Τips γυμναστικής για να χάσετε βάρος γρήγορα

Τips γυμναστικής για να χάσετε βάρος γρήγορα

Θέλετε να χάσετε γρήγορα βάρος αλλά ξέρετε πως μόνο με δίαιτα και μείωση των θερμίδων που λαμβάνετε, δεν μπορείτε να έχετε γρήγορα το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Άρα θα πρέπει να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας, ώστε να λειτουργήσει στο φουλ και να χάσετε τα κιλά που θέλετε, σφίγγοντας το σώμα σας... Ας δούμε λοιπόν μαζί τι μπορείτε να κάνετε για να έχετε ωραίο σώμα με λιγότερα κιλά, καλή φυσική κατάσταση κι έναν μεταβολισμό που δουλεύει ακόμη κι όταν... κάνετε παρασπονδίες... 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

ΤΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΒΑΡΟΣ;
Σίγουρα πρέπει να επιλέξετε ένα πρόγραμμα αερόβιο αν θέλετε να χάσετε βάρος, όπως περπάτημα, κολύμπι, τρέξιμο, ποδήλατο, ελλειπτικό μηχάνημα στο γυμναστήριο και στεπ. Η αερόβια άσκηση καίει περισσότερες θερμίδες από την προπόνηση με βάρη και είναι ιδανική για απώλεια βάρους και λίπους.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ; 
Οι ειδικοί εκτιμούν πως χρειάζονται γύρω στα 300 λεπτά την εβδομάδα έντονης σωματικής δραστηριότητας για την απώλεια βάρους.
Άρα εσείς επιλέγετε αν θέλετε να γυμνάζεστε κάθε μέρα για 45 λεπτά, ακόμη και περπατώντας γρήγορα γύρω από το σπίτι σας ή ν΄αυξήσετε τον χρόνο δραστηριότητας, μειώνοντας τις ημέρες. Το λιγότερο που προτείνεται είναι 3 φορές την εβδομάδα και το περισσότερο 6.
 
 
 
ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΑΡΗ; 
Ενώ η αερόβια άσκηση θα σας κάνει να χάσετε τα περιττά κιλά σας, η προπόνηση με βάρη (ελαφρά) και τρία σετ των 15 επαναλήψεων, θα κάνει τους μυς σας να δυναμώσουν, τα βάρη θα "χτίσουν" τη γραμμή σας και το σπουδαιότερο, θα κάνουν τον μεταβολισμό σας να ενεργοποιηθεί. Κάντε διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων 45 εως 60 δευτερολέπτων. Για δυο φορές την εβδομάδα να γυμνάζετε όλες τις μυϊκές ομάδες, ακόμη και σπαστά, δηλαδή Δευτέρα χέρια και κορμό, Τρίτη πόδια και γλουτούς, Πέμπτη πάλι χέρια και κορμό, Σάββατο πόδια και γλουτούς. 

ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ;

Το νερό θα σας βοηθήσει πάρα πολύ στο να χάσετε γρήγορα βάρος, καθώς και οι αλλαγές στη διατροφή σας. Βάλτε λαχανικά και φρούτα στο ημερήσιο διαιτολόγιό σας, πρωτεϊνες το βράδυ και υδατάνθρακες το πρωί. 
 
Θέλετε κι άλλες ιδέες για τη διατροφή, τη γυμναστική, το σώμα σας; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να τα μαθαίνετε όλα 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ