Τι βιταμίνες πρέπει να πάρεις ανάλογα με την ηλικία σου

Τι βιταμίνες πρέπει να πάρεις ανάλογα με την ηλικία σου

Οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι απαραίτητη σε κάθε ηλικία, όμως ο οργανισμός δεν χρειάζεται πάντα τα ίδια... Δες τι βιταμίνες έχει ανάγκη ο δικός σου οργανισμός, ανάλογα με την ηλικία στην οποία είσαι.

Στην εφηβεία

Βιταμίνη D και ασβέστιο . Στις ηλικίες αυτές ο οργανισμός χρειάζεται ασβέστιο για την ανάπτυξη των οστών και των μυών αλλά χωρίς τη βιταμίνη d δεν απορροφάται. Τώρα είναι η ηλικία που αγόρια και κορίτσια φτιάχνουν γερά οστά.

Στα 20

Εξακολουθεί ο οργανισμός να χρειάζεται τη βιταμίνη D σε συνδυασμό με το ασβέστιο, όμως επειδή οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν, μπορεί να χρειαστούν επιπλέον βιταμίνες όπως για παράδειγμα οι χορτοφάγοι τη βιταμίνη B12 που βρίσκεται συνήθως σε ζωικά προϊόντα που εκείνοι δεν καταναλώνουν.

Στα 20-30

Οι γυναίκες σ΄αυτή την ηλικία χρειάζονται αρκετό σίδηρο, εξαιτίας της εμμήνου ρύσης καθώς και φολικό οξύ αν θέλουν να μείνουν έγκυοι. Η στιγμή για την λήψη φολικού οξέως είναι πριν από την εγκυμοσύνη κι έχει πολλά οφέλη τόσο για τη γυναίκα, όσο και για το μωρό. Το σίδηρο όπως και το φολικό οξύ θα το βρείτε στα φασόλια, τα σκούρα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και στα αποξηραμένα φρούτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 10 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ

Στα 30+ 

Ήρθε η στιγμή να προσθέσετε στη διατροφή σας τα Ω3 που συμβάλλουν στην μείωση των καρδιοαγγειακών παθήσεων και όχι μόνο. Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας λιπαρά ψάρια, σκουμπρί ή σολομό για δυο φορές την εβδομάδα. 

Στα 40+

Τώρα η βιταμίνη D γίνεται ακόμα πιο απαραίτητη, αφού τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης αυτής έχουν συνδεθεί με πλήθος ασθενειών (από αυτοάνοσα, διαβήτη, καρκίνο εως και παχυσαρκία). Αυτό ισχύει τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες μετά τα 40. Καθίστε στον ήλιο, πάρτε επιπλέον βιταμίνη D από τα τρόφιμα, συνεχίστε να παίρνετε τα Ω3 καθώς και ασβέστιο από ένα κομμάτι παρμεζάνα την ημέρα. 

Στα 50+

Η απαίτηση του οργανισμού για ασβέστιο, μεγαλώνει μετά τα 50 ενώ η βιταμίνη D παραμένει απαραίτητη. Στόχος τώρα είναι να διατηρηθούν τα οστά γερά, καθώς οι γυναίκες διατρέχουμε μεγαλύτερο κίνδυνο, σε σχέση με τους άντρες, όσον αφορά στην οστεοπόρωση. Οπότε είναι σημαντικό να μιλήσετε με τον γιατρό σας για τις ανάγκες στο ασβέστιο ή αν κάποια φάρμακα που παίρνετε επηρεάζουν την απορρόφηση του ασβεστίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ Θ΄ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Photo Bewakoof.com official via unsplash

Μπείτε στη μεγάλη παρέα του womannow.gr κάνοντας follow στη σελίδα μας στο instagram εδώ και στο facebook εδώ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ