Τι να κάνεις όταν δε νιώθεις καλά ψυχολογικά

Τι να κάνεις όταν δε νιώθεις καλά ψυχολογικά

Όλοι περνάμε κατά περιόδους φάσεις, που δε νιώθουμε καλά ψυχολογικά. Νιώθουμε πως τίποτε δεν πάει καλά (ή τουλάχιστον όπως το φανταζόμασταν και το ονειρευόμασταν), χάνουμε την πίστη μας στον ίδιο μας τον εαυτό και νιώθουμε αδύναμοι να κάνουμε όνειρα, αφού μας έχει κυριεύσει η απογοήτευση κι ο φόβος. Κι όμως υπάρχουν τρόποι για να νιώσεις καλύτερα, αρκεί να το θελήσεις.

1. Γράψε κάθε μέρα ένα χαρούμενο ημερολόγιο 

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς, ή το πρωί όταν ξυπνήσεις θυμήσου τα ωραιότερα πράγματα που σου συνέβησαν την ημέρα που πέρασε. Αυτά που σε κάνουν να νιώθεις καλά, ακόμη κι αν τα θεωρείς δεδομένα. Μπορεί να είναι το σπίτι σου, το τηλεφώνημα στη φίλη σου, η ταινία που είδες, το γέλιο του συντρόφου σου, το παιχνίδι με τα παιδιά σου. Αν αυτό το κάνεις κάθε μέρα, μέσα σε μια βδομάδα θα νιώσεις ανέλπιστα καλύτερα, γιατί το βλέμμα σου θα πέφτει στα θετικά της ζωής σου, αυτά για τα οποία πρέπει να νιώθεις ευγνωμοσύνη. Κι η ευγνωμοσύνη είναι το πιο δυνατό συναίσθημα για να σου έρθουν όλα όσα θέλεις στη ζωή σου 

2. Γυμνάσου, πήγαινε μια βόλτα για τουλάχιστον μισή ώρα 

Όταν γυμναζόμαστε ο οργανισμός μας, μετά τα 20 λεπτά εκκρίνει την ουσία εκείνη (ντοπαμίνη) που μας γεμίζει χαρά. Ξεκίνα με περπάτημα στο πάρκο ή στο γυμναστήριο ακόμη κι αν βαριέσαι και δες μόνη σου πως μετά από 20 λεπτά δεν θα θες να σταματήσεις. Κάντο τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα, για να γίνει πλέον συνήθεια στη ζωή σου

3. Πες "όχι" σε ανθρώπους και προτάσεις που δεν σε γεμίζουν 

Το να βγεις το βράδυ από υποχρέωση με μια παρέα που δεν θέλεις, θα σε κάνει να νιώσεις χειρότερα από το να μείνεις σπίτι και ν΄ασχοληθείς με πράγματα που σ΄ευχαριστούν. Πες "όχι" σε τοξικούς ανθρώπους, σε φίλους που σου είναι αδιάφοροι και γέμισε την καθημερινότητά σου μόνο με αυτούς κι αυτά που σε ευχαριστούν. 

4. Διάβασε ένα βιβλίο 

Η γνώση μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα. Μας δίνει διέξοδο από τα προβλήματα, αφού το μυαλό μας παύει να σκέφτεται αυτά που μας ταλαιπωρούν. Ανάλογα με την επιθυμία σας διαβάστε ένα βιβλίο που θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα. Μυθιστόρημα; Ή ένα βιβλίο αυτοβελτίωσης; Μήπως ένα φιλοσοφικό βιβλίο; Όλα μπορούν να σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα!

5. Κάνε έναν οραματισμό 

Ο οραματισμός δεν είναι τίποτε άλλο από μια άσκηση στην οποία με το νου κι ενώ είμαστε τελείως χαλαροί, οραματιζόμαστε πως κάνουμε πράγματα, θέτουμε στόχους και τους πετυχαίνουμε, ξεπερνάμε τα εμπόδια. Επειδή δεν είναι εύκολο αυτό να το κάνουμε μόνοι μας, μπορούμε να κατεβάσουμε ένα application στο κινητό ή το tablet μας, το dream app mobi όπου θα επιλέξουμε την άσκηση που έχουμε ανάγκη. Η ψυχοθεραπεύτρια Φίλια Αραπάκη, μας καθοδηγεί με την φωνή της και πραγματικά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, αν φυσικά κάνουμε έναν οραματισμό κάθε μέρα! Δοκιμάστε το!  

6. Κάνε μια λίστα με τους νέους στόχους σου 

Ξέρετε ποιοι είναι οι στόχοι σας και τι θέλετε να πετύχετε; Ή απλώς έχετε κάτι αόριστο στο νου σας που θέλετε να συμβεί ως δια μαγείας; Κάντε λοιπόν μια λίστα με συγκεκριμένους στόχους και κάθε μέρα βάλτε κι άλλες λεπτομέρειες στον κάθε στόχο. Μόλις τους έχετε βρει μπορείτε να τους σκέφτεστε κι όταν κάνετε οραματισμό.

7. Τακτοποίησε το σπίτι και τα συρτάρια σου 

Τακτοποιώντας το σπίτι, πετώντας άχρηστα αντικείμενα, καθαρίζοντας τον χώρο σου, καθαρίζεις και το μυαλό σου.

Θέλεις κι άλλες ιδέες για την ψυχολογία, το στυλ, το μακιγιάζ, τις σχέσεις; Κάνε like στη σελίδα μας στο facebook, γιατί κάθε μέρα κάτι καινούργιο έχουμε για σένα!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ