5 tips για super γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σας,όταν γυμνάζεστε!

Το καλοκαίρι είναι εδώ, οι ρυθμοί στο γυμναστήριο έχουν ανέβει... Θέλουμε γρήγορα αποτελέσματα και τα θέλουμε τώρα! Γίνεται αυτό; Για να είμαστε ειλικρινείς αν ξεκινήσατε την γυμναστική πριν από μία εβδομάδα δεν γίνονται θαύματα μέχρι να πάτε διακοπές, παρ΄όλ΄αυτά αν ακολουθήσετε τα παρακάτω tips θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Γιατί μερικές φορές δεν φθάνει να πηγαίνουμε γυμναστήριο, πρέπει και να ξέρουμε τι και πώς το κάνουμε. Για να δούμε λοιπόν πώς θ΄αποκτήσουμε αυτό το σώμα που ονειρευόμαστε με γυμναστική μεν, αλλά και με μερικά super tips!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤIPS ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ  

1. Συνδέστε σώμα με μυαλό 

Αν θέλετε σούπερ αποτελέσματα, πρέπει την στιγμή που κάνετε την κάθε άσκηση να είστε συγκεντρωμένοι και να σκέφτεστε το σημείο του σώματος το οποίο γυμνάζετε. Μπορεί αυτό ήδη να σας το έχουν πει οι γυμναστές, εσείς όμως το κάνετε; Πολλές φορές κάνουμε τις επαναλήψεις σε μια άσκηση και το μόνο που μας νοιάζει είναι να φθάσουμε στον αριθμό που έχουμε βάλει ως στόχο. Δεν είναι όμως αυτός ο στόχος. Καλύτερα να κάνετε λιγότερες επαναλήψεις αλλά με συγκέντρωση, παρά όσες έχετε προγραμματίσει χωρίς όμως να δουλεύετε αληθινά τα σημεία  του σώματός σας.

2. Τονώστε τους νευροδιαβιβαστές σας 

Πώς θα το κάνετε αυτό; Απλό! Πιείτε ένα καφέ, ένα διπλό εσπρέσσο και θα νιώσετε πραγματικά στο γυμναστήριο πως έχετε όλη την απαιτούμενη ενέργεια κι ακόμη παραπάνω για να τα δώσετε όλα! 

3. Μην το παρακάνετε 

Ξεκινάτε γυμναστική και βάζετε στόχο να πηγαίνετε 4 ή 5 φορές την εβδομάδα. Τέλεια! Ο λόγος βέβαια που το κάνετε είναι επειδή θέλετε γρήγορα αποτελέσματα. Δυστυχώς όμως τόση σκληρή προπόνηση θα σας εξαντλήσει και θα είστε πολύ κουρασμένοι για να συνεχίσετε... Έτσι λοιπόν 3 φορές την εβδομάδα με ελεγχόμενο πρόγραμμα είναι μια χαρά! 

4. Δώστε στο σώμα σας τη χαλάρωση που χρειάζεται 

Για να συνεχίσετε να προπονήστε πρέπει το σώμα να ξεκουράζεται και να χαλαρώνει. Πριν φύγετε από το γυμναστήριο να κάνετε σίγουρα ασκήσεις χαλάρωσης και στρέτσινγκ κι όταν επιστρέψετε σπίτι βυθιστείτε σε ένα αφρόλουτρο που θα σας αναζωογονήσει φοβερά. Αν μπορείτε να κάνετε κι ένα μασάζ μέσα στην εβδομάδα ακόμη καλύτερα! 

5. Μην κάνετε πάντα τις ίδιες ασκήσεις

Πρέπει να χωρίσετε το πρόγραμμά σας με βάση τις μέρες που κάνετε γυμναστική, ώστε να δουλεύετε μια μυική ομάδα κάθε μέρα, αν πάτε πολλές φορές την εβδομάδα, δυο αν πάτε λιγότερες. Για παράδειγμα τη μία  μέρα γυμνάστε πόδια και γλουτούς, την άλλη μέρα στήθος και πλάτη, την άλλη κορμό και κοιλιακούς κ.ο.κ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΥΚΟΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Θέλετε κι άλλες ιδέες για το σώμα, το ντύσιμο, το μακιγιάζ, τη διακόσμηση, τα τραπέζια; Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και πάρτε έμπνευση για τη ζωή σας!

WOMANNOW.GR LOVES...