Αδυνατίστε τρώγοντας τα πάντα, κόβοντας 500 θερμίδες κάθε μέρα

Ο μόνος τρόπος για να χάσετε κιλά είναι να μειώσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε. Μια δίαιτα με λίγες θερμίδες είναι αυτό που σας έρχεται στο μυαλό, αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο να τηρηθεί. Αν λοιπόν δεν θέλετε να μπείτε σε διαδικασία δίαιτας και στερήσεων για μια ακόμη φορά, τι μπορείτε να κάνετε; Να μειώσετε καθημερινά απ΄ότι κι αν τρώτε ή πίνετε 500 θερμίδες. Δεν θα το πιστέψετε αλλά είναι πολύ απλό, καθώς καθημερινά καταναλώνουμε δεκάδες θερμίδες χωρίς κανέναν απολύτως λόγο. Ας δούμε πώς μπορούμε να χάσουμε κιλά, τρώγοντας τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα και να μειώσουμε τις ημερήσιες θερμίδες μας κατά 500!

Αδυνατίστε τρώγοντας τα πάντα, κόβοντας 500 θερμίδες κάθε μέρα

Αδυνατίστε τρώγοντας τα πάντα, κόβοντας 500 θερμίδες κάθε μέρα

  • Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα, έτσι τρώτε τουλάχιστον 25% λιγότερο.
  • Αποφύγετε κρέμες και σαντιγί στους καφέδες σας… Σκεφτείτε πως έτσι γλιτώνετε περισσότερες από 500 θερμίδες.
  • Μετράτε τα τσιπς που τρώτε και σκεφτείτε πως 15 τσιπς αντιστοιχούν σε 150 θερμίδες. Αν δεν σας είναι αρκετά, φάτε 20 αλλά σίγουρα μετρώντας τα, δεν αδειάζετε όλο το σακουλάκι κι έτσι έχετε γλιτώσει 500 θερμίδες και πολύ λίπος.
  • Αποφύγετε τα γλυκά coctails και προτιμήστε αυτά με σόδα και χυμούς.
  • Μειώστε τις εξόδους σε εστιατόρια με φίλους. Έχει παρατηρηθεί πως σε φιλικά δείπνα καταναλώνουμε 96% περισσότερο φαγητό απ΄ότι αν τρώγαμε μόνοι μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΙΤΑ- ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΟΥ

  • Αφήστε στο πιάτο σας φαγητό. Σκεφτείτε πως αν έχετε μπροστά σας μια μερίδα 1000 θερμίδων κι αφήσετε στο πιάτο σας το ένα τρίτο, αμέσως γλιτώνετε 350 θερμίδες. Δεν είναι και λίγο…
  • Μην τρώτε μπροστά στην τηλεόραση. Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που γευματίζουν παρακολουθώντας τηλεόραση καταναλώνουν 300 επιπλέον θερμίδες.
  • Πείτε όχι στα παχυντικά dressing στις σαλάτες. Αντικαταστήστε τα με ξύδι, λίγο λάδι ακόμη και μια μικρή κουταλιά μέλι και προσθέστε καρυκεύματα και μυρωδικά.
  • Μαγειρέψτε τα φαγητά σας στον ατμό, στο φούρνο ή στο νερό. Σκεφτείτε πόσες θερμίδες γλιτώνετε σε σχέση με τα τηγανητά φαγητά.
  • Κοιμηθείτε. Μια τελευταία έρευνα, που έκανε το Πανεπιστήμιο του Σικάγο έδειξε πως οι άνθρωποι που δεν είχαν κοιμηθεί αρκετά (εως 6 ώρες ) την επόμενη ημέρα κατανάλωσαν μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού απ΄ότι αν είχαν κοιμηθεί ένα 8ωρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ Ν΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ

  • Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με σόδα ή με νερό και λεμόνι και θα κερδίσετε πολλές θερμίδες. Αν τώρα σας αρέσουν τα αναψυκτικά διαίτης, μην το παρακάνετε, γιατί μπορεί να μην έχουν θερμίδες αλλά δημιουργούν κυτταρίτιδα και πρήξιμο.
  • Φάτε το πρωί δυο βραστά αυγά για να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της μέρας. Έχει αποδειχθεί πως με αυτόν τον τρόπο γλιτώνετε 420 θερμίδες που θα καταναλώνατε επειδή θα πεινάγατε μέσα στην ημέρα.
  • Φάτε ένα μήλο ή ένα αυγό πριν από το δείπνο στο οποίο είστε καλεσμένη. Έτσι θα φάτε πολύ λιγότερο, από τα παχυντικά -σίγουρα- φαγητά και θα έχετε γλιτώσει όχι 500 αλλά τουλάχιστον 1000 θερμίδες.
  • Ψήστε τα δικά σας ποπ κορν που δεν έχετε προσθέσει αλάτι και πάρτε τα μαζί σας σε ένα σακουλάκι στο σινεμά, προκειμένου να αποφύγετε τον πειρασμό των ποπ κορν του σινεμά που έχουν πολλά λιπαρά, αλάτι και είναι σε πολύ μεγάλο μέγεθος.
  • Μην φάτε άλλο αν έχετε χορτάσει. Και αν μπορείτε να μη νιώθετε τελείως φουσκωμένη θα είναι το ιδανικό. Να ξέρετε πως ακόμη κι αν νιώθετε πως πεινάτε, μετά από 20 λεπτά θα σας έχει… περάσει.

Θέλετε κι άλλες ιδέες για την διατροφή και το σώμα σας; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να τα μαθαίνετε όλα 

 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ