10 συμβουλές για μια καλή εγκυμοσύνη

Photolog_Antonio MoraΕίναι η σημαντικότερη περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας. Όλα αλλάζουν κι εσείς που θα φέρετε σε λίγο καιρό στον κόσμο ένα μωρό πρέπει να προσέχετε...Τον εαυτό σας πάνω απ΄όλα. Πώς; Ακολουθώντας μερικές υγιεινές συνήθειες που μπορείτε να τις συνεχίσετε και μετά!

1.Ισορροπήστε τη διατροφή σας. Τα γεύματα σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν υδατάνθρακες, λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά προϊόντα, πρωτεΐνες που βρίσκουμε στο ψάρι, στο κρέας, στο αυγό και στους ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι)

2.Αποφύγετε τα μαλακά τυριά όπως το ροκφορ, το ωμό ή μισοψημένο κρέας, καθώς και το ωμό ψάρι (πχ σούσι, σολωμό). Πλύνετε καλά τα φρούτα και τα λαχανικά πριν τα φάτε.

3.Ακολουθήστε κανόνες υγιεινής. Καθαρίστε πολύ καλά τον πάγκο της κουζίνας αν κόψετε ωμό κρέας και πλύνετε καλά τα χέρια σας. Φοράτε πάντα γάντια όταν θα μαζεύετε τις ακαθαρσίες της γάτας ή του σκύλου σας.

4.Μην παραμελείτε τις ιατρικές σας εξετάσεις. Ο προγεννητικός έλεγχος παίζει μεγάλο ρόλο στην υγεία του μωρού και της μητέρας.

5.Λαμβάνετε καθημερινά συμπλήρωμα φολλικού οξέος. Όλες οι γυναίκες από την αρχή της σύλληψης παίρνουν συμπλήρωμα φολλικού οξέος. Παράλληλα λαμβάνουν και τα συμπληρώματα που τους προτείνει ο γυναικολόγος τους.

6.Κάντε γυμναστική. Με τη σωστή γυμναστική μπορείτε να έχετε αντοχές, και να μειώσετε το άγχος για τον τοκετό . Επιλέξτε τη γιόγκα, το βάδην καθώς και ασκήσεις για το τέντωμα των μυών.

7.Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε τις μπύρες χωρίς αλκοόλ ή ένα ποτήρι κρασί την εβδομάδα.

8.Περιορίστε την καφεΐνη . Ένα φλιτζάνι γαλλικός καφές ημερησίως δεν βλάπτει. Μερικοί ερευνητές θεωρούν πως η υπερβολική καφεΐνη δημιουργεί προβλήματα στην εγκυμοσύνη και στην υγεία του μωρού, Προτιμήστε να πίνετε καφέ χωρίς καφεΐνη ή πράσινο τσάι .

9. Αποφύγετε το κάπνισμα. Το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικολόγων συνιστούν να κόψετε εντελώς το κάπνισμα καθ΄όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

10.Κοιμηθείτε ή χαλαρώστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ένας μεσημεριανός ύπνος βοηθά και εσάς και το μωρό σας, Αν δε μπορείτε να κοιμηθείτε, χαλαρώστε βάζοντας τα πόδια σας πάνω σε ένα μαξιλάρι για μισή ώρα τουλάχιστον.

Για περισσότερα "μαμαδίστικα" θέματα κάντε κλικ στο all4mama.gr

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ