Πώς θ΄αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς με γράμμωση 6 pack

Πώς θ΄αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς με γράμμωση 6 pack

Η κοιλιά είναι το πιο sexy σημείο του σώματος, τόσο στους άντρες, όσο και στις γυναίκες. Και όλες θέλουμε ν΄αποκτήσουμε τέλειους κοιλιακούς με γράμμωση, αλλά δεν τα καταφέρνουμε. Τι μπορούμε να κάνουμε και γιατί συμβαίνει αυτό; 

  • Πρώτ΄απ΄όλα πρέπει να ξέρετε πως η γράμμωση στους κοιλιακούς, ώστε να φανεί το... 6 pack είναι θέμα βασικά διατροφής και δευτερευόντως άσκησης. Μην ταλαιπωρείστε λοιπόν στο γυμναστήριο, κάνοντας 100 κοιλιακούς, αν δεν προσέχετε τι τρώτε. Αυτό συμβαίνει γιατί αν δεν φύγει το λίπος από το σώμα (και το σημείο της κοιλιάς), όσο γυμνασμένοι κι αν είναι οι κοιλιακοί σας, δεν θα φανεί. 
  • Άρα θα πρέπει να τρώτε γεύματα πλούσια σε πρωτεϊνες, φτωχά σε υδατάνθρακες (αφήστε τα ψωμιά και τα μακαρόνια) και φυσικά να ξεχάσετε γλυκά και λιπαρά. Τα λιπαρά είναι το πιο βασικό που πρέπει να "κόψετε" τελείως. 
  • Πρέπει να πίνετε πολύ, πολύ νερό. Βοηθάει φοβερά τον οργανισμό. 
  • Αν λοιπόν χάσετε λίπος απ΄όλο σας το σώμα, θα χάσετε και από την περιοχή της κοιλιάς. Δεν γίνεται να χάσετε μόνο από ένα σημείο του σώματος. Μιλάμε όμως για λίπος κι όχι κατ΄ανάγκη για κιλά. Γι αυτό αν είστε αποφασισμένη ν΄αποκτήσετε τέλεια κοιλιά με γράμμωση 6 pack, επισκεφθείτε έναν διαιτολόγο και ζητήστε του να σας κάνει λιπομέτρηση. Έτσι θα ξέρετε τι και πόσο χάνετε κατά τη διάρκεια της διατροφής σας. 
  • Μπορεί να σας είπαμε όχι ζυμαρικά, αλλά δεν εννοούμε να μην τα ξαναδείτε ποτέ στη ζωή σας. Μπορείτε να φάτε ένα πιάτο μακαρόνια με λίγο λάδι (προφανώς όχι βουτυρωμένα) με σαλάτα, αλλά το μεσημέρι, όχι το βράδυ και το απόγευμα να πάτε στο γυμναστήριο. Το ίδιο και με τις πατάτες που πρέπει να είναι βραστές.  

Και τώρα ερχόμαστε στη γυμναστική...

Η διαλειμματική άσκηση θα σας βοηθήσει να πάρει μπρος ο μεταβολισμός και να χάσετε λίπος. Τι σημαίνει αυτό; Διάδρομο με γρήγορο περπάτημα εναλλάξ με ελαφρύ τρέξιμο ή κυκλική προπόνηση με όργανα, χωρίς διάλειμμα για 2 λεπτά, διάλειμμα τα επόμενα 2 λεπτά κ.ο.κ

Λίπος επίσης μπορείτε να χάσετε κάνοντας βάρη... βεβαίως. Μισή ώρα σε κάθε προπόνηση είναι αρκετό, 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Όχι περισσότερο, ώστε να ξεκουράζεται το σώμα σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ Θ΄ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΟ ΣΩΜΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΛΙΠΟΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Οι θαυματουργές ασκήσεις τώρα που γυμνάζουν τους κοιλιακούς και θα δεις γρήγορο αποτέλεσμα, είναι:  

Η σανίδα- ασκήσεις του κορμού όπου στηρίζεσαι στα χέρια (παλάμες ή αγκώνες) με τα πόδια τεντωμένα σε μύτες ν΄ακουμπούν το έδαφος, σφίγγοντας την κοιλιά. Ξεκινάς μένοντας για 30 δευτερόλεπτα και κάθε μέρα αυξάνεις κατά 10 ή όσο αντέχεις. Η σανίδα μπορεί να γίνει πιο δύσκολη στο πλάι ή σηκώνοντας εναλλάξ τα πόδια από το έδαφος. 

Ασκήσεις σε μπάλα- Τοποθετείς τον κορμό σου πάνω σε μια μεγάλη μπάλα πιλάτες και κάνεις κοιλιακούς πάνω σε αυτή. Άλλες ασκήσεις με μπάλα είναι να τη βάλεις ανάμεσα στα πόδια και να ανεβοκατεβάζεις για 15 επαναλήψεις σε 3 σετ, ή να στηρίξεις τα χέρια σου πάνω στη μπάλα και να κάνεις την άσκηση της σανίδας που είναι σαφώς πιο δύσκολη.

Και τέλος κάντε από μερικά σετ απλών ασκήσεων κοιλιακών, κάθε μέρα! Δείτε τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για κοιλιακούς 6 pack!

Πώς θ΄αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς με γράμμωση 6 pack

Θέλετε κι άλλες ιδέες για το σώμα, τη διατροφή, το ντύσιμο και το μακιγιάζ; Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook κι ενημερωθείτε για ο,τι νέο ανεβαίνει στο womannow.gr  

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ