Πώς ν΄αποκτήσετε flat κοιλιά

bigΝιώθετε συχνά την κοιλιά σας φουσκωμένη; Θέλετε να φορέσετε το στενό σας φόρεμα και δεν μπορείτε γιατί η... κοιλίτσα θα σας προδώσει; Μπορείτε να κόψετε μερικές συνήθειες που ίσως είναι η αιτία γι αυτό και να βάλετε άλλες στο καθημερινό σας πρόγραμμα που σίγουρα σε λίγες μέρες θα σας κάνουν να σταθείτε περήφανες απέναντι στον καθρέφτη σας, με την κοιλιά σας πιο sexy και flat από ποτέ...

  1. Μήπως έχετε δυσανεξία στη γλουτένη ή τη λακτόζη; Αν ναι, πρέπει ν΄αναδιαμορφώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Και δεν είναι πια τόσο δύσκολο να βρείτε προϊόντα που δεν θα περιέχουν τα συστατικά τα οποία σας ενοχλούν. Πλέον, έχουν γίνει...μόδα.
  2. Μήπως τρώτε πολλά δημητριακά; Ναι, είναι υγιεινά, κάνουν καλό στη γραμμή μας αλλά θέλουν μέτρο, ειδικά για τις περιπτώσεις των γυναικών που η κοιλίτσα...πρήζεται. Οπότε μειώστε λίγο τις ποσότητες.
  3. Μήπως τρώτε πολλά πράσινα λαχανικά; Κι αυτά και υγιεινά είναι και ιδανικές τροφές αν κάνετε δίαιτα. Όμως λαχανικά όπως το μπρόκολο ή το λάχανο δημιουργούν πρήξιμο.
  4. Μήπως τρώτε στο πόδι και σε χρόνο μηδέν; Το φαγητό χρειάζεται χρόνο, πρέπει να μασάμε καλά τις μπουκιές μας οπότε την επόμενη φορά που θα φάτε μπροστά στα Mail σας, ξανασκεφτείτε το!
  5. Μήπως τρώτε πολύ αλάτι; Είναι νόστιμο, πολύ, όμως κάνει κακό. Μειώστε το ή βρείτε υποκατάστατα. Κάντε το ίδιο και με τη ζάχαρη.

SUPER  tips για ειδικές περιστάσεις!

Αν έχετε ένα σημαντικό ραντεβού για το βράδυ, κάντε 5 λεπτά κοιλιακούς το πρωί, φάτε ελαφρά κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποφύγετε τα αναψυκτικά και πριν μπείτε στο μπάνιο για να ετοιμαστείτε πια το βράδυ, κάντε πάλι μερικά σετ κοιλιακών, των 20 για 5 λεπτά. Βράστε ένα ρόφημα μέντας ή τζίντζερ και πιείτε το όση ώρα θα ετοιμάζεστε. Αποκλείεται μετά απ΄ολ΄αυτά να έχετε φουσκωμένη κοιλιά!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ