Τριπλό super πρόγραμμα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

Τριπλό super πρόγραμμα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

Η καταπολέμηση της κυτταρίτιδας χρειάζεται σχέδιο, πρόγραμμα και πειθαρχία, αν θέλουμε να έχουμε γρήγορα τα καλύτερα αποτελέσματα και μέχρι το καλοκαίρι να δούμε σημαντική διαφορά στο σώμα μας. Αυτά λοιπόν που πρέπει να κάνουμε είναι:

  • Πρώτον μια νέα διατροφή, λέγοντας αντίο για πάντα σε κάποιες τροφές και βάζοντας στο καθημερινό μας διαιτολόγιο αυτές που θα μας βοηθήσουν στον στόχο μας
  • Δεύτερον ασκήσεις γυμναστικής 
  • Τρίτον μασάζ

Διατροφή: Τι μπορείτε να τρώτε 

1. Ναι στο κόκκινο ξηρό κρασί, κάνει καλό στην κυκλοφορία του αίματος ενώ απομακρύνει και τις τοξίνες από το σώμα. Εντάξει, μην το παρακάνουμε, τρία με τέσσερα ποτηράκια κόκκινο κρασί την εβδομάδα είναι αρκετά. 

2. Ναι σε φρούτα και λαχανικά που βελτιώνουν τον μεταβολισμό, πολεμούν το λίπος κι απομακρύνουν κι αυτά τις τοξίνες. Προσπαθήστε να τρώτε τα φρούτα με άδειο στομάχι. 

3. Ναι στις τροφές που έχουν κάλιο, όπως μαύρο ψωμί, αποξηραμένα φρούτα, γάλα, πορτοκάλια και μπανάνες. Καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών, που είναι νούμερο ένα αιτία δημιουργίας κυτταρίτιδας. 

4. Ναι στο νερό και μάλιστα, με άδειο στομάχι. Βοηθά φοβερά να καθαρίσει το σώμα. Βάλτε στη ζωή σας και το πράσινο τσάι γι ακόμη καλυτερα αποτελέσματα (φυσικά χωρίς ζάχαρη)

5. Ναι στα αυγά, στις ελιές και στον λιναρόσπορο. Είναι πλούσιες σε βιταμίνη Ε τροφές, κάνουν καλο στην κυκλοφορία του αίματος και κάνουν το δέρμα πιο ελαστικό και σφριγιλό. 

6. Ναι στη βρώμη, είναι πλούσια σε θρεπτικά ίνες, κάνει πολύ καλό στον μεταβολισμό, καθαρίζει το σώμα, ενυδατώνει και δημιουργεί αίσθηση κορεσμού. Τέλειο για πρωινό με φρούτα, ξηρούς καρπούς και σταφίδες.

7. Ναι στον χυμό από αλόη βέρα κάθε μέρα. Καθαρίζει το σώμα, βελτιώνει την λειτουργία του εντέρου.

8. Ναι στο δείπνο μέχρι τις 6. Μπορεί να σας φαίνεται νωρίς, όμως είναι το πιο σπουδαίο μυστικό για πολεμήσετε τα περιττά κιλά και την κυτταρίτιδα. Αν κοιμάστε πολύ αργά, όπως στις 2 τη νύχτα μπορείτε να φάτε το βραδινό σας στις 8.

9. Ναι στους χυμούς φρούτων και στα smoothies ανάμεσα στα γεύματα, όταν πεινάτε. 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SUPER ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ 

Γυμναστική

Η γυμναστική είναι πάρα πολύ σημαντική για να κάψετε λίπος, παράλληλα με μια καλή διατροφή και να εξαφανίσετε την κυτταρίτιδα. Πηγαίνετε στο περίπτερο με τα πόδια, ανεβείτε σκάλες, ξεχάστε το ασανσέρ, κάντε σχοινάκι στο σπίτι σας για 10 λεπτά, πηγαίνετε στο γυμναστήριο για να κάνετε διάδρομο, ποδήλατο (ιδανικό για την κυτταρίτιδα), χωρίς όμως να ξεχνάτε και μερικές ασκήσεις με βάρη που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Ξεκινήστε με 30- 40 λεπτά καθημερινή άσκηση για τέσσερις φορές την εβδομάδα και συνεχίστε αυξάνοντας τον χρόνο. Αν έχετε πρόβλημα στα γόνατα και θέλετε ν΄αποφύγετε τους τραυματισμούς, κάντε ποδήλατο ρυθμίζοντας τη σέλα ψηλά σε τέτοιο σημείο ώστε να τεντώνετε το πόδι σας. Προχωρήστε σταδιακά κάνοντας και λίγα λεπτά ελειπτικό μηχάνημα.

Αν δεν έχετε κανένα πρόβλημα τότε το γρήγορο περπάτημα σε συνδυασμό με τρέξιμο θα σας δώσει τα αποτελέσματα που θέλετε. Να ξέρετε πάντως πως το να τρέχετε στον δρόμο και όχι σε διάδρομο ή στίβο με ταρτάν είναι δύσκολο και καταπονεί τα πόδια σας.   

15 λεπτά σε μηχάνημα step κάνει επίσης πολύ καλό στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. 

Μασάζ 

Το μασάζ κατά της κυτταρίτιδας "χτυπάει" απευθείας στα σημεία που θέλουμε. Η θερμοκρασία ανεβαίνει με το μασάζ στις προβληματικές περιοχές, ο μεταβολισμός ενεργοποιείται και το λίπος καίγεται. Μπορείτε να το κάνετε σε εξειδικευμένα ινστιτούτα αλλά και στο σπίτι σας με κρέμες και σκραμπ που θα φτιάξετε μόνες σας "δουλεύοντας" με τα χέρια σας στις περιοχές που σας ενδιαφέρουν για περίπου 10 λεπτά.

Πάρτε μια ιδέα ακολουθώντας τις οδηγίες της εικόνας

 

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook αν θέλετε κι άλλες ιδέες, μυστικά και tips για ένα καλύτερο σώμα μέχρι το καλοκαίρι...

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ