Πώς θα περπατάτε σωστά για ν΄αδυνατίσετε

Πώς θα περπατάτε σωστά για ν΄αδυνατίσετε

Το περπάτημα, είναι από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους για να χάσουμε τα περιττά κιλά, να κινητοποιήσουμε τον μεταβολισμό, να κάψουμε λίπος και να νιώσουμε ευεξία. Είτε στο πάρκο, είτε στο γυμναστήριο, είναι η πιο απλή λύση για όλες εμάς που θέλουμε να έχουμε ένα δυνατό και όμορφο σώμα. Ξέρετε όμως πως τις περισσότερες φορές, περπατάμε... λάθος; Η αθλητίατρος Τζοάννα Χολ αποκαλύπτει τα μυστικά και τις τεχνικές για ενά σωστό περπάτημα που θα κάνει τον μεταβολισμό να πάρει μπρος και θα κάνει τα κιλά να φύγουν από πάνω μας...Μάλιστα μετά από έρευνα σε ανθρώπους που δοκίμασαν τις τεχνικές αυτές, διαπιστώθηκε πως μετά από ένα μήνα, είχαν βελτιώσει τη στάση του σώματός τους, ένιωθαν καλύτερα στις αρθρώσεις τους, είχαν κάψει ένα καλό ποσοστό λίπους κι είχαν αυξήσει την ταχύτητα τους κατά 24%.

Λαιμός και ώμοι 

Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουμε όταν περπατάμε είναι πλάτη και ώμοι να είναι πεσμένοι, ενώ αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να χαλαρώσουμε την πλάτη, ν΄ανοίξουμε τον θώρακα και να προσπαθήσουμε να μεγαλώσουμε- τεντώνοντας το στήθος- την απόσταση μεταξύ των λοβών του αυτιού και των ώμων. Φανταστείτε πως ο λαιμός σας επιμηκύνεται και οι ώμοι πέφτουν.

Χέρια 

Εδώ η μειωμένη ταλάντευση του βραχιόνα είναι το λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι. Αυτό όμως περιορίζει τη φυσική περιστροφή της σπονδυλικής στήλης κι εμποδίζονται οι θωρακικοί μυς να γυμναστούν. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να λυγίσετε ελαφρώς τους αγκώνες σας και να αφήνετε τα χέρια σας να κάνουν μεγάλη κίνηση μπρος πισω, ώστε να ενεργοποιήσετε πλάτη και χέρια. Μην σφίγγετε τα χέρια και μην κλείνετε τις παλάμες σε μπουνιές. Επίσης αυτός ο τρόπος θα σας βοηθήσει να αυξήσετε και την ταχύτητά σας καθώς περπατάτε.

Κοιλιά και γλουτοί

Συνήθως όταν περπατάμε δεν συγκεντρωνόμαστε σε κοιλιά και ιδιαιτέρως στους γλουτούς κι απλώς... πάμε κι ερχόμαστε. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι καθώς περπατάτε να προσπαθείτε να... ψηλώσετε. Να σηκώσετε τους γλουτούς σας και να ενεργοποιήσετε την κοιλιά σας. Νιώστε σαν κάποιος να σας τραβάει προς τα πάνω, ενώ τονώστε και τους κοιλιάκούς σας μυς, σφίγγοντάς τους.

Πόδια

Τις περισσότερες φορές καθώς περπατάμε το πόδι χτυπάει στο έδαφος με δύναμη, όλο μαζί με ένα πάτημα κι αυτό επηρεάζει την ισορροπία, τη στάση του σώματος και καταπονεί τις αρθρώσεις. Άρα θα χρειαστεί σε κάθε βήμα το πόδι να κάνει όλη την κίνηση, να λυγίζουν και τα δάχυλα, να ακουμπάει η καμάρα κι έπειτα η φτέρνα. Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο αλλά αν συγκενρωθείτε στο πάτημά σας θα δείτε πόσο πιο εύκολα θα κινείστε και με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό.

5 ακόμη tips

  • Ξεκινήστε με χαλαρό περπάτημα και όσο συνηθίζει το σώμα σας αυξάνετε την ένταση και τη διάρκεια. 
  • Για τον πρώτο μήνα 25 λεπτά περπάτημα σε ταχύτητα 5,5 για τέσσερις φορές την εβδομάδα είναι ιδανικό. 
  • Αν θέλετε να τονώσετε κι άλλο τον μεταβολισμό σας, μπορείτε ν΄αυξήσετε τη διάρκεια και την ένταση του περπατήματος κι ενδιαμέσως για μερικά λεπτά να κάνετε ένα ελαφρύ τζόκινγκ.
  • Επιλέξτε τα σωστά παπούτσια για περπάτημα που θα σας βοηθήσουν πολύ και θ΄αποφύγετε τους τραυματισμούς.
  • Αν ξεκινώντας νιώθετε άβολα ή το σώμα σας άκαμπτο, αυτό είναι πολύ φυσιολογικό αφού τώρα το σώμα μαθαίνει μια νέα κίνηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 8 ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΙΤΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 14 TIPS ΓΙΑ Ν΄ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕΣΑ Σ΄ΕΝΑ ΜΗΝΑ

Μπείτε κι εσείς στη μεγάλη παρέα του womannow.gr κάνοντας Like στη σελίδα μας στο facebook

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ