Πώς το «Όλα λάθος» γίνεται «Όλα σωστά»;

Πώς το «Όλα λάθος» γίνεται «Όλα σωστά»;

Οι ειδικοί του νευρογλωσσικού προγραμματισμού υποστηρίζουν πως πρέπει να προσέχεις πώς μιλάς, ποιες λέξεις χρησιμοποιείς και ν΄αποφεύγεις τις αρνητικές εκφράσεις (ακόμη και για πλάκα) γιατί προσελκύεις αυτό που λες. Στην περίπτωση της νέας εκπομπής του Open tv , «όλα λάθος» έγινε αστραπιαία. Κάτι η αμηχανία, κάτι η όχι και τόσο καλή χημεία, κάτι τα λίγα πρωτογενή θέματα, την εκπομπή δεν την είδαν όσοι άνθρωποι ασχολήθηκαν τελικά μ΄αυτή αργότερα.

Sites και τηλεοπτικές εκπομπές σχολιάζουν, αναλύουν και μεταφέρουν τα τελευταία “καυτά” νέα από το μέτωπο του «όλα λάθος» και τελικά όταν παίζει στον αέρα, η Ναταλία Γερμανού απολαμβάνει τον μεσημεριανό της περίπατο, στο υπέροχο πάρκο της τηλεθέασης!

Δεν είναι εύκολο να γεφυρώσεις ένα ηλικιακό χάσμα 30 ετών και. Δε μιλάς την ίδια γλώσσα. Κι αν πρέπει, ποιος κάνει το βήμα; Κατά την άποψή μου, ο μεγαλύτερος. Αυτός που θέλει να νιώσει τον σφυγμό του σήμερα. Και ξέρει πως αυτό το μαθαίνεις μόνο από τους νεότερους. Κι ας είναι παρορμητικοί και παθιασμένοι. Εξάλλου κι εκείνος κάποτε έτσι ήταν. Αν «άκουγε» τους μεγαλύτερούς του μάλλον δεν θα είχε βιώσει μια περιπετειώδη ζωή, αλλά θα ήταν πίσω από το γκισέ κάποιας δημόσιας υπηρεσίας.

Φυσικά μιλάω για τον Πέτρο Κωστόπουλο, τη Μαντώ Γαστεράτου και την Άννα Μαρία Βέλλη. Γιατί όμως τόσος ντόρος για το που θα κάτσει, τι θα πει, τι έχει γίνει μ΄αυτό το μελαχρινό κορίτσι;

Γιατί δεν μιλάει κανείς και για τη Μαντώ Γαστεράτου;  Που σ΄αυτή την εκπομπή και με δύσκολες συνθήκες, φάνηκε πόσο υποστηρικτική είναι, πόσο καλά αντανακλαστικά έχει, πόσο εύκολα παίρνει το λόγο και σώζει καταστάσεις; Και δεν αναφέρομαι μόνο στο περιστατικό για το οποίο έχει γίνει η κουβέντα αλλά για την παρουσία της από την πρώτη μέχρι την τελευταία εκπομπή. Ένα κορίτσι που φαίνεται σα να ωρίμασε τηλεοπτικά, μέσα σ΄ένα… μεσημέρι.

Γλυκιά, όμορφη, χωρίς να προκαλεί, με χιούμορ, ευγενική, συμπαθής στις γυναίκες (παρά τα 2 μέτρα πόδια της) προσέχει τι θα πει, πώς θα το πει, να μην προσβάλει ή να μην κάνει τον συμπαρουσιαστή της να νιώσει άβολα. Ίσως θα την ήθελα πιο τολμηρή, λιγότερο comme il faut, με περισσότερη άποψη, αλλά μάλλον προσπαθεί να βρει τις ισορροπίες. Έχω την αίσθηση ότι θα ένιωθε πολύ καλύτερα αν πού και πού, στο βλέμμα του Κωστόπουλου έπαιρνε την επιβεβαίωση, αλλά δεν το έχει κι ανάγκη.

Ο Κωστόπουλος έχει φανατικούς θαυμαστές (για να είμαστε πιο ακριβείς, θαυμάστριες συγκεκριμένου ηλικιακού γκρουπ άνω των 40) αλλά και ανθρώπους που τον αντιπαθούν...φανατικά. Το ξέρει κι ο ίδιος γιατί δεν είναι και ο πιο easy going τύπος της γης κι αυτό κάποτε μπορεί και να του άρεσε. Βγαίνει λοιπόν στο μεσημεριανό κάτι να πουλήσει.

Πιστεύω πως ο Κωστόπουλος αν σε κάτι «πουλάει», είναι το να πουλάει τον εαυτό του. Όπως είναι!  

Όταν δεν προσπαθεί να κάνει τον χαριτωμένο, τον γλυκό, τον πλακατζή, (που μπορεί να είναι με τους φίλους του), αλλά μπροστά στην κάμερα φαίνεται πως τα υποδύεται. Όταν δεν προσπαθεί να δείξει ενδιαφέρον για πρόσωπα και πράγματα που στην αληθινή του ζωή σχεδόν τα σνομπάρει.

Όταν ο Κωστόπουλος έκανε περιοδικά, με την αισθητική του Vanity fair και του GQ, απαξίωνε την ελληνική τηλεόραση. Τη θεωρούσε banal. Κατανοητό, όταν έχεις μπροστά σου εικόνες της Annie Liebovitz ή του Lachapelle, τι να σου πει η είδηση του νέου έρωτα μιας παρουσιάστριας που σήμερα είναι, αύριο δεν είναι. Τότε λοιπόν, διαμόρφωνε τάσεις. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, ήταν πρωτοπόρος σ΄αυτό. Κι έπειτα ήρθε η κρίση. Και θεώρησε πως το πιο κοντινό μέρος που συνορεύει με τα περιοδικά για να δουλέψει (και να έχει και αναγνωρισιμότητα) είναι η τηλεόραση. Κι έτσι βούτηξε στα βαθιά, άλλες φορές με περισσότερη, άλλες με λιγότερη επιτυχία.

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή η προσπάθειά του εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία, γιατί στην εκπομπή «όλα λάθος» δεν είναι ο εαυτός του. Υπάρχουν στιγμές που το πρόσωπό του ηρεμεί κι ο τόνος της φωνής του αλλάζει, όταν μιλάει για κάτι που το ξέρει καλά, από τα παλιά.  Έχει αγωνία για να γίνει συμπαθής. Ενώ δεν χρειάζεται. Έχει μιλήσει με δεκάδες ανθρώπους στη ζωή του, έχει πάρει άλλες τόσες συνεντεύξεις. Ξέρει πώς πρέπει να έχει προετοιμαστεί για μια κουβέντα. Δεν γίνεται να του λες του άλλου που τον έχεις καλέσει, «αυτά μου έχουν γράψει, απάντησέ μου και πάμε παρακάτω να δούμε τι άλλο μου έχουν γράψει». Ίσως ένιωσε άβολα στο να κάνει προσωπικές ερωτήσεις, ίσως δεν είχε πολλά να πει με τον συγκεκριμένο άνθρωπο, αυτό όμως «περνάει» στον τηλεθεατή. Γιατί όπως μου είχε πει κάποτε ένας μεγάλος δάσκαλος της τηλεόρασης «Αν εσύ βαριέσαι, βαριέται και ο τηλεθεατής».

Αυτή τη στιγμή το concept της εκπομπής είναι ο σχολιασμός της showbiz (ας πούμε). Αυτό καλείται να κάνει. Ίσως δεν του  ταιριάζει καθόλου. Γι αυτό δεν αφήνεται.  Ίσως δε νιώθει ασφαλής. Αν όμως έχει μια ελπίδα να πάει λίγο καλύτερα, είναι μόνο με την αυθεντικότητα, με την δική του αλήθεια, με την προσωπικότητα που έχει και ξέρουμε και με το να εμπιστευθεί τους ανθρώπους δίπλα του! Γιατί όλοι το ίδιο θέλουν… Να πάνε «όλα… σωστά»!  

Ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί για εμάς οι εικόνες έχουν τη δική τους ιστορία!

Ελευθερία Γεωργάκαινα

Η Ελευθερία Γεωργάκαινα είναι δημοσιογράφος πολλά χρόνια τώρα. Είναι και μητέρα (εργαζόμενη) και σύζυγος και φίλη. Γράφει από τότε που θυμάται τον εαυτό της, τις σκέψεις και τα όνειρά της. Γι αυτό δημιούργησε το womannow.gr! Έχει δουλέψει για πολλά χρόνια στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα περιοδικά.

Της αρέσει να διαβάζει μυθιστορήματα και βιβλία ψυχολογίας, να πηγαίνει σινεμά και θέατρο, ν' ακούει μουσικές ethnic και jazz, να χορεύει, να μαγειρεύει για τους αγαπημένους της, να παίζει με τα παιδιά της, να κοιμάται αργά, να ταξιδεύει, λατρεύει το κόκκινο κραγιόν, το ημίφως, τον Salvador Dali, τις μαρέγκες, τη θάλασσα, την πόλη, τους ανθρώπους από τους οποίους μαθαίνει καινούργια πράγματα. Εδώ, μοιράζεται συναισθήματα, εικόνες κι εμπειρίες από την καθημερινότητά της! 

Aυτός είναι ο λογαρισμός της στο instagram αν θέλετε να την ακολουθήσετε!

WOMANNOW.GR LOVES...