Πώς θα κάνετε φθινοπωρινή πνευματική αποτοξίνωση

Πώς θα κάνετε φθινοπωρινή πνευματική αποτοξίνωση

Το σπίτι και το γραφείο μας τα καθαρίζουμε τακτικά έτσι δεν είναι; Τα ρούχα μας επίσης. Τον εαυτό μας όμως; Και δεν εννοούμε το σώμα μας, αλλά το πνεύμα και τον εσωτερικό μας κόσμο. Σκεφτείτε πόσα "σκουπίδια" παίρνουμε μέσα σας. Η τηλεόραση, τα social media, η επαφή μας με γνωστούς και συναδέλφους που είναι αληθινά τοξικοί ή οι παλιές ανθυγιεινές μας συνήθειες είναι μερικά από αυτά. Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα για μια πνευματική αποτοξίνωση; Για έναν αληθινό καθαρισμό της ψυχής και του μυαλού; Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επικεντρωθούμε στις επιθυμίες και τους στόχους μας και τελικά να τους πετύχουμε. Μόνο έτσι θα νιώσουμε ηρεμία και γαλήνη.

Πώς θα καταλάβετε ότι ήρθε η ώρα για μια πνευματική αποτοξίνωση

  • 1. Νιώθετε εκνευρισμένοι και θυμωμένοι.
  • 2. Δεν κοιμάστε εύκολα.
  • 3. Βαριέστε συχνά.
  • 4. Περιτριγυρίζεστε από αρνητικούς ανθρώπους που "ρίχνουν το βλέμμα τους" στα άσχημα της ζωής.
  • 5. Ασχολείστε με τις ώρες με τα κοινωνικά δίκτυα, σκολάροντας χωρίς σκοπό.
  • 6. Διαβάζετε αρνητικές ή θλιβερές ειδήσεις στο ίντερνετ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΕΥΡΑ

Τι μπορείτε να κάνετε για να αποτοξινωθείτε πνευματικά

1. Όχι social media- Κάντε συνειδητή αποτοξίνωση από τα social media στην αρχή για 30 λεπτά, ή μία ώρα ώστε να φθάσετε ένα Σαββατοκύριακο να μην μπείτε καθόλου στο facebook, instagram και twitter. 

2. Όχι τηλεόραση- Κλείστε την τηλεόραση και το ίντερνετ, στην αρχή κάνοντας ένα διάλειμμα για λίγη ώρα μέσα στην ημέρα και στη συνέχεια κερδίζοντας όλο και περισσότερο χρόνο για να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας. Στόχος σας πρέπει να είναι το χρόνο που περνούσατε στην τηλεόραση, να τον αφιερώσετε σε ένα βιβλίο, λίγη χαλάρωση με μουσική, κουβέντα με τον σύντροφο και τα παιδιά σας.

3. Κάνε καθημερινά διαλογισμό- Ξεκινήστε με 5 λεπτά και φθάστε τα 15. Μην σας φανεί δύσκολο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να καθίσετε σε ένα ήσυχο μέρος, να χαλαρώσετε και να επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Προσπαθήστε να βγάλετε από το μυαλό σας ό,τι σας απασχολεί.

4. Βοηθήστε κάποιον- Μπορεί να σηκώσετε τα ψώνια του σούπερ μάρκετ σε μια ηλικιωμένη, να βοηθήσετε μια μητέρα με καρότσι να ανέβει μια σκάλα, ή να προσφέρετε εθελοντική εργασία για μία φορά το μήνα. Όλ΄αυτά θα σας κάνουν να αισθανθείτε υπέροχα, αφού όταν κάνετε μια καλή πράξη το σώμα απελευθερώνει την ορμόνη της χαράς, που είναι η σεροτονίνη.

5. Μια βόλτα "πράσινη" ή "μπλε"- Βγείτε έξω, στη φύση, αφού σύμφωνα με μια τελευταία έρευνα ο χρόνος που περνάει κανείς σε δάση και πάρκα (πράσινο) ή δίπλα σε θάλασσα και ποτάμια (μπλε), έχει ευεργετική επίδραση στην υγεία και τη διάθεσή μας. Επίσης με μια βόλτα στη φύση, παίρνουμε και τη βιταμίνη D από τον ήλιο. Έτσι όχι μόνο ηρεμεί το σώμα αλλά και το μυαλό.  

6. Γράψτε τη λίστα της ευγνωμοσύνης- Αναγνωρίστε όλα όσα κατά τη διάρκεια της ημέρας σας έκαναν χαρούμενους. Όλα όσα έχετε κι ευχαριστηθείτε τον Θεό, στο σύμπαν, την ανώτερη δύναμη στην οποία πιστεύετε. Γράψτε τα σε ένα τετράδιο πριν κοιμηθείτε ή μόλις ξυπνήσετε. Δείξτε στους ανθρώπους που εκτιμάτε την ευγνωμοσύνη και την αγάπη σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ- ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ DETOX BATH ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

Photo- Mike Bowman via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ