5 τρόποι για να είστε fit, πριν από ένα σημαντικό ραντεβού

fit6Σε λίγες μέρες έχετε επιτέλους ραντεβού. Μπορεί να είναι επαγγελματικό για εκείνη τη θέση που τόσο πολύ θέλετε, μπορεί να είναι ένα ερωτικό τετ-α-τετ για να γνωριστείτε καλύτερα, μπορεί να είναι μια παρουσίαση ενός project μπροστά σε κόσμο, μπορεί να είναι ένα μεγάλο πάρτυ ή ο γάμος της καλύτερης σας φίλης. Θέλετε λοιπόν να είστε λαμπερή, χαρούμενη και φυσικά fit. Για να δούμε πώς θα τα καταφέρετε ώστε εκείνη τη μέρα να είστε στην καλύτερή σας φόρμα!

1. Ξυπνάτε 10 λεπτά νωρίτερα

Όταν ξυπνάτε 10 λεπτά νωρίτερα έχετε τον χρόνο να σχεδιάσετε την ημέρα σας και να μην σας κυριεύσει το άγχος της τελευταίας στιγμής. Προγραμματίστε τις δουλειές σας λοιπόν και κάθε μέρα βάλτε από ένα ραντεβού... ομορφιάς αλλά και υγείας. Κλείστε ραντεβού για να κόψετε λίγο τα μαλλιά σας (πάντα το κούρεμα φαίνεται καλύτερο μία εβδομάδα μετά) ή νά κάνετε βαφή, κανονίστε έναν καθαρισμό με την αισθητικό σας, μανικιούρ και πεντικιούρ μια δυο μέρες πριν από το ραντεβού, βγάλτε τα φρύδια σας, κάντε αποτρίχωση, μασάζ (βοηθάει πολύ στο να νιώσετε fit) και όλα όσα σας κάνουν να νιώθετε όμορφη και έτοιμη να πετύχετε τους στόχους σας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 5 ΠΡΩΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ

2. Προσέξτε τη διατροφή σας 

Για λίγες μέρες πριν από το σημαντικό σας ραντεβού ας είστε προσεκτικοί στο τι τρώτε. Βάλτε στη διατροφή σας φρούτα, λαχανικά, βγάλτε από την καθημερινότητά σας ζάχαρη και λίπη και φυσικά μην ξεχνάτε το τελευταίο γεύμα της ημέρας να είναι ως τις 8 το βράδυ. Δεν φαντάζεστε τι αποτέλεσμα θα έχετε σε λίγες μόνο ημέρες! Και να μην χάσετε κιλά, σίγουρα θα έχει φύγει εκείνο το ενοχλητικό "φούσκωμα".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ;

3. Ενυδατώστε τον οργανισμό σας 

Νερό, νερό, νερό διαρκώς γιατί έτσι και τον μεταβολισμό σας βοηθάτε για να γίνετε πιο γρήγορα fit αλλά και το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχια σας θα τονωθούν. Έχετε πάντα στην τσάντα σας ένα μικρό μπουκαλάκι με νερό για να μην σας λείπει ποτέ. Και το καλύτερο; Κάθε πρωί μόλις ξυπνάτε πιείτε ένα ποτήρι νερό (αν είναι χλιαρό ακόμη καλύτερα αλλά είναι δύσκολο) με λίγες σταγόνες λεμονιού κι αν αντέχετε... και ελάχιστο πιπέρι καγέν. Ο μεταβολισμός σας θα δουλέψει στο φουλ με αυτό το μικρό μυστικό!

4. Κάντε γυμναστική 

Ξεκινήστε τη μέρα σας με 15 λεπτά γυμναστική στο σπίτι αν δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο. Μια πολύ καλή λύση αν θέλετε έναν γυμναστή στο σπίτι σας , αλλά χωρίς να πληρώνετε για Personnal training είναι να γραφτείτε στο My live gym, έτσι θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δεκάδες προγράμματα και να γυμνάζεστε ό,τι ώρα της ημέρας θέλετε χωρίς να βγείτε από το σπίτι σας. Και είναι πολύ οικονομικό. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ!  Τέλος, κάντε κοιλιακούς που σε συνδυασμό με σωστή διατροφή θα σας δώσει άμεσα αποτελέσματα με μια flat κοιλιά για την οποία θα είστε περήφανη. Κάντε περπάτημα, ποδήλατο, σχοινάκι και ό,τι άλλο σας κάνει να νιώθετε ευχάριστα και σας δίνει ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ FLAT ΚΟΙΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

5. Κοιμηθείτε καλά

Ο ύπνος πριν από τις 12 το βράδυ έχει τόσα οφέλη για τον οργανισμό αλλά και το δέρμα μας που ακόμη κι αν δεν τον προτιμάτε, προσπαθήστε γι αυτές τις λίγες ημέρες να τον δοκιμάσετε. Κοιμηθείτε σε ένα καλά αερισμένο δωμάτιο, έχοντας κλείσει όλα τα φώτα και κάθε είδους ηλεκτρονική συσκευή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!

 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ