Πώς θα ξεκινήσω δίαιτα; Tips για κάθε προσωπικότητα

11fc7c9d49ca20c748705324b786e5fbΑυτός ο καιρός είναι η αφορμή για να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε το σώμα μας στην παραλία, κάτω από τον καυτό ήλιο και φυσικά δίπλα και σε άλλα...σώματα, πιθανόν πιο αδύνατα. Αν και όλες ξέρουμε πως είναι λάθος να κάνουμε δίαιτα και να προσέχουμε τη διατροφή μας για ένα, δυο μήνες πριν βγούμε στην θάλασσα, παρ΄όλ΄αυτά, μια καλή προσπάθεια σίγουρα θα μας κάνει να νιώσουμε αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση. Το θέμα είναι πώς θα ξεκινήσουμε να κάνουμε δίαιτα, αφού και μόνο στο άκουσμα της λέξης πολλές γυναίκες τρομοκρατούνται και το... μεταθέτουν για τη Δευτέρα.

Πρώτ΄απ΄ολα θα πρέπει να ζυγιστούμε και να φωτογραφηθούμε σε μια selfie μπροστά στον καθρέφτη, που θα κρατήσουμε μόνο για εμάς. Τότε θ΄αποφασίσουμε πόσα κιλά θέλουμε να χάσουμε, σε έναν ρεαλιστικό στόχο μέσα σε δυο ή τρεις μήνες. Θ΄ανανεώσουμε το ραντεβού μας με το σημειωματάριο μας σε μια εβδομάδα και τότε θα βγάλουμε την επόμενη selfie μας.

Η προσωπικότητα παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο απέναντι σε μια δίαιτα, όπως εξάλλου και στο φαγητό γενικά. Άρα θα πρέπει η καθεμία από εμάς πριν ξεκινήσει δίαιτα να γνωρίζει ανάλογα με την προσωπικότητά της, τι μπορεί να την κάνει να τη σταματήσει, τι αντέχει και τι όχι. Δείτε σε ποιον τύπο ανήκετε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΡΟΥΣ

1. Μήπως δεν παίρνετε την απόφαση να ξεκινήσετε επειδή φοβάστε πως δεν θα τα καταφέρετε;

Τι να κάνετε: Ξεκινήστε λοιπόν χωρίς να το... ξέρετε. Την ημέρα που θ΄αποφασίσετε, απλώς μειώστε στο μισό τις ποσότητες του φαγητού στο πιάτο σας. Τη δεύτερη εβδομάδα βγάλτε τελείως από τη διατροφή σας το ψωμί ή τη ζάχαρη και μέσα σε δυο μήνες θα δείτε σίγουρα αποτελέσματα.

2. Μήπως περνάτε μια δύσκολη κατάσταση στην προσωπική ή επαγγελματική σας ζωή και γι αυτό δεν θέλετε ή δεν ξέρετε πώς θα ξεκινήσετε δίαιτα;

Τι να κάνετε: Δείτε τι τρώτε όταν είστε αγχωμένη. Αν είναι παχυντικά σνακ αντικαταστήστε τα με υγιεινά και λίγων θερμίδων. Αν τρώτε κάθε βράδυ γιατί έτσι χαλαρώνετε, προσπαθήστε να μειώσετε τις θερμίδες που τρώτε όλη μέρα στο ελάχιστο για να μην στερήσετε από τον εαυτό σας αυτή την απόλαυση. Γενικά όμως να ξέρετε πως αν περνάτε ένα στρες ή μεγαγχολία, το να ξεκινήσετε δίαιτα είναι δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο. Ένας καθημερινός περίπατος μισής ώρας θα σας βοηθήσει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ

3. Μήπως έχετε δοκιμάσει πολλές δίαιτες, πολλές φορές και πάντα απογοητεύεστε;

Τι να κάνετε: Οι περισσότερες γυναίκες έχουν δοκιμάσει πολλές δίαιτες, αν όμως ανήκετε στην κατηγορία που δεν ξεκινάτε μια νέα δίαιτα, επειδή έχετε απογοητευθεί πολλές φορές στο παρελθόν με δίαιτες γαλοπούλα- μαρούλι, τότε ιδανικά επισκεφθείτε έναν διαιτολόγο-διατροφολόγο. Συζητήστε μαζί του, δείτε τι θα σας προτείνει κι αν νιώθετε πως "ταιριάζετε" ξεκινήστε, αν όμως σας δώσει κι αυτός γαλοπούλα με μαρούλι, ψάρι με χόρτα και κοτόπουλο με αγγούρι, ευχαριστήστε τον και πηγαίνετε σε αυτόν που θα καταλάβει ότι έχετε ανάγκη από μια διατροφή που θα σας αρέσει και δεν θα σας καταπιέζει!

4. Μήπως είστε πολύ κοινωνική και φοβάστε πως θα "χαλάσετε" τη δίαιτά σας; 

Τι να κάνετε: Είναι δύσκολο πραγματικά να κάνεις δίαιτα ενώ έχεις κοινωνικές ή επαγγελματικές υποχρεώσεις τρεις τέσσερις φορές την εβδομάδα. Κι είναι δύσκολο να λες "θα φάω μια σαλάτα". Αυτό λοιπόν που προτείνουμε είναι πριν φύγετε από το σπίτι να έχετε φάει ένα γιαούρτι, ή ένα αυγό (κόβουν την όρεξη) ή βρώμη με γάλα (αυτό αντενδείκνυται αν φορέσετε στενό φόρεμα γιατί "πρήζει" την κοιλιά) που θα σας κάνει απλώς να...  τσιμπήσετε αφού δεν θα πεινάτε καθόλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΜΙΑΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

 

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ