Ξεκινήστε τη μέρα σας με εύκολο streching

bed strechingΤο πρωί που ξυπνάμε ο οργανισμός μας χρειάζεται καφεΐνη και... ενέργεια! Ο αυχένας, η οσφυική μοίρα και τα πόδια είναι τα τρία σημεία του σώματος από τα οποία απορρέει η ζωτικότητα. Τρεις απλές ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να τα τονώσετε.Μόλις σηκωθείτε λοιπόν από το κρεβάτι ξεκινήστε.

  1. Καθίστε στο κρεβάτι και τεντώστε τα πόδια

    μπροστά. Με τα χέρια αγγίξτε τις γάμπες σας και σκύψτε το κεφάλι ώστε να ακουμπήστε με τη μύτη στα γόνατα. Μείνετε έτσι για λίγο, ύστερα ελευθερώστε τα χέρα και ανεβείτε σε καθιστή θέση. Επαναλάβετε 4 φορές προσπαθώντας να φτάσετε όλο και πιο χαμηλά.

  2.  Καθίστε στην άκρη του κρεβατιού και πατήστε τις πατούσες στο έδαφος. Σηκώστε το ένα πόδι και προσπαθήστε να το φέρετε σε οριζόντια θέση με το πάτωμα. Μείνετε για λίγο σε αυτή τη θέση λυγίζοντας και τεντώνοντας τον αστράγαλο δέκα φορές. Επαναλάβετε και με το άλλο πόδι.
  3.  Καθίστε στην άκρη του κρεβατιού με λυγισμένα τα πόδια και σηκώστε μόνο τους αστραγάλους σας κρατώντας τα δάχτυλα στο πάτωμα. Ύστερα προσπαθήστε να σηκώσετε τα δάχτυλα, κρατώντας την φτέρνα πατημένη. Επαναλάβετε την άσκηση 8 φορές.

WOMANNOW.GR LOVES...