5 τροφές για απίθανα αποτελέσματα στο γυμναστήριο

Ξέρετε πως μπορεί να πηγαίνετε στο γυμναστήριο, να ιδρώνετε πραγματικά κάνοντας σκληρή προπόνηση, αλλά να μην βλέπετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε στο σώμα σας; Αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί η διατροφή που κάνετε δεν είναι η σωστή. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν 5 τροφές που όχι μόνο θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας, αλλά θα αυξήσουν την αντοχή και την αποδοσή σας ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό. Μια καλή προπόνηση μάλιστα, σας βοηθάει να "καίτε" λίπος και θερμίδες όλη μέρα.

5 τροφές για απίθανα αποτελέσματα στο γυμναστήριο

5 τροφές για απίθανα αποτελέσματα στο γυμναστήριο

Μπανάνες- Οι μπανάνες είναι το ιδανικό σνακ μετά το γυμανστήριο, γιατί είναι πλούσιες σε κάλιο, υδατάνθρακες και φυσική ζάχαρη που το σώμα μας απέβαλλε κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Το καλό μάλιστα είναι ότι μπορείς να τις έχεις μέσα στην τσάντα του γυμναστηρίου και να νιώσεις γεμάτη ενέργεια, τρώγοντάς την ενώ θα πηγαίνεις προς το σπίτι.

Αυγά και καστανό ρύζι - Το σώμα μας χρειάζεται πρωτεϊνες μετά από μια προπόνηση, για να "χτίσει" μυική μάζα. Επίσης χρειάζεται και υδατάνθρακες. Οπότε αν θέλετε να μαγειρέψετε σπίτι, φτιάξτε βραστά αυγά ή κοτόπουλο και συνοδεύστε το με καστανό ρύζι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- ΦΥΣΙΚΟΙ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ, ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Βρώμη - Ιδανικό πρωινό αν μετά από αυτό πάτε στο γυμναστήριο, αφού η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, λιπαρά χαμηλής περιεκτικότητας και υδατάνθρακες. Επίσης δημιουργεί το αίσθημα του κορεσμού, οπότε στα "συν" μπαίνει αυτό, γιατί τρώμε λιγότερο μετά. Μπορείτε να φάτε τη βρώμη με φρούτα, με κανέλλα, με λιναρόσπορο, γιαούρτι ή αμυγδαλόγαλα.

Γλυκοπατάτα-  Στο νούμερο ένα της λίστας με τις υγιεινές τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, βρίσκονται οι γλυκοπατάτες. Περιέχουν βιταμίνη Α, κάλιο, φυτικές ίνες και είναι τόσο γλυκές και νόστιμες. Συνδυάστε τις με λαχανικά και φάτε το τέλειο πιάτο μετά από μια απαιτητική προπόνηση.

Καφές-  Ένα φλιτζάνι καφές, χωρίς (φυσικά) ζάχαρη και γάλα, είναι ό,τι πρέπει για να πάτε στο γυμναστήριο, αφού ως γνωστόν ο καφές αυξάνει τις επιδόσεις και καίει θερμίδες. Επίσης θα νιώσετε πιο χαρούμενοι και με μεγάλη ενέργεια. Προσοχή μόνο, μη νιώσετε πως έχετε χορτάσει και δεν φάτε γιατί μετά την προπόνηση είναι απαραίτητο ένα καλό γεύμα, γεμάτο πρωτεϊνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- ΤΙ ΩΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

Photo- Alexandra Anderson via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ