίαιτα. Σε λίγο που θα βγεις στην παραλία θα είσαι εκπληκτική!

Δίαιτα: Τι να τρως ανάλογα με τον σωματότυπό σου

Δίαιτα: Τι να τρως ανάλογα με τον σωματότυπό σου

1. Σωματότυπος αχλάδι - Στενή πλάτη και στενοί ώμοι, λεπτή μέση, πάχος στην περιφέρεια και στους μηρούς. Σ΄αυτόν τον σωματότυπο το πρόβλημα που δεν χάνεις βάρος είναι η κατακράτηση υγρών. Αν τα οιστρογόνα αλλά κι άλλες ορμόνες είναι σε ισορροπία, τότε μπορείς να χάσεις πιο εύκολα βάρος. Η επιθυμία σου είναι να τρως γλυκά, τυριά και γενικά γαλακτοκομικά. 

Τι να τρως: Πρωτεϊνες χωρίς λίπη, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, άπαχο κόκκινο κρέας, αυγά, ψάρια, πράσινα λαχανικά, γάλα καρύδας.

Τι να μην τρως: Ψωμί λευκό και ζυμαρικά, λιπαρά τυριά, σάλτσες, γλυκά, αναψυκτικά, αλκοόλ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΙΤΑΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΑΧΛΑΔΙ

  • Πρωινό: 1 γιαούρτι με μισό φρούτο και 10 ξηρούς καρπούς.
  • Σνακ: 1 μήλο με κανέλλα
  • Μεσημεριανό: Ψητό κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα
  • Δείπνο: Ψάρι με λάδι καρύδας και ένα φλιτζάνι μπρόκολο και κολοκύθι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

2. Σωματότυπος μήλο- Φαρδείς ώμοι και μεγαλύτερος όγκος στον θώρακα απ΄ότι στην περιφέρεια, με λεπτά πόδια. Το πάχος το βλέπουμε εδώ στην κοιλιά και στη μέση. Αυτά που θέλεις να τρως είναι τροφές πλούσιες σε άμυλο ενώ λατρεύεις και τα αναψυτικά. Όλ΄αυτά σε παχαίνουν όμως. Για να χάσεις βάρος θα πρέπει να ρυθμιστούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Τι να τρως: Kαλά λιπαρά και φυτικές ίνες που σε κάνουν να χορταίνεις. Ψάρια με ω3, αυγά, καρύδια, σπανάκι, φυστικοβούτυρο (με μέτρο), πληγούρι, καστανό ρύζι 

Τι να μην τρως: Φρούτα με ζάχαρη (όπως καρπούζι, πεπόνι, μπανάνες, λευκά μακαρόνια, λευκό ψωμί, γλυκά και αναψυκτικά.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΙΤΑΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΜΗΛΟ

  • Πρωινό: Τυρί χαμηλών λιπαρών όπως το κότατζ με μισό αβοκάντο πάνω σε μια φέτα μαύρο ψωμί.
  • Σνακ: Σπιτικό ποπ κορν χωρίς βούτυρο.
  • Μεσημεριανό: Μπριζόλα με λαχανικά και καστανό ρύζι.
  • Δείπνο: Ομελέτα με μανιτάρια και κρεμμυδια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 10 ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙΛΑ

3. Σωματότυπος κλεψύδρα - Μοιρασμένος όγκος (και πάχος) στο πάνω και το κάτω μέρος του σώματος, με στενή μέση. Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη που έχει τον πρώτο λόγο εδώ. Αυτά που θέλεις να τρως και σε παχαίνουν είναι τα παγωτά, τα γαλακτοκομικά, τα προϊόντα που αγοράζεις στον φούρνο (σφολιάτες και ψωμιά) και τα γλυκά

Τι να τρως: Kινόα, πληγούρι, καστανό ρύζι, δημητριακά ολικής άλεσης, άπαχο κρέας, πουλερικά και να βάζεις στα φαγητά σου κανέλλα και μπαχαρικά.  

Ti να μην τρως: Σνακ με πολλές και κενές θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, γαλακτοκομικά, τυριά και ψωμί λευκό.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΙΤΑΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΚΛΕΨΥΔΡΑ

  • Πρωινό: Σμούθι με γιαούρτι, λίγες φράουλες, γάλα καρύδας και κανέλλα.
  • Σνακ: 5-6 δαμάσκηνα και μια χούφτα καρύδια.
  • Μεσημεριανό: Κοτόπουλου στη σχάρα, μια πατάτα ψητή και πράσινη σαλάτα ή κολοκυθάκια .
  • Δείπνο:Φιλέτο σολομού με ντομάτες, και κρεμμύδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΙΤΑ- ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr, κάνε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram για να παίρνεις ιδέες κι έμπνευση για μια υπέροχη ζωή!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ