Τι να μαγειρέψω σήμερα;

cookingΤι να μαγειρέψω σήμερα; Αυτή η ερώτηση βασανίζει σχεδόν καθημερινά, εκατοντάδες νοικοκυρές κι εμάς φυσικά. Γιατί νιώθουμε πως όλα τα έχουμε μαγειρέψει, αφού το παιδί μας δεν μπορεί να φάει "περίεργες" γεύσεις, δεν τρελαίνεται με τα φασόλια ή με το ψάρι. Κι ο σύντροφός μας έχει τις δικές του προτιμήσεις, ενώ εμείς- που συνήθως θέλουμε κάτι υγιεινό και Light- προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε όλα τα γούστα, ψάχνοντας τη λύση. Αν είμαστε και εργαζόμενες το "τι να μαγειρέψω σήμερα" είναι μια σπαζοκεφαλιά.

1. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με τη βασική τροφή που θέλετε να καταναλώσετε. Για παράδειγμα: Δευτέρα ζυμαρικά, Τρίτη κιμά, Τετάρτη ψάρι κ.ο.κ. Μια πρόταση με το βασικό φαγητό της κάθε ημέρας θα βρείτε ΕΔΩ: ΤΟ ΝΕΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΜΕΝΟΥ 

2. Το δεύτερο είναι να ξέρετε ποια είναι τα λαχανικά της εποχής και να προτιμάτε αυτά που είναι φρέσκα και κάνουν καλό στην υγεία. Σας δίνουμε λοιπόν μια μικρή λίστα για τους δυο μήνες του φθινοπώρου που διανύουμε :

Οκτώβριος: Κολοκυθάκια, μελιτζάνες, μάραθος, πιπεριές, φασολάκια, ντομάτες, καρότα, κουνουπίδι, κολοκύθα, λάχανο, πράσο, μπρόκολο, σπανάκι, παντζάρι, λεμόνι.

Νοέμβριος: Καρότο, κουνουπίδι, σπανάκι, πατάτα,μπρόκολο, λάχανο, φινόκιο, σέλινο, μαϊντανός.

Έπειτα να μάθουμε ποια είναι τα φρούτα εποχής. Η λίστα είναι:

Oκτώβριος: Κυδώνια, μήλα, ρόδια.

Νοέμβριος: Αχλάδια, μήλα, ρόδια, μανταρίνια, πορτοκάλια.

3. Το τρίτο βήμα είναι να "παντρέψετε" σωστά το βασικό συστατικό της ημέρας π.χ Δευτέρα μακαρόνια με τα λαχανικά ή τα φρούτα της εποχής π.χ Δευτέρα μακαρόνια με κολοκυθάκια ή Τετάρτη ψάρι με κουνουπίδι, καρότο και κολοκυθάκια.

Τώρα, θα πρέπει να βρούμε συνταγές με το βασικό συστατικό της ημέρας. Όταν λοιπόν έχουμε αποφασίσει πως την Τρίτη θα φάμε κιμά, δεν χρειάζεται κάθε Τρίτη να τρώμε μακαρόνια με κιμά ή μπιφτέκια αλλά μπορούμε να ετοιμάσουμε μια ωραία κιμαδόπιτα, ένα παστίτσιο, μπουρίτο ή τάκος με κιμά κλπ.

Θέλετε λοιπόν μερικές ιδέες; Πάμε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΠΙΚΑΝΤΙΚΗ ΣΟΥΠΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

ΚΙΜΑΣ:

  • Μπιφτεκάκια στο φούρνο με πατάτες κυδωνάτες
  • Σουτζουκάκια με ρύζι
  • Διαφορετικό μπέργκερ με πίτα αραβική
  • Ρολό κιμά με αυγό και πουρέ
  • Λαζάνια με κιμά και κόκκινη σάλτσα
  • Κιμαδόπιτα
  • Μακαρονάκια με κιμά, γιαούρτι και πάπρικα
  • Γιουβαρλάκια
  • Μουσακάς
  • Κεφτεδάκια με πίτες ή κεφτεδάκια με κόκκινη σάλτσα και πιλάφι

ΖΥΜΑΡΙΚΑ:

ΨΑΡΙΚΑ 

ΟΣΠΡΙΑ 

ΛΑΔΕΡΑ 

  • Αρακάς
  • Αγκινάρες
  • Φασολάκια με πατάτες γιαχνί
  • Ντομάτες, πιπεριές, μελιτζάνες γεμιστές

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ

  • Κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες
  • Κοτόπουλο με μέλι και σουσάμι
  • Κοτόπουλο με μπύρα στην κατσαρόλα
  • Κοτόπουλο κοκκινιστό/ λεμονάτο
  • Κοτόπουλο κρασάτο με μουστάρδα
  • Φαγίτας με κοτόπουλο
  • Κεφτεδάκια κοτόπουλο με γιαούρτι
  • Σαλάτα με κοτόπουλο
  • Μπουτάκια με κρούστα πανέ στο τηγάνι ή στο φούρνο
  • Κοτομπουκιές
  • Γλυκόξινο κοτόπουλο
  • Κοτόπιτα
  • Σουβλάκι κοτόπουλο μαριναρισμένο με πίτες

ΚΡΕΑΣ 

  • Ψητό κατσαρόλας
  • Κοκκινιστό μοσχάρι με λαχανικά
  • Γιουβέτσι με κριθαράκι
  • Ψαρονέφρι με πατάτες
  • Αρνί στο φούρνο με δεντρολίβανο
  • Μπριζόλες κρασάτες στην κατσαρόλα
  • Χοιρινό με μέλι και μουστάρδα
  • Κατσικάκι λεμονάτο
  • Κρεατόπιτα
  • Φιλέτο με πιπέρια/ με σάλτσα στο γκριλ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 10 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΑ ΨΗΜΕΝΟ ΦΙΛΕΤΟ

4. Και τώρα επιλέξτε για την εβδομάδα σας για κάθε μέρα μια διαφορετική συνταγή.

5. Αγοράστε από το σούπερ μάρκετ τα υλικά που θα χρειαστείτε για το μενού της εβδομάδας, ώστε να μη χρειάζεστε κάθε μέρα να τρέχετε για ψώνια.

6. Αν έχετε χρόνο το Σαββατοκύριακο μπορείτε να μαγειρέψετε ή να κάνετε την προετοιμασία κάποιων φαγητών και να τα βάλετε στην κατάψυξη. Έτσι θα κερδίσετε πολύτιμο χρόνο.

7. Καθαρίστε και ψιλοκόψτε κάποια λαχανικά και καταψύξτε τα.

8. Μιά ημέρα την εβδομάδα μπορείτε να φτιάχνετε μια συνταγή με ό,τι έχει απομείνει από κάποιο φαγητό σας. Για παράδειγμα αν σας έμεινε κοτόπουλο μπορείτε να φτιάξετε μια κοτόπιτα, μια σαλάτα με κοτόπουλο ή μια σούπα.

Έτσι, το "τι να μαγειρέψω σήμερα" θα είναι πια... παιχνιδάκι για εσάς!

WOMANNOW.GR LOVES...