5 ασκήσεις γυμναστικής που θα αλλάξουν το σώμα σας

32f240f4f45c04d4888287be4e97aeefΨάχνετε τις ασκήσεις που θα μπορούσαν άμεσα να αλλάξουν και να μεταμορφώσουν το σώμα σας; Να το κάνουν πιο σφριγηλό, να το τονώσουν; Αυτές λοιπόν είναι οι best seller ασκήσεις και να "φτιάξετε" γλουτούς, χέρια  και πόδια!

1.Σχοινάκι: Είναι εύκολο, οικονομικό, τονώνει την καρδιά, αυξάνει την αντοχή και χάνετε κιλά. Ξεκινήστε με μικρά πηδηματάκια για λίγη ώρα και όσο καιρό προπονείστε θα αυξάνετε και τον χρόνο σας. Γρήγορα θα δείτε τα πόδια και τους μηρούς σας να λεπταίνουν.

6b5654a23cfce0864bd3426a0f1d53392. Squats: Ειδικά αν κάνετε καθιστική ζωή τα squats είναι απαραίτητα. Και το καλύτερο; Είναι η τέλεια άσκηση για να "σηκώσετε" και να σφίξετε τους γλουτούς σας. Προσοχή αν έχετε πρόβλημα στα γόνατά σας, γιατί τα επιβαρύνει. Η άσκηση είναι να λυγίζετε τα γόνατα σα να κάθεστε σε μια καρέκλα πετώντας πίσω τους γλουτούς σας. Μόλις ακουμπάτε στην καρέκλα δεν θα κάθεστε αλλά θα σηκώνεστε αυτομάτως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΦΟΥΛ

88c5e27803b25f1cd6a111600db58caa3. Πους απς: Η τέλεια άσκηση για χέρια και πλάτες. Ξεκινήστε με ήπια πους απς και μην υπερβείτε τα 15 την ημέρα αν είστε αρχάρια και τα 20 αν έχετε καιρό να γυμναστείτε. Μάλιστα μην στέκεστε στις μύτες των ποδιών σας αλλά λυγίστε τα γόνατά σας και στηριχθείτε σε αυτά για λιγότερη ένταση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ Θ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΟ ΣΩΜΑ;

4.Προβολές : Αν δεν έχετε πρόβλημα με τα γόνατά σας, οι προβολές θα μεταμορφώσουν τα πόδια και τους γλουτούς σας. 3 σετ με 10 επαναλήψεις είναι μια καλή αρχή που γρήγορα θα δείτε τα αποτελέσματα.

5. Τρέξιμο: Το τρέξιμο έχει πολλά οφέλη για το σώμα και όχι μόνο. Αποβάλλει το στρες και το άγχος, τονώνει την καρδιά, μειώνει την πιθανότητα κατάθλιψης και καίει πολλές θερμίδες. "Χτίζει" υπέροχα πόδια και τα κάνει να δείχνουν λεπτότερα. Τρέξτε το πρωί πριν ξεκινήσετε τη μέρα σας, ή αργά το απόγευμα καθώς θα έχετε επιστρέψει από τη δουλειά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ; 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ