Καλοκαιρινό weekend στον Πόρο (με όλες τις λεπτομέρειες)

Το καλοκαίρι μ΄αρέσει να πηγαίνω για λίγες μέρες σε πολλά μέρη, να χαλαρώνω, να τ΄ανακαλύπτω, να μοιράζομαι στιγμές με την οικογένειά μου. Ο Πόρος, σας είχα πει, ήταν στο πρόγραμμα! Το ονειρευόμουν από κάτι βροχερά πρωινά του χειμώνα κι έπαιρνα δύναμη. Γιατί, όπως και να το κάνεις,  το καλοκαίρι στην Ελλάδα, στη θάλασσα, κάτω από τον ήλιο, είναι... αλλιώς. Εδώ τώρα μέσα από φωτογραφίες και λόγια θα σας περιγράψω (σχεδόν) κάθε στιγμή αυτού του πραγματικά υπέροχου weekend που πέρασα στον Πόρο και θα νιώθετε σα να είμασταν μαζί!

ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ

Άφιξη στον Πόρο

Αφήσαμε πίσω μας την Αθήνα και ξεκινήσαμε  το ταξίδι. Σχεδόν 2 ώρες και κάτι κι είχαμε φθάσει στον Γαλατά. Από εκεί πήραμε το φέρυ, δεν βγήκαμε καν από το αυτοκίνητο και περάσαμε απέναντι σε 3 λεπτά! Ήμουν πια σε νησί, τόσο εύκολα. Κατευθυνθήκαμε προς το Μοναστήρι, για να βρούμε το ξενοδοχείο Sirene Blue resort. Εκεί θα μέναμε! Άλλα 5 λεπτά, (οι μικρές αποστάσεις είναι στα θετικά) και φθάσαμε! Στη ρεσεψιόν η υπεύθυνη μας υποδέχθηκε με ένα τεράστιο χαμόγελο, μας έδωσε κάτι χαρτιά με τα στοιχεία μας, που ήδη είχε βρει από προηγούμενη κρατησή μας, συμπληρώσαμε ό,τι χρειαζόταν κι εγώ κρυφοκοίταξα τη θέα που σου προσφέρει μόνο, ένα κατάστρωμα πλοίου ή το συγκεκριμένο ξενοδοχείο.

Η θέα από το Lounge του ξενοδοχείου

Τακτοποίηση στο δωμάτιο

Μπαίνοντας στο δωμάτιο, για την ακρίβεια σουίτα, μένεις σχεδόν με το στόμα ανοιχτό. Minimal αλλά όχι ψυχρό, πολυτελές χωρίς να το "φωνάζει", με προσεγμένη κάθε λεπτομέρεια. Φοβερή αισθητική, ξύλινα πατώματα και μια μπανιέρα στη μέση του δωματίου που ήθελες να τη χρησιμοποιήσεις την ίδια στιγμή! Δύο μπάνια, ένα για τα παιδιά, ένα για εμάς και στον χώρο του Mini bar, μια εσπρεσιέρα που σίγουρα θα την τιμούσε ο άντρας μου που πίνει ένα εσπρέσσο κάθε μια ώρα. Έβαλα τα ρούχα στη ντουλάπα, έκανα κάποια τηλεφωνήματα, έστειλα Mail για ενημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο πως "για δυο μέρες θα είμαστε εκτός Αθηνών", βάλαμε όλοι μαγιώ, αντιηλιακά και κατεβήκαμε για μπάνιο.

Η κρεβατοκάμαρα της σουίτας

Μπάνιο στην παραλία

Η παραλία βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο, φθάνεις με το ασανσέρ κι έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στο deck με τις ξαπλώστρες ή την αμμουδιά (για πιο άμεση πρόσβαση στη θάλασσα, ειδικά αν είσαι με παιδιά όπως ήμουν εγώ). Καθίσαμε για ώρες στη θάλασσα, κολυμπήσαμε και επειδή θέλαμε να φάμε το βράδυ στο νέο εστιατόριο του ξενοδοχείου στο roof garden, αποφασίσαμε να ξεγελάσουμε την πείνα μας με σάντουϊτς και τορτίγιας!  Όλα πεντανόστιμα, η θάλασσα ήταν απολαυστική και χαιρόμουν την κάθε στιγμή διαβάζοντας στην ξαπλώστρα μου το βιβλίο μου και βγάζοντας φωτογραφίες για να θυμάμαι (και να σας δείξω)

Το βράδυ στο roof garden με sushi

Στον 7ο όροφο λοιπόν του sirene blue resort (στο ίδιο επίπεδο με τη ρεσεψιόν) έχει δημιουργηθεί ένα πολύ ατμοσφαιρικό εστιατόριο. Sushi για εμάς αλλά και ειδική παραγγελία μακαρόνια με κιμά ή burger για να μην μείνουν  τα παιδιά νηστικά. Πόσο υπέροχο ήταν αυτό, γιατί σε αυτόν τον χώρο με κάθε τρόπο αποδεικνύεται πως τίποτε δεν είναι "δήθεν". Τι εννοώ; Ναι, όλοι εμείς οι... μεγάλοι επιλέγουμε αυτό το εστιατόριο για να φάμε ιαπωνικά, όταν όμως είσαι διακοπές με παιδιά, πρέπει κι αυτά να φάνε κάτι. Πλην κάποιων εξαιρέσεων (όπως ο γιος μου, αλλά μόνο αυτός απ΄όλη την παρέα) τα παιδιά δεν τρώνε σούσι. Το Sirene blue resort σου το λύνει το πρόβλημα και σου φέρνει από την ταβέρνα τα μακαρονάκια που θέλουν. Χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Το φαγητό ήταν πάρα πολύ καλό, τα ρολάκια πρωτότυπα και οι τιμές σε πολύ φυσιολογικά επίπεδα, μη σας πω πιο φθηνά απ΄ότι φανταζόμασταν. Πρωτότυπα coctails και χορευτικές μουσικές σ΄έκαναν να θέλεις να σηκωθείς. Κάποιες παρέες δίπλα μας, πράγματι άρχισαν να χορεύουν, κι εμείς τους χαζεύαμε!

ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ

Το πρωινό

Ξύπνησα το επόμενο πρωί, τελευταία ως συνήθως και κατέβηκα να πάρω πρωινό (Σας είπα ότι το πρωινό σερβίρεται ως τις 11.30; πράγμα σπάνιο σε ξενοδοχεία!) Αντικρύζοντας τους μπουφέδες , μου ήρθε ζάλη, γιατί προσπαθώ εδώ και λίγο καιρό να κάνω δίαιτα. Και τι δεν είχαν. Όλα τα καλά, φρέσκα και ζεστά αλλά και κρέπες που σου έφτιαχναν εκείνη τη στιγμή. Ξεκίνησα με ένα αυγό, λίγα δημητριακά με αποβουτυρωμένο γάλα, φρέσκο χυμό πορτοκάλι, αλλά πριν φύγουμε δεν αντιστάθηκα και πήρα και μια κρέπα με σοκολάτα! Ε, διακοπές ήμουν, θα κολυμπούσα να τις κάψω τις θερμίδες! Καλά τα παιδιά έζησαν μαγικές στιγμές, με κρουασανάκια, κέικ, τυροπιτάκια, φρούτα κι αυγά που πίστευα πως δεν θα ξαναφάνε μέχρι το βράδυ.

Κατεβαίνουμε στην παραλία

Η υπεύθυνη της παραλίας με το που με βλέπει να κατεβαίνω τα σκαλιά, με ρωτάει που θα ήθελα να κάτσω και μου τοποθετεί δυο πετσέτες πάνω σ΄ένα σετ με ξαπλώστρες. Λίγα λεπτά μετά μου φέρνει τον παγωμένο μου καφέ με ζαχαρίνες και βουτάω στη θάλασσα. Τα παιδιά, τρέχουν, παίζουν με το νερό, η μικρή μου κόρη ανεβαίνει στην πισίνα με τον συμμαθητή της κι εκεί στην άκρη της θάλασσας, πιάνουμε κουβέντα με τον γιο μου. Είναι αυτές οι μικρές στιγμές που σε "δένουν" και σε φέρνουν πιο κοντά με τα παιδιά... αρκεί να είσαι ήρεμη και χαλαρή.

Ώρα για μεσημεριανό

Στην ταβέρνα, κάτω από τα δέντρα και τις τεράστιες ομπρέλες, υπό τους ήχους καλοκαιρινής μουσικής καθίσαμε να φάμε. Η αλήθεια είναι πως ο άντρας μου (που δεν είναι και λάτρης του ήλιου και του κολυμπιού) είχε πιάσει το μεγάλο μοναστηριακό τραπέζι από νωρίς μαζί με τους άντρες της παρέας. Παπουτσάκια, σουτζουκάκια, κοτόπουλο κοκκινιστό κι άλλα μαμαδίστικα φαγητά ήρθαν στο τραπέζι. Εγώ, κρατήθηκα (είχα φάει και την κρέπα το πρωί) και πήρα μια χωριάτικη σαλάτα. Τόσο γλυκές οι ντομάτες, γενναιόδωρη ποσότητα φέτας και καλό ελληνικό λάδι ελιάς, με αποζημίωσαν για την επιλογή που έκανα... κατ΄ανάγκη!

Επίσκεψη στο spa για ομορφιές

Το Sirene Blue Resort έχει ένα καταπληκτικό spa, με θεραπείες που δεν βρίσκεις αλλού. Δυστυχώς όμως δεν βρίσκεις εύκολα και ραντεβού (λογικό). Οπότε όταν πήγα να κλείσω ραντεβού (που έγινε για την επομένη) για να μην φύγω παραπονεμένη, έκανα pedicure, πίνοντας τσάι και τρώγοντας μικρά γλυκάκια διαίτης παρακαλώ, με στέβια και σοκολάτα! Έκανα λοιπόν τις ομορφιές μου κι ετοιμάστηκα για το βράδυ.

Βόλτα στον Πόρο για τα εγκαίνια της γκαλερί Citronne

Κόσμος πολύς είχε έρθει στον Πόρο αυτό το Σαββατοκύριακο. Αφορμή, τα εγκαίνια της γκαλερί Citronne , "Αιγαίο, ταυτότητες και διαδρομές" που έχει γίνει το hot spot του νησιού και σημείο συνάντησης των φιλότεχνων που έρχονται από την Αθήνα. Ένα αρχοντικό του 18ου αιώνα, αυτή τη φορά φιλοξενούσε  έργα σπουδαίων ζωγράφων όπως του Ψυχοπαίδη, του Σόρογκα, του Ξενάκη, του Αδαμάκου που με τα πινέλα τους "μιλούσαν" για το Αιγαίο και την Ελλάδα.

Έργα του Σωτήρη Σόρογκα

Θεμιστοκλής Χατζηιωάννου, Σωτήρης Σόρογκας, Ελευθερία Γεωργάκαινα

Με την δημοσιογράφο και φίλη από τα παλιά, Μαίρη Αυγερινοπούλου

ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ

Τελευταίο μπάνιο

Η μέρα που θα φεύγαμε από τον Πόρο είχε φθάσει, αλλά δεν θα την άφηνα να περάσει έτσι. Πήρα τα βατραχοπέδιλά μου και κολύμπησα μέχρι τον κόλπο του Μοναστηριού. Τα παιδιά, μετά το μπάνιο τους, ανακάλυψαν την παιδική χαρά του ξενοδοχείου και το Mini golf, πήραν τα μπαστούνια τους και το καταευχαριστήθηκαν!

Μια  ανάσα χαλάρωσης, στο spa, πριν την επιστροφή

Η ώρα για το spa, είχε έρθει. Μπαίνουμε στον χώρο που κάθε του γωνιά αποπνέει χαλάρωση και ηρεμία και τα κορίτσια  μας υποδέχονται εγκάρδια, μας δίνουν σαγιονάρες και ρόμπες και μας οδηγούν στην αίθουσα όπου θα κάναμε τη θεραπεία μας. Η Κωνσταντίνα, υπεύθυνη του spa μας εξηγεί τις θεραπείες κι εμείς επιλέγουμε μαζί της, αυτό που θα μας κάνει να νιώσουμε ακόμη... καλύτερα! Για αρχή ένα μασάζ με πέτρες, που παίρνει όλη την ένταση από την πλάτη σου κι έπειτα, μια θεραπεία με  ήχους και singing bowls, που ξεμπλοκάρει όλα τα σημεία που νιώθεις πίεση.

Έχοντας "γεμίσει" τις μπαταρίες μας, με ενέργεια θετική και παίρνοντας μαζί μας τις ωραίοτερες εικόνες από το weekend στον Πόρο, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Με την υπόσχεση φυσικά, ότι θα ξαναέρθουμε!

Ελευθερία Γεωργάκαινα

Η Ελευθερία Γεωργάκαινα είναι δημοσιογράφος πολλά χρόνια τώρα. Είναι και μητέρα (εργαζόμενη) και σύζυγος και φίλη. Γράφει από τότε που θυμάται τον εαυτό της, τις σκέψεις και τα όνειρά της. Γι αυτό δημιούργησε το womannow.gr! Έχει δουλέψει για πολλά χρόνια στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα περιοδικά.

Της αρέσει να διαβάζει μυθιστορήματα και βιβλία ψυχολογίας, να πηγαίνει σινεμά και θέατρο, ν' ακούει μουσικές ethnic και jazz, να χορεύει, να μαγειρεύει για τους αγαπημένους της, να παίζει με τα παιδιά της, να κοιμάται αργά, να ταξιδεύει, λατρεύει το κόκκινο κραγιόν, το ημίφως, τον Salvador Dali, τις μαρέγκες, τη θάλασσα, την πόλη, τους ανθρώπους από τους οποίους μαθαίνει καινούργια πράγματα. Εδώ, μοιράζεται συναισθήματα, εικόνες κι εμπειρίες από την καθημερινότητά της!

Aυτός είναι ο λογαρισμός της στο instagram αν θέλετε να την ακολουθήσετε!