Αδυνατίστε ενώ κοιμάστε...

sleepΝα και κάτι που δεν είναι και τόσο δύσκολο να το κάνουμε, αν θέλουμε να χάσουμε αυτά τα παραπάνω κιλά που μας ταλαιπωρούν. Ερευνητές που έκαναν μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Health Promotion, κατέληξαν ότι οι άνθρωποι που έχουν μια ρουτίνα ύπνου καθημερινά, κοιμούνται και ξυπνούν την ίδια ώρα και ο ύπνος τους διαρκεί περισσότερο  από 6,5 ώρες και λιγότερο από  8,5 ώρες τη νύχτα, έχουν χαμηλά επίπεδα σωματικού λίπους.

Η έρευνα έγινε σε περισσότερες από 300 γυναίκες, ηλικίας από 17 έως 26 ετών, για αρκετές εβδομάδες και διαπίστωσαν ότι όσες ακολούθησαν συγκεκριμένο ωράριο στον ύπνο είχαν λιγότερο σωματικό λίπος.

Κάτι ακόμη επίσης  σημαντικό στο οποίο κατέληξε η έρευνα είναι και η ποιότητα του ύπνου, καθώς η κακή ποιότητα μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερο ποσοστό λίπους στο σώμα, επηρεάζοντας τις ορμόνες που σχετίζονται με την όρεξη.

Έτσι βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου σας δημιουργώντας τις τέλειες συνθήκες, κάνοντας κλικ εδώ,  για να κοιμηθείτε υπέροχα και αρχίστε να ηρεμείτε και να βλέπετε το σώμα σας ν΄αλλάζει!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ